Hoeveel daarvan heb je gegoogledquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
?
Ik kan er wel 20 opnoemen denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
Het duurt wel even voordat ik het gechecked heb..
makkelijkste vraag van het jaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
Het duurt wel even voordat ik het gechecked heb..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je gegoogled [ afbeelding ]?
Ik had al het idee dat ik snel moest zijn...quote:
MadMaster +1quote:Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
quote:
BBC niet, de andere 2 welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef belsen het volgende:
Seesaw, Blues Brother Castro en...eh...Zoppo???
Ik kom exact tot nul...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef ranja het volgende:
Even terug naar de labels, graag 3 bands van Transformed Dreams
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je gegoogled [ afbeelding ]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:04 schreef bukgeit het volgende:
Green Hornet uut Grunn heeft een plaat opgenomen voor TD. Dat maakt dan drie.
Lijkt me lastig als de stroom er af wordt gedraaid. Bovendien zal er wel iets met contracten zijn... ach en ik heb aan een minuut wel genoeg om te weten of ik iets leuk vind. Dan is er nog youtube of spotify voor verder onderzoek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef Mark het volgende:
Zag het gisteren, lijkt me leuk als een band het waagt
iggy +1quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef iggyinthehouse het volgende:
Tegen de 1 minuut optredens bij Wereld Draait Door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |