Ik vind een vakantie om nooit te vergeten. Een weekend KAN dat ook zijn, maar 9/10 keer is dat niet zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die kiezen voor de vakantie ipv 52 keer een weekend;
Succes met de stress. Je kan niet leven zonder weekenden! 7 dagen werken?
Ja, ik ga ook liever twee weken naar de zon dan een paar keer in het weekend weg. Maar ik ruil mijn 52weekenden niet in voor twee weken vakantie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind een vakantie om nooit te vergeten. Een weekend KAN dat ook zijn, maar 9/10 keer is dat niet zo.
Bijstand ftwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die kiezen voor de vakantie ipv 52 keer een weekend;
Succes met de stress. Je kan niet leven zonder weekenden! 7 dagen werken?
Volgende weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:16 schreef krioro het volgende:
* krioro wacht geduldig op nieuwe dilemma's
quote:Mijn lever is niet meer geschikt om te doneren wegens mijn drinkgewoonte of Mijn lever is nog gezond
Mensen boven de grote rivieren kunnen geen Carnaval vieren of Dat is een fabeltje
Als ik een te brede scheiding krijg gaat de tondeuze er doorheen Of dat ga ik niet doen
Ik kijk naar Oh Oh Tirol of Dat doe ik niet
Leuk dat Secret Story is geflopt of Wat is daar leuk aan
Hans van Baalen is lelijk of Docters van Leeuwen is lelijk
Hopen dat het allemaal goedkomt met Sunchaser of Wat is er dan met Sunchaser
Louis van Gaal gaat dit seizoen nog ontslagen worden of Die maakt het seizoen af en vertrekt dan
Ik zou me schamen als huisman en mijn vrouw zorgt voor de inkomsten of Ik zou me niet schamen
Ik begrijp waarom het nieuwe album van Blöff zo goed scoort of Ik begrijp daar niks van
Iggy Pop of Johnny Rotten
Mooi dat het schaatsen volgende week stopt en andere sporten de aandacht krijgen of Jammer dat het schaatsseizoen er bijna opzit
Ik zou het winnende doelpunt in de WK-voetbal finale willen scoren of Ik zou Gitarist van de afsluitende act op PinkPop willen zijn
Respect voor bejaardenverzorgsters of Respect voor de man die met Viola Holt is getrouwd en niet wegloopt
Gerrie Kneteman of Michael Boogerd
G*DV*RD*G*VD*RD*MM* als je met een hamer op je duim slaat of SH*TK*TZ***
Het geluid van fluitende vogels 's ochtends in de schemering of Het geluid van de regen als je 's nachts in bed ligt
Carpe Diem of Cést la vie
Galgenhumor of Binnenpretje
quote:Zielig dat Knut is overleden of Wie is Knut
Mooi dat de lente begint of Niks mis met de winter
Jammer weer geen elfstedentocht of Dat is niet jammer
Jammer dat Paul de Leeuw stopt met de MaDiWoDo-show of Dat is niet jammer
Filémon Wesseling verdient een eigen programma of Dat verdient is niet
Er vallen te veel burgerslachtoffers door de NAVO in Libië of Dat hoort er helaas bij
Dames in de dop is grappig of Dat is niet grappig
Ik heb het boekenweek geschenk of Dat heb ik niet
Anouk of Adele
Mensen van boven de 90 moeten geen auto mogen rijden of Daar ben ik het niet mee eens
Zelfs het kleinste percentage alcohol in het verkeer moet worden verboden of Daar ben ik het niet mee eens
De PVV heeft meer invloed op het kabinet dan het CDA of Dat vind ik niet
Michael Jackson is de grootste artiest ooit of Dat is Elvis Presley
Ik had wel in een ander tijdperk willen leven of Ik ben tevreden over het tijdperk waarin ik leef
Ik heb groene vingers of Ik heb geen groene vingers
Ik heb moeite met het inprogrammeren van mijn TV of DVD of Daar heb ik geen moeite mee
Veel geld besteden aan kleding of Veel geld besteden aan uitgaan
Fok! zonder Onzin kan ik me niet voorstellen of Daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Met veel moeite het VWO doen of Op je sloffen op de HAVO
Boulevard of Shownieuws?quote:Op maandag 4 april 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Opinie-weekblad of Krant
Hans Hillen had na de fouten in de Libië-zaak moeten treden of Dat had niet gehoeven geen idee wie dat is![]()
Beiden niet.quote:
Je keek elke dag 't journaal (ik zie dat ik het verkeerde dilemma heb laten staan) maar de minister van Defensie is daar wel een paar keer voorbij gekomen. Ook buiten Libie om.quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beiden niet.
Dat hele gedoe in Libië boeit me gewoon niet genoeg om alles erover te onthouden.
quote:Britt uit echte meisjes in de jungle is echt dom of Ze speelt haar domheid
Snel gaan werken of Eerst een goede opleiding volgen
Ik ben in een 1 april grap getrapt of Dat is me niet overkomen
Cruijff of Van den Boog
Teletekst via de TV of Teletekst via internet
Door de euro is alles duurder geworden of Dat is een fabeltje
Ik kijk iedere dag naar het journaal of Dat doe ik niet dagelijks
Opinie-weekblad of Krant
Schaken is een sport of Schaken is een spel
Leuk die gillende bakvissen bij Justin Bieber of Dat is niet leuk
Linda de Mol ziet er niet meer uit met al die chirurgische ingrepen of Ze blijft een mooie vrouw
Leuk dat FC Twente won van PSV of Dat was niet leuk
Ik zou niet meer zonder het Fok!-Forum kunnen of Ik zou goed zonder kunnen
Een boekenbon krijgen of Een platenbon krijgen
Sportief of Muzikaal
Spinnen doodslaan of Spinnen laten leven
Triest een bejaarde vrouw van 64 die een kind krijgt of Triest een meisje van 12 die een kind krijgt
Tekkel of Herdershond
Hans Hillen had na de fouten in de Libië-zaak moeten treden of Dat had niet gehoeven
Oh ik ben zo slecht in namen van ministers onthoudenquote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je keek elke dag 't journaal (ik zie dat ik het verkeerde dilemma heb laten staan) maar de minister van Defensie is daar wel een paar keer voorbij gekomen. Ook buiten Libie om.
Binnenkortquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Jeetje, het is alweer veel te lang geweesttong, mogen we een nieuw lijstje dilemma's?
Gratis karatelessern voor criminele jeugd Marokkanen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef Hooidraad het volgende:
In Gouda zijn ze gek geworden of Mooi initiatief in Gouda
quote:Chili Concarne kun je altijd eten of Dat is een wintergerecht
Nederlanders klagen te veel over het weer of Die hebben alle recht tot klagen
Als ik ergens een technisch probleem heb schakel ik iemand in of Ik verhelp het zelf
Cybersexen is leuk of Alleen sex irl
Mooi dat het voetbalseizoen weer begint of Wat is daar mooi aan
Vreselijk wat er met Fritz Korbach aan het gebeuren is of Wat is er dan aan de hand
Ik doneer voor Afrika of Dat doe ik niet
Mubarak verdient de doodstraf of Dat hoeft niet van mij
Jammer dat Oprah gaat stoppen of Dat is niet jammer
In Gouda zijn ze gek geworden of Mooi initiatief in Gouda
Paul Haenen of Wim T. Schippers
Foto's van pedofielen op internet plaatsen of Dat niet doen
Het schandaal van News of the world verbaast me niks of Had geen idee dat dit zo groot zou worden
Beurzen raken te snel in paniek of Die paniek is terecht
De noorse moordenaar is gek of De Noorse moordenaar handelde rationaal
Rutte doet het goed of Ik kan niet wachten tot ie weg is
Gekookte ei of Gebakken ei
Ik mis De wereld draait door om 19.00 uur of Dat mis ik niet
Leuk weer een dilemma of Wat is daar leuk aan
TV Persoonlijkheden uit het verleden. Tegenwoordig de stemmen van Bert en Ernie in Sesamstraat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Paul Haenen of Wim T. Schippers????
Jij ook altijdquote:
Veel te jong hč Karina ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:11 schreef Karina het volgende:
Vreselijk wat er met Fritz Korbach aan het gebeuren is of Wat is er dan aan de hand
Ik hoor het net pas net op de radio
Haha ja, maar zodat hij het niet vergeet,quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, alweer een dillema, hij is goed bezigmaar dit is een oudje.
quote:Mauro moet blijven of Regels zijn regels
Brandweermannen zijn helden of Krantenjongens zijn helden
Internet zorgt voor individualisatie van personen of Internet brengt mensen bij elkaar
Er is te veel voetbal op TV of Ik kan er geen genoeg van krijgen
Arme Rijk de Gooijer of Die man heeft echt geleefd
Openbare omroepen moeten fuseren of Laat het maar bij het huidige bestel
Acht uur journaal of GTST
Britt is echt dom of Britt speelt haar domheid
Ik geloof de klimaat pessimisten of Die overdrijven het pessimisme
Wat zien vrouwen toch in Jeroen Pauw of Jeroen Pauw is gewoon een mooie man
Mooi het schaatsseizoen begint weer of Gadver weer 6 maanden lang schaatsen op TV
Ik kwam er al vroeg voor uit dat ik homo ben of Dat heb ik lang verborgen gehouden
Beschuit met muisjes bij je geboorte of Koffie met keek bij je condoleance
Woorden krijgen met een Marokkaan of Woorden krijgen met een agent in functie
De polonaise lopen met Koos Alberts of De polonaise lopen met Rob Scholte
Ik volg de laatste computertrends of Ik sluit later aan
Ik had in Carré willen schitteren of Ik had in de Kuip of Arena willen schitteren
Wie is de chef of Topchef
Berlusconi of Papandreu
ik zat ook al even te kijken...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
Zit ik nou goddomme een oude te doen?!
begin voortaan en nieuw topic
Hij stond één post boven jequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
Zit ik nou goddomme een oude te doen?!
begin voortaan en nieuw topic
Klopt, zie TT.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:38 schreef utopie het volgende:
het is toch gewoon 1 dilemma in dit topic?
Het grote Tong's dilemma-topic # 19.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Britt is echt dom of Britt speelt haar domheid
Tong maakt zich er makkelijk vanaf of Tong is vergeetachtig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het grote Tong's dilemma-topic # 19.
Deze is al eens geweest
FF pissenquote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Tong maakt zich er makkelijk vanaf of Tong is vergeetachtig.
Dank je wel. Ben al jaren aan het oefenen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Je maakt wel prachtige combinaties om uit te kiezen Tong.
quote:Ik ontdek zelf nieuwe muziek of Ik zie wel wat er op m'n pad komt
De TROS is eigenlijk een commerciële omroep op onze kosten of Dat is onzin
Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom
600 miljoen euro bezuinigen op bijzonder onderwijs is terecht of Dat is onterecht
Alcoholisten moeten achter in de rij staan voor een levertransplantatie of Iedereen gelijke rechten
'Eens' als 'is' typen is erg of Überhaupt' als uberhaupt typen is erg
Kabouter Plop of K3
Tijdens de Kerstdagen hoor je speciaal te eten of Waarom geen boerekool met de Kerstdagen
Net als in Amerika zou je autoles van je ouders moeten kunnen krijgen of Dat moet niet kunnen
Ik ken iemand die de broer van Henk de Vries is of Ik ken geen broers van Henk de Vries
Een wereldreis maken of Mogen eten in het beste restaurant ter wereld
Het afval scheiden of Waren mijn ouders maar ooit of eerder gescheiden
Pannenkoek of Frikandel
Onbeperkt Spare ribs eten of Onbeperkt wokken
Arme huisdieren met die knallende rotjes of Rotjes horen gewoon bij oud-en nieuw
Dominee Gremdaat moet een eigen programa krijgen of Dat hoeft niet van mij
Waarom doen bejaarden op zaterdagmiddag of op koopavonden hun boodschappen of Dat moeten ze zelf weten
Dirigent zijn bij het beste orkest ter wereld of Het winnende doelpunt maken in een WK-finale
Meer blauw op straat of Meer blauwe modjes op Fok!
Jij ookquote:Op maandag 26 december 2011 14:14 schreef Boterbartje het volgende:
Fijne kerstdagen Tong en de rest!
Dankje!quote:
Veel etenquote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dankje!
En nog wat bijzonders gedaan deze kerst? of alleen maar Fok!ken
Ik kon of wou bij sommige dingen niet kiezen ::')quote:Mooi dat de SP stijgt in de peilingen of Mooi dat de PVV daalt in de peilingen
'S ochtends douchen of 'S avonds douchen
Mensen van boven de 80 zouden geen auto mogen rijden of Die moeten gewoon auto mogen rijden
Geen GSM hebben of Geen afstandsbediening hebben
Altijd leuk als één van de tennisende Williams-zusjes verliest of Wat is daar leuk aan
Carnaval is voor debielen uit het zuiden of Carnaval is een leuk feest
Sigaren stinken of Pijpen stinken
Altijd leuk om privé-dingen van BNers te weten te komen of Die dingen interesseren me niet
Hinkelen of Touwtjespringen
Ik begrijp mensen met vliegangst of Die mensen begrijp ik niet
Uitsmijter aan de deur of Uitsmijter op m'n brood
Triest het overlijden van Piet Römer of Triest het overlijden van Rudi van Dantzig
Ik kijk uit naar het EK-voetbal of Ik kijk uit naar de Olympische spelen
Face-Book of MSN
Jan Jaap van der Wal of Marc Marie Huijbreghts
Mark Rutte moet eens uit de kast komen of Dat gaat ons niks aan
Rembrandt of Van Gogh
Onderwijzers met de voornaam aanspreken of Onderwijzers met U aanspreken
Ik had of heb een pretpakket of Ik had of heb mijn pakket weloverwogen samengesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Mooi dat de SP stijgt in de peilingen of Mooi dat de PVV daalt in de peilingen
'S ochtends douchen of en 'S avonds douchen
Mensen van boven de 80 zouden geen auto mogen rijden of Die moeten gewoon auto mogen rijden
Altijd leuk als één van de tennisende Williams-zusjes verliest of Wat is daar leuk aan
Sigaren stinken of en Pijpen stinken
Altijd leuk om privé-dingen van BNers te weten te komen of Die dingen interesseren me niet
Hinkelen of en Touwtjespringen
Triest het overlijden van Piet Römer of Triest het overlijden van Rudi van Dantzig
Ik kijk uit naar het EK-voetbal of en Ik kijk uit naar de Olympische spelen
Face-Book of MSN
Rembrandt of Van Gogh
Ik had of heb een pretpakket of Ik had of heb mijn pakket weloverwogen samengesteld
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef tong80 het volgende:
Mijn lever is niet meer geschikt om te doneren wegens mijn drinkgewoonte of Mijn lever is nog gezond
Mensen boven de grote rivieren kunnen geen Carnaval vieren of Dat is een fabeltje
Als ik een te brede scheiding krijg gaat de tondeuze er doorheen Of dat ga ik niet doen
Ik kijk naar Oh Oh Tirol of Dat doe ik niet
Leuk dat Secret Story is geflopt of Wat is daar leuk aan
Hans van Baalen is lelijk of Docters van Leeuwen is lelijk
Louis van Gaal gaat dit seizoen nog ontslagen worden of Die maakt het seizoen af en vertrekt dan
Ik zou me schamen als huisman en mijn vrouw zorgt voor de inkomsten of Ik zou me niet schamen
Ik begrijp waarom het nieuwe album van Blöff zo goed scoort of Ik begrijp daar niks van
Mooi dat het schaatsen volgende week stopt en andere sporten de aandacht krijgen of Jammer dat het schaatsseizoen er bijna opzit
Ik zou het winnende doelpunt in de WK-voetbal finale willen scoren of Ik zou Gitarist van de afsluitende act op PinkPop willen zijn
Respect voor bejaardenverzorgsters of Respect voor de man die met Viola Holt is getrouwd en niet wegloopt
Gerrie Kneteman of Michael Boogerd
G*DV*RD*G*VD*RD*MM* als je met een hamer op je duim slaat of SH*TK*TZ***
Het geluid van fluitende vogels 's ochtends in de schemering of Het geluid van de regen als je 's nachts in bed ligt
Carpe Diem of Cést la vie
Galgenhumor of Binnenpretje
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de SP stijgt in de peilingen of Mooi dat de PVV daalt in de peilingen
Altijd leuk als één van de tennisende Williams-zusjes verliest of Wat is daar leuk aanCarnaval is voor debielen uit het zuiden of Carnaval is een leuk feest
Face-Book of MSN
Rembrandt of Van Gogh
quote:Er is te veel aandacht voor een eventuele elfstedentocht in de media of Die aandacht is terecht
Sneeuwballen gooien of Sneeuwpop maken
Vreemd dat ze Linda de Mol nemen om Willem Alexander en Mâxima te interviewen of Dat is niet vreemd
Genieten van de documentaire over Koot en Bie of Wat is daar leuk aan
Eng dat Noord-Korea een atoombom maakt of Eng dat Iran een atoombom maakt
De bruid 's nacht over de deurdrempel tillen of 's middags met rijst strooien
Festini perenijs of Magnum
Leuk dat Johan Cruijff de rechtszaak heeft gewonnen of Wat is daar leuk aan
Grensrechter zijn in het betaalde voetbal is voor losers of Dat is een leuke hobby
De CITO-toets moet beslissend zijn of Het oordeel van de leraar moet beslissend zijn
Apple of Microsoft
Iemand denkt als ie in een situatie met Frans Bauer zit 'Als dit maar geen Bananasplit is' of hij/zij denkt 'Leuk ik ontmoet Frans Bauer.'
Replica's van schilderijen aan de muur kan echt niet of Wat is daar mis mee
Kleurenblind of Woordenblind
Ik kan beter acteren dan de amateurs in het laatste item van Man bijt hond of Dat kan ik niet
Rombley als presidentskandidaat of Newt Gingrich als presidentskandidaat
Ik leg de lat soms te hoog voor mezelf of Ik spring overal overheen
Triest al 400 kinderen gedood in Syrië of Triest dat er zoveel kinderen in Afrika de hongerdood sterven
Ik wil ook wel eens een dilemma maken of Laat het maar aan Tong over
ZO.quote:Mooi dat de SP stijgt in de peilingen of Mooi dat de PVV daalt in de peilingen
Face-Book of MSN
Rembrandt of Van Gogh
Volgens mij kan je moeilijk kiezenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:37 schreef tong80 het volgende:
Er is te veel aandacht voor een eventuele elfstedentocht in de media ofDie aandacht is terecht Best leuk hoor, maar er nou zo op ingaan, nee.
Sneeuwballen gooien of Sneeuwpop maken
Vreemd dat ze Linda de Mol nemen om Willem Alexander en Mâxima te interviewen of Dat is niet vreemd
Genieten van de documentaire over Koot en Bie of Wat is daar leuk aan Niet gezien.
Eng dat Noord-Korea een atoombom maakt of Eng dat Iran een atoombom maakt
De bruid 's nacht over de deurdrempel tillen of 's middags met rijst strooien
Festini perenijs of Magnum
Leuk dat Johan Cruijff de rechtszaak heeft gewonnen of Wat is daar leuk aan
Grensrechter zijn in het betaalde voetbal is voor losers of Dat is een leuke hobby
De CITO-toets moet beslissend zijn of Het oordeel van de leraar moet beslissend zijn
Apple of Microsoft
Iemand denkt als ie in een situatie met Frans Bauer zit 'Als dit maar geen Bananasplit is' of hij/zij denkt 'Leuk ik ontmoet Frans Bauer.'
Replica's van schilderijen aan de muur kan echt niet of Wat is daar mis mee
Kleurenblind of Woordenblind
Ik kan beter acteren dan de amateurs in het laatste item van Man bijt hond of Dat kan ik niet
Rombley als presidentskandidaat of Newt Gingrich als presidentskandidaat
Ik leg de lat soms te hoog voor mezelf of Ik spring overal overheen
Triest al 400 kinderen gedood in Syrië of Triest dat er zoveel kinderen in Afrika de hongerdood sterven
Hier ga ik niet tussen kiezen.![]()
Ik wil ook wel eens een dilemma maken of Laat het maar aan Tong over
Mijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:05 schreef tong80 het volgende:
Arnold Schwarzenegger of Silvester Stalone
quote:Harry Vermeegen of Henk Spaan
Stan Laurel of Oliver Hardy
Willem Alexander of Johan Friso
Jeroen Pauw of Paul Witteman
Rijk de Gooyer of Johnny Kraaijkamp
Martin van Waardenberg of Wilfried de Jong
Eric van Muiswinkel of Paul Groot
Pelé of Maradona
Paul McCartney of John Lennon
Pipo de Clown of Bassie
Wilfried Genée of Jack van Gelder
Goor of Geer
Sven Kramer of Ireen Wüst
Mart Smeets of Dione de Graaf
Hans Teeuwen of Theo Maassen
Jan de Hoop of Eva Jinek
Whitney Houston of Amy Whinehouse
Bart Chabot of Jules Deelder
Arnold Schwarzenegger of Silvester Stalone
quote:
quote:Lachen om Lutz Jacobi of Leuk dat ze het probeert
Leuk een Nederlandse indiaan op het songfestival of Mens doe normaal
De VN moet ingrijpen in Syrië of Laten ze zelf hun problemen maar oplossen
Ik zoog duim of Dat deed ik niet
Porno met amateurs of Porno met actrices/acteurs
Rutger moet niet huilen of Rutger was terecht kwaad
Van Persie in de spits of Huntelaar in de spits
Ik heb een favoriete Engelse drop of Die heb ik niet
Een veger tijdens curling is een loser of De vierde man bij het voetballen is een loser
Terecht dat ze hash willen gaan verbieden of Dat is onterecht
Friezen zijn halve buitenlanders of Limburgers zijn halve buitenlanders
Duitse TV of Belgische TV
Triest de zelfmoord van Anil Ramdas of Wie is Anil Ramdas
Ik vind stemmen een verplichting of Stemmen is vrijblijvend
Er is/was te veel aandacht voor prins Johan Friso of Die aandacht is/was terecht
Leuk dat Rob de Nijs op zijn 69ste vader is geworden of Dat is niet leuk
Talenknobbel of rekenwonder
Tegen het verkeer in fietsen of Zonder verlichting fietsen
Bami-schijf of Nasi-bal
quote:De Lullo's of Crediteuren Debiteuren
Je bent een faalhaas als je met je vrouw naar de meubelboulevard gaat met Pasen of Dat is overdreven
Prem is irritant of Prem is grappig
Hero Brinkman is een hypocriet of Hero Brinkman is een oprechte politicus
Een scheet laten in een volle lift of Een scheet laten in een stilte-coupé
Suriname heeft met Bouterse wat ze verdienen of Ik heb medelijden met het land
Er zijn te veel Polen in Nederland of Ach er gaan deze zomer in 3 weken 40.000 Nederlanders naar polen
MSN of Face-Book
Leuk 2 vrouwelijke mods op het EK-Forum of Wat is daar leuk aan
Heel de nacht in één ruk doorslapen of Heel de nacht gerukt worden door Katja Schuurman
Water bij de wijn doen of Een bittere pil slikken
Mensen aan het lachen brengen of Aan het lachen gebracht worden
Raar Jort Kelder met een eigen programma bij de VPRO of Wat is daar vreemd aan
Een concert bezoeken of Een festival bezoeken
Het niet meer zien zitten samen met Vincent Bijlo of Aan de lippen hangen van Jan Jaap van der Wal
Zielig de triangel bespelen in een orkest of Zielig met een geldbakje bij het draaiorgel staan
Ik heb wel eens op alleen de zwarte strepen van het zebradpad gelopen of Dat heb ik nooit gedaan
Stoepranden met van Velzen of Paaltjesvoetbal met Koos Alberts
Leuk in Frankrijk filosofie een vak op school of Leuk in Rusland schaken een vak op school
Dat is leuk, voor de voetballiefhebbers. Ik dacht meer aan dit algemene dilemma-topicquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Morgen of overmorgen. Moet zo wegquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is leuk, voor de voetballiefhebbers. Ik dacht meer aan dit algemene dilemma-topic
Ahquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is er eentje
Tong's EK-Voetbal-Dilemma-Topic. 2012.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Bameven een flinke schop, want een klassiek dilemma-lijstje hebben we al een tijd niet gehad
Attaboy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal er deze week eens voor gaan zitten.
Dat is taal die ik niet begrijp.quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef tong80 het volgende:
Zal er deze week eens voor gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |