Ik vind een vakantie om nooit te vergeten. Een weekend KAN dat ook zijn, maar 9/10 keer is dat niet zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die kiezen voor de vakantie ipv 52 keer een weekend;
Succes met de stress. Je kan niet leven zonder weekenden! 7 dagen werken?
Ja, ik ga ook liever twee weken naar de zon dan een paar keer in het weekend weg. Maar ik ruil mijn 52weekenden niet in voor twee weken vakantie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind een vakantie om nooit te vergeten. Een weekend KAN dat ook zijn, maar 9/10 keer is dat niet zo.
Bijstand ftwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die kiezen voor de vakantie ipv 52 keer een weekend;
Succes met de stress. Je kan niet leven zonder weekenden! 7 dagen werken?
Volgende weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:16 schreef krioro het volgende:
* krioro wacht geduldig op nieuwe dilemma's
quote:Mijn lever is niet meer geschikt om te doneren wegens mijn drinkgewoonte of Mijn lever is nog gezond
Mensen boven de grote rivieren kunnen geen Carnaval vieren of Dat is een fabeltje
Als ik een te brede scheiding krijg gaat de tondeuze er doorheen Of dat ga ik niet doen
Ik kijk naar Oh Oh Tirol of Dat doe ik niet
Leuk dat Secret Story is geflopt of Wat is daar leuk aan
Hans van Baalen is lelijk of Docters van Leeuwen is lelijk
Hopen dat het allemaal goedkomt met Sunchaser of Wat is er dan met Sunchaser
Louis van Gaal gaat dit seizoen nog ontslagen worden of Die maakt het seizoen af en vertrekt dan
Ik zou me schamen als huisman en mijn vrouw zorgt voor de inkomsten of Ik zou me niet schamen
Ik begrijp waarom het nieuwe album van Blöff zo goed scoort of Ik begrijp daar niks van
Iggy Pop of Johnny Rotten
Mooi dat het schaatsen volgende week stopt en andere sporten de aandacht krijgen of Jammer dat het schaatsseizoen er bijna opzit
Ik zou het winnende doelpunt in de WK-voetbal finale willen scoren of Ik zou Gitarist van de afsluitende act op PinkPop willen zijn
Respect voor bejaardenverzorgsters of Respect voor de man die met Viola Holt is getrouwd en niet wegloopt
Gerrie Kneteman of Michael Boogerd
G*DV*RD*G*VD*RD*MM* als je met een hamer op je duim slaat of SH*TK*TZ***
Het geluid van fluitende vogels 's ochtends in de schemering of Het geluid van de regen als je 's nachts in bed ligt
Carpe Diem of Cést la vie
Galgenhumor of Binnenpretje
quote:Zielig dat Knut is overleden of Wie is Knut
Mooi dat de lente begint of Niks mis met de winter
Jammer weer geen elfstedentocht of Dat is niet jammer
Jammer dat Paul de Leeuw stopt met de MaDiWoDo-show of Dat is niet jammer
Filémon Wesseling verdient een eigen programma of Dat verdient is niet
Er vallen te veel burgerslachtoffers door de NAVO in Libië of Dat hoort er helaas bij
Dames in de dop is grappig of Dat is niet grappig
Ik heb het boekenweek geschenk of Dat heb ik niet
Anouk of Adele
Mensen van boven de 90 moeten geen auto mogen rijden of Daar ben ik het niet mee eens
Zelfs het kleinste percentage alcohol in het verkeer moet worden verboden of Daar ben ik het niet mee eens
De PVV heeft meer invloed op het kabinet dan het CDA of Dat vind ik niet
Michael Jackson is de grootste artiest ooit of Dat is Elvis Presley
Ik had wel in een ander tijdperk willen leven of Ik ben tevreden over het tijdperk waarin ik leef
Ik heb groene vingers of Ik heb geen groene vingers
Ik heb moeite met het inprogrammeren van mijn TV of DVD of Daar heb ik geen moeite mee
Veel geld besteden aan kleding of Veel geld besteden aan uitgaan
Fok! zonder Onzin kan ik me niet voorstellen of Daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Met veel moeite het VWO doen of Op je sloffen op de HAVO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |