Oke, en nu? Ten eerste werkt de man niet in dienst van de overheid, daarnaast heb ik niets te schaften met de PvdA.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PvdA schendt ‘erecode’ met kandidering grootverdiener Postema.
Nee , rechtse samenleving wil de sociale voorzieningen afbreken en mensen aan hun lot overlaten. Die willen echte loonslaven kweken en terug naar 1850quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens, en in een rechtse samenleving is dat dan ook prima ingevuld. Er zijn alleen strengere eisen zodat de niet willenden een probleem hebben.
Niet alleen daar, overal.quote:En dat de lonen scheef zijn klopt, kijk naar de lonen bij de goede doelen, de overheid, de linkse kunstprojecten etc.
Je bent partners in crime met hun verbonden in de sociaal-democratie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Daarnaast heb ik niets te schaften met de PvdA.
nee, natuurlijk heb je er NU niets mee te schaften, het komt je ff niet uit, typischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en nu? Ten eerste werkt de man niet in dienst van de overheid, daarnaast heb ik niets te schaften met de PvdA.
Moet ik VVD'ers ook aanspreken op het gedrag van een Eric Lucassen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, natuurlijk heb je er NU niets mee te schaften, het komt je ff niet uit, typisch.
Natuurlijk zijn die economisch links, ze geven alleen de buitenlanders de schuld. Mensen die werden geïnterviewd in zo'n gehucht in Gelderland ergens meen ik, die mensen zijn zo links en racistisch als de pest, prima PVV volk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu worden Henk en Ingrid zelfs door jou gebruikt als argument voor links, het moet niet gekker worden. Maar ach, we kunnen allemaal van elkaar leren. Hoewel je wel een sterk argument geeft voor het feit dat de PVV gewoon een semi-linkse partij is.
Rutte zei het gister ook al in P&W, de SP en PVV zijn collegae.
Ja leuk, zo kan ik ook redeneren dat jij een partner bent van de SGP, omdat die niet onwelwillend staan tegenover het kabinet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent partners in crime met hun verbonden in de sociaal-democratie.
Ze worden niet genaaid door de PVV, integendeel zelfs. De VVD stemmers die de PVV heeft weggesnoept, die worden pas genaaid. Overigens wij nu ook als VVD'ers, omdat het gedoogakkoord (wat een gedrocht) rechtse economische hervormingen op dit moment tegenwerkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die economisch links, ze geven alleen de buitenlanders de schuld. Mensen die werden geïnterviewd in zo'n gehucht in Gelderland ergens meen ik, die mensen zijn zo links en racistisch als de pest, prima PVV volk.
Dat ze worden genaaid door de PVV en hun sociale leventjes verder zien afbrokkelen daar staan ze niet bij stil.
Ik ben het met sommige dingen ook wel eens met de SGP, is dat verkeerd ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja leuk, zo kan ik ook redeneren dat jij een partner bent van de SGP, omdat die niet onwelwillend staan tegenover het kabinet.
Mensen zijn lid van een partij, niet van de oppositie als geheel. Zeker niet in stelsel met 10 partijen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee , rechtse samenleving wil de sociale voorzieningen afbreken en mensen aan hun lot overlaten. Die willen echte loonslaven kweken en terug naar 1850
[..]
Niet alleen daar, overal.
Dat was privegedrag, niets met de politiek an sich, of de gedragingen mbt afspraken etc te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik VVD'ers ook aanspreken op het gedrag van een Eric Lucassen?
Jij vindt ook dat de winkels op zondag dicht moeten blijven?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben het met sommige dingen ook wel eens met de SGP, is dat verkeerd ofzo?
"Sommige dingen", het staat er toch echt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat de winkels op zondag dicht moeten blijven?
Dit is ook privegedrag. Of moet elke PvdA'er aangeven wat hij of zij verdient?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was privegedrag, niets met de politiek an sich, of de gedragingen mbt afspraken etc te maken.
Jij wilt ook dat homo's geweigerd worden christelijke scholen? Jij wilt ook dat abortus illegaal wordt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Sommige dingen", het staat er toch echt.
En nee, ik ben voor een 24/7 maatschappij.
Elke PvdAer moet in ieder geval niet te veel verdienen. Zo'n Wouter Bos bijvoorbeeld, die moet minstens 90% van zijn nettoloon naar Afrika overboeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is ook privegedrag. Of moet elke PvdA'er aangeven wat hij of zij verdient?
Scholen mogen hun eigen beleid voeren; ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt ook dat homo's geweigerd worden christelijke scholen? Jij wilt ook dat abortus illegaal wordt?
Ik zie een tegenstrijd in je post. Bush in je avatar en abortus geen probleem vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Scholen mogen hun eigen beleid voeren; ja.
Abortus vind ik dan wel weer geen probleem.
Maar volgens mij is dit weer off-topic van jewelste.
Dat kan ik je geruststellen: dat willen ze zeker niet. Iedereen die niet geschikt is om te werken krijgt een uitkering waar een bevredigend leven mee mogelijk is. Arbeidsongeschikten zijn geen vijand van rechtse partijen, het zijn juist de enigen die onder alle omstandigheden recht hebben op een uitkering.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee , rechtse samenleving wil de sociale voorzieningen afbreken en mensen aan hun lot overlaten. Die willen echte loonslaven kweken en terug naar 1850
Dat vind ik persoonlijk, als een ander er op tegen is haar embryo te verwijderen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat ik baas ben over eigen lichaam, en derhalve abortus ook een keuze moet zijn voor mij. Ik ben dan wel geen vrouw, maar goed, zo zie ik het dan maar. Het individu is belangrijker in deze dan de staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie een tegenstrijd in je post. Bush in je avatar en abortus geen probleem vinden
Wel als je afspreekt dat iemand die zoveel verdient niet bij je organisatie past.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is ook privegedrag. Of moet elke PvdA'er aangeven wat hij of zij verdient?
Ik heb niet gezegd dat ik er tegen was hoor. Integendeel. Baas over eigen lijf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk, als een ander er op tegen is haar embryo te verwijderen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat ik baas ben over eigen lichaam, en derhalve abortus ook een keuze moet zijn voor mij. Ik ben dan wel geen vrouw, maar goed, zo zie ik het dan maar. Het individu is belangrijker in deze dan de staat.
Ik blijf me afvragen wat links als geheel daarmee heeft te maken? Verder blijft het een misstap van de persoon in kwestie, niet van de partij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel als je afspreekt dat iemand die zoveel verdient niet bij je organisatie past..
Exact.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik er tegen was hoor. Integendeel. Baas over eigen lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |