Hij snapt nog steeds niet dat ik dingen lang tevoren plan en dat er, als hij niet zelf met een datum komt, dus samen niets gedaan wordt. Dus dat ik niet ga wachten tot zijn ouders weten wanneer ze weg gaan (dat is in het ergste geval een paar dagen tevoren), maar dat ik dan wel gewoon zelf vakanties ga boeken. Dat kwartje valt niet op een of andere manier. Snap dat ie ook dingen samen wil doen, maar wees dan concreet en zeg hoe lang en wanneer. Dan hou ik er rekening mee. En ik ben sowieso geen type dat in de zomervakantie 4 weken niets gaat doen. Dat is saai, dan ga ik liever werken. Nouja, we zien welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini, ik beantwoord je PM morgen!
Chico, klinkt niet zo gezelligAl kan ik me ook wel voorstellen dat hij samen wil, maar ik begrijp dat ie daar niet echt wat voor wil doen?
Ik ga slapies doen
Prima hoor, heeft geen haast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar nu dan toch wel![]()
Mini, as said, ik ga je morgen een goed doordacht antwoord gevenIk ben nu soort van gaar
![]()
Trusten slankiefaces!
Als zijn ouders toch nog geen plannen hebben, kunnen jullie dan niet gewoon een week prikken en zijn ouders daar omheen laten plannen? Of houden ze daar geen rekening mee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet dat ik dingen lang tevoren plan en dat er, als hij niet zelf met een datum komt, dus samen niets gedaan wordt. Dus dat ik niet ga wachten tot zijn ouders weten wanneer ze weg gaan (dat is in het ergste geval een paar dagen tevoren), maar dat ik dan wel gewoon zelf vakanties ga boeken. Dat kwartje valt niet op een of andere manier. Snap dat ie ook dingen samen wil doen, maar wees dan concreet en zeg hoe lang en wanneer. Dan hou ik er rekening mee. En ik ben sowieso geen type dat in de zomervakantie 4 weken niets gaat doen. Dat is saai, dan ga ik liever werken. Nouja, we zien wel.
Trusten Maria!
Redelijk. In de ochtenden gaat het leren altijd goed, daarna gaat mijn concentratie achteruitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het tentamenleren?
dat duurt lang zeg! Mijn abbo is al ingegaan, en vrijdag word mijn nummer overgezet op de nieuwe sim!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag word ik als het goed is geporteerd. Mn nieuwe abbo gaat dus in. Dus nu maar wachten tot deze sim niks meer doet
Ja, een maand opzegtermijn hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat duurt lang zeg! Mijn abbo is al ingegaan, en vrijdag word mijn nummer overgezet op de nieuwe sim!
Oh, en ik kan nu ook apps downloaden. Maar, nu ziti k op het werk en moet ik de foon wegleggen. Dode mensen tellen op de telefoon is niet zo handig!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:20 schreef Merel het volgende:
En wie heeft nou weer m'n middernachtelijke tvp verwijderd hier? Om 4 uur 's nachts kun je toch niet verwachten dat mensen iets inhoudelijks gaan posten? *zucht*
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:20 schreef Merel het volgende:
En wie heeft nou weer m'n middernachtelijke tvp verwijderd hier? Om 4 uur 's nachts kun je toch niet verwachten dat mensen iets inhoudelijks gaan posten? *zucht*
daar ga ik het vanmdidag met mn huidige baas over hebben, wanneer ik dit werk achter kan laten...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, een maand opzegtermijn hè. Gelukkig heb ik er weinig last van gehad: ik zat toch vooral veel thuis en daar kon ik gewoon gebruikmaken van WiFi.
Wanneer gaat je phd eigenlijk in?.
Jaa, ik dacht er nog aan toen ik vanochtend de deur uit ging, maar daarna weer vergeten. Cali, van harte gefeliciteerd!!quote:
*veegt slijm van haar beeldschermquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks darlings!
Ik kreeg gisteravond nog onverwacht maar zeer welkom bezoek en werd dus precies om 00.00 gefeliciteerd door de leukste, liefste, knapste persoon van deze wereld![]()
Mja zoiets was ik ook wel van plan. Ga het er de volgende keer dat ie hier is wel even over hebben. Want ik wil best wat samen doen, maar dan moet het wel concreet gemaakt worden. 'we zien wel' is gewoon niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef Merel het volgende:
Oh en Chico, je hoeft toch niet af te wachten tot je vriendje plannen met jou maakt? Jij kunt toch ook plannen met hem maken? Je zegt dat hij zelf met een datum moet komen, maar jij kunt toch ook iets voorstellen?
Wil je zijnn naam even weghalen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Cali gefeliciteerd!
Die Ware die scoort punten...
Ik wil weer naar bedHelemaal geen zin in vandaag.
Ja, maar dan moet ie wel een week noemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar chico, ellenlang plannen is blijkbaar niet aan hem besteed?
Zou je het acceptabel vinden bv als je een week (of twee) prikt samen en dat jullie de zon achterna reizen bv? Campinggids mee en gaan
Het probleem is waarschijnlijk dat "laten we alles helemaal plannen" niet aan hem besteed is. Waarschijnlijk is hij bang dat hij -als de vakantie nu al vastgelegd wordt - dan geen zin heeft. Gebeurt ons ook af en toe. Boeken we een camping en besluiten we een dag voor vertrek toch maar iets anders te gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Chicolate het volgende:
Gefeliciteerd Cali.
[..]
Mja zoiets was ik ook wel van plan. Ga het er de volgende keer dat ie hier is wel even over hebben. Want ik wil best wat samen doen, maar dan moet het wel concreet gemaakt worden. 'we zien wel' is gewoon niet aan mij besteed.
Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wil je zijnn naam even weghalen alsjeblieft?
jullie kunnen toch samen een week noemen? of jij roept iets en vraagt of hij daar mee instemt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie wel een week noemen.
No worries, thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Misschien maar weer is koffie gaan drinken, zo duf de laatste tijd
Hoe zou Aurum's eerste werkdag gaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
een huurder heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
een huurder heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Aww!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Gefeliciteeerd!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spannend zeg!! Geniet er van!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond m'n eerste echte date. En ik ben er nog zenuwachtig voor ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn gevoel ben ik echt heel raar kort en breed
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik ben mijn studie-rotzooi uit aan het zoeken en op aan het ruimen en toen kwam ik mijn dexa-scan tegen
Je borstkas lijkt breed... Maar wel gaaf om te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn gevoel ben ik echt heel raar kort en breedVenus in pocketformaat
© loveli
Hm, wat rot... Om hoeveel mensen gaat het?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Coole foto blurred, sta je goed op![]()
Ik word gediscrimineerd op mijn nieuwe werkwanneer mensen mijnn buitenlandse naam horen, willen ze niet meer een intake bij mij hebben
![]()
Dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt
Dat is stom & oneerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik word gediscrimineerd op mijn nieuwe werkwanneer mensen mijnn buitenlandse naam horen, willen ze niet meer een intake bij mij hebben
![]()
Wat stomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Werkelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Je kan je afvragen of je dat soort types überhaupt op intake wílt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Dat heb ik ook mee gemaakt toen ik een afspraak ging maken bij een kaakchirurg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Mja, op die manier houd je vooroordelen wel in stand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat soort types überhaupt op intake wílt.
Download dan even iets waarmee je kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb jij dus al je nummers op de sim staan i.p.v. in het telefoongeheugen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
*mopper* ik heb geen ontvangst meer op m'n oude SIM wat betekent dat de nieuwe erin moet. Doe ik de nieuwe erin: alle telnrs kwijt, m'n 'bureaublad' ziet er niet uit zoals het eruit hoort te zien (is weer gestandaardiseerd) en ik zal ook al m'n instellingen wel weer opnieuw moeten invoeren. Zucht.
Ja want dat leek me handigerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef progje het volgende:
[..]
Download dan even iets waarmee je kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb jij dus al je nummers op de sim staan i.p.v. in het telefoongeheugen?
\quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
WerkelijkZeggen ze dat rechtsteeks tegen jou of tegen de secretaresse?
Ik zou ze geen keus geven"U krijgt uw intake van mevrouw X, zij is zeer deskundig"
Ik zou dan inderdaad voorstellen om je achternaam niet te noemen. Wat in feite niet eens nodig zou moeten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
\
Ze mogen kiezen tussen een man en mij. Ze zeggen het tegen de secretaresse. Maar misschien moet ze mijn (achter) naam gewoon niet noemen ofzo..
Maarja.. Back 2 work!
Ik denk niet dat Cali dat soort dingen in de wereld in haar uppie kan oplossenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, op die manier houd je vooroordelen wel in stand.
Dat hoeft ook helemaal niet, maar op deze manier houd je het probleem wel in stand. Een betere wereld begint bij jezelf, nietwaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cali dat soort dingen in de wereld in haar uppie kan oplossen.
heb jij een losse SD kaart erbij gekocht? ik moet ook nog maar even opzoek naar een extra oplaad kabeltje voor op het werk enzo..of een dock, dat ik ook muziek/radio kan afspelen ofzo. En een hoesje, ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja want dat leek me handiger. En volgens mij is het nu al te laat, want nu laat 'ie zowel bij de oude sim als bij de nieuwe sim de nieuwe lay-out zien
. Heb nu iig m'n telnrs van de sim naar sd kaart verplaatst en wil ze nu vanaf de sd-kaart gaan importeren naar m'n nieuwe sim.
Nee, er zat een SD-kaart van 4GB in (niet in de jouwe?). Probeer zoveel mogelijk je apps op die SD-kaart te zetten, want het interne geheugen van de telefoon is een zwak punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij een losse SD kaart erbij gekocht? ik moet ook nog maar even opzoek naar een extra oplaad kabeltje voor op het werk enzo..of een dock, dat ik ook muziek/radio kan afspelen ofzo. En een hoesje, ofzo.
ofzo.
niet gezien. misschien. eens even in de instellingen kijken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er zat een SD-kaart van 4GB in (niet in de jouwe?). Probeer zoveel mogelijk je apps op die SD-kaart te zetten, want het interne geheugen van de telefoon is een zwak punt.
Als hij erin zit kun je hem gewoon naast je SIM-kaart zien zitten als je de achterkant even los haalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet gezien. misschien. eens even in de instellingen kijken..
ehh..ja. Zit erin. Maar, niet alle applicaties kunnen erop...wel fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als hij erin zit kun je hem gewoon naast je SIM-kaart zien zitten als je de achterkant even los haalt.
Maar komt het door de naam of doordat je een vrouw bent? Eerst dacht ik waarom geef je mensen überhaupt de optie om te kiezen, maar ik kan me nog wel voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een man of een vrouw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ze mogen kiezen tussen een man en mij. Ze zeggen het tegen de secretaresse. Maar misschien moet ze mijn (achter) naam gewoon niet noemen ofzo..
Maarja.. Back 2 work!
Klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ehh..ja. Zit erin. Maar, niet alle applicaties kunnen erop...wel fijn!
Ja, zo'n secretaresse kan ook vragen: wilt u een man of een vrouw? En als je dan nog gediscrimineerd wordt, is het omdat je een vrouw bent en ik kan me idd ook wel voorstellen dat mensen een voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar komt het door de naam of doordat je een vrouw bent? Eerst dacht ik waarom geef je mensen überhaupt de optie om te kiezen, maar ik kan me nog wel voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een man of een vrouw.
yes, dat had ik gevonden...ondertussen snap ik de foon veel meer dan gisteravond. Ik heb er dan ook tot 12 uur vannacht mee zitten prutsen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Applicaties beheren. Vanaf hier kun je apps op de SD zetten als dat mogelijk is voor de app in kwestie.
Oh dat had ik ook hoor. In het begin: help! Dit ga ik nooit snappen! En de volgende dag ging het al een stuk beter. Heb je ook een handleiding gedownload?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes, dat had ik gevonden...ondertussen snap ik de foon veel meer dan gisteravond. Ik heb er dan ook tot 12 uur vannacht mee zitten prutsen..
die is 100 kantjes. En ergens moet ik ook ngo wat uurtjes werken vandaag! Maar, misschien print ik hem wel uit ofzo...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook hoor. In het begin: help! Dit ga ik nooit snappen! En de volgende dag ging het al een stuk beter. Heb je ook een handleiding gedownload?
Dat zal dan toch vrij duur worden vrees ik, de standaardmaten gaan tot 1.80 breedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
Zo ik ga kijken voor verduisterende gordijnen! Het moet vooral goedkoop zijn...
Volgens mij is mijn raam 2.40-2.50 breed en 2.00-2.20 hoog.
Misschien wil ik het ook voor mijn raam in mijn andere kamer maar dat is denk ik niet noodzakelijk...
Maar je krijgt toch twee gordijnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zal dan toch vrij duur worden vrees ik, de standaardmaten gaan tot 1.80 breed
quote:
Ja, dat heb ik idd voorgesteld om te doen nu. En ze mógen ook kiezen tussen man en vrouw, daarom wordt dat vermeld, die voorkeur mag je gerust hebben. En verder zijnn er ook mensen die zeggen "is ze van die en die afkomst of geloof? Want dat ben ik ook en die gemeenschap is heel hecht en dan ben ik bang voor herkenning/roddelen" daar kan ik ook alle begrip voor opbrengen. Maar afhaken zodra je een buitenlandse naam hoort vind ik echt een no-goquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n secretaresse kan ook vragen: wilt u een man of een vrouw? En als je dan nog gediscrimineerd wordt, is het omdat je een vrouw bent en ik kan me idd ook wel voorstellen dat mensen een voorkeur hebben.
Even advocaat van de duivel: waarom is dat een no-go? Mensen met vooroordelen tegen mensen van buitenlandse afkomsten hebben toch ook recht op hulpverlening waar zij zich goed bij voelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik idd voorgesteld om te doen nu. En ze mógen ook kiezen tussen man en vrouw, daarom wordt dat vermeld, die voorkeur mag je gerust hebben. En verder zijnn er ook mensen die zeggen "is ze van die en die afkomst of geloof? Want dat ben ik ook en die gemeenschap is heel hecht en dan ben ik bang voor herkenning/roddelen" daar kan ik ook alle begrip voor opbrengen. Maar afhaken zodra je een buitenlandse naam hoort vind ik echt een no-go
En hopen dat ie niet Guadelapipi heet ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Of snel gaan trouwen en de (hollandse) naam van De Ware aannemen
Als je een gesprek met elkaar hebt en ze daarna nog steeds die vooroordelen hebben kunnen ze toch altijd nog naar een ander gaan. Er zijn zoveel redenen waarom het niet zou kunnen klikken, en dat is bij een therapeut natuurlijk wel belangrijk, maar om iemand alleen op basis van een naam af te wijzen is gewoon zonde. Voor hetzelfde geld zou er als ze Cali gewoon hadden ontmoet en later pas haar naam hadden gehoord helemaal niks aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel: waarom is dat een no-go? Mensen met vooroordelen tegen mensen van buitenlandse afkomsten hebben toch ook recht op hulpverlening waar zij zich goed bij voelen?
Ja, dat begrijp ik. Maar dat is zonde vanuit het standpunt van Cali. Die cliënt denkt daar kennelijk anders over en klopt niet aan om van zijn vooroordelen verlost te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je een gesprek met elkaar hebt en ze daarna nog steeds die vooroordelen hebben kunnen ze toch altijd nog naar een ander gaan. Er zijn zoveel redenen waarom het niet zou kunnen klikken, en dat is bij een therapeut natuurlijk wel belangrijk, maar om iemand alleen op basis van een naam af te wijzen is gewoon zonde. Voor hetzelfde geld zou er als ze Cali gewoon hadden ontmoet en later pas haar naam hadden gehoord helemaal niks aan de hand zijn.
Nou ja, misschien kloppen ze aan omdat er een onvrede is over hun denkpatroonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dat is zonde vanuit het standpunt van Cali. Die cliënt denkt daar kennelijk anders over en klopt niet aan om van zijn vooroordelen verlost te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook zonde voor die cliënt dat hij door zijn snelle oordeel een geweldige therapeut als Cali misloopt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dat is zonde vanuit het standpunt van Cali. Die cliënt denkt daar kennelijk anders over en klopt niet aan om van zijn vooroordelen verlost te worden.
Lastig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel: waarom is dat een no-go? Mensen met vooroordelen tegen mensen van buitenlandse afkomsten hebben toch ook recht op hulpverlening waar zij zich goed bij voelen?
Cali zou het eens kunnen aankaarten op haar werk. Ik kan me best voorstellen dat ze de keuze maken om degene die de intake doet, gewoon toe te wijzen. Dus geen keuze tussen man of vrouw of namen noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lastig!
Enerzijds heb je gelijk, anderzijds heb ik dan het idee dat je mensen tegemoet komt in hun negatieve denkbeelden.
Als je naar de buitenwereld uitstraalt dat het geen verschil maakt, moeten ze het er maar mee doen en zullen ze waarschijnlijk positief verrast worden![]()
Dan kunnen ze van die mensen worden die roepen: "Oh maar ik ben niet racistisch hoor! Zelfs mijn therapeut is een buitenlander, en die is prima! Maar..."
Ik kreeg laatst een mailtje met "Beste *achternaam*"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, hoe vaak ik wel niet mailtjes krijg voor "Marijke" of "Mieke" of ze pleuren ineens 'van de' tussen m'n voor- en achternaam.
Dat is een goeie! Dan kunnen ze daarna zelf aangeven of ze het een prettig gesprek vondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Cali zou het eens kunnen aankaarten op haar werk. Ik kan me best voorstellen dat ze de keuze maken om degene die de intake doet, gewoon toe te wijzen. Dus geen keuze tussen man of vrouw of namen noemen.
Ik vind Mieke ook suf. Ik ben nog geen 80quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind vooral de naam 'Debby' stom
Marijke toch niet, hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind Mieke ook suf. Ik ben nog geen 80
Aan Cali zie je niet eens dat ze buitenlandse roots heeft (ik niet iig), dus die mensen maken zich echt druk om niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet jij waar die mensen hun vooroordelen op baseren? Als iemand zich er ongemakkelijk bij voelt, dan doet het veel minder ter zake of dat ongemakkelijke gevoel terecht is of niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan Cali zie je niet eens dat ze buitenlandse roots heeft (ik niet iig), dus die mensen maken zich echt druk om niks.
Wat voor brief?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aaargh, een brief!
Heeft iemand tijd voor tips?Ik kom er niet goed uit hoe ik mijn huidige situatie moet verwerken naar een niet-negatief iets...
Iemand beetje tijd?
Kom maar door hoor mits in word (@workquote:
why?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu even zo'n momentje dat ik knettergek word van m'n foon en zin heb om dat ding door de kamer te keilen.
wat voor werk had je dan, en had je zelf harder kunnen werken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
Ik was zo blij dat ik werk had, krijg ik vanmorgen te horen dat mijn werktempo niet hoog genoeg was naar haar zin, en wat haar betrof, mocht ik gelijk gaan.
Zo ga je toch niet met mensen om!!
Ik weet niet wat ik nou voel, ik ben woest en verdrietig tegelijk.
1 kleine troost, de proeftijd was vandaag voorbij, dus ze mogen me gewoon lekker doorbetalen de komende twee maanden.
Nee, ik gaf mezelf voor de volle 100%.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor werk had je dan, en had je zelf harder kunnen werken?
Wel balen zeg!
Wacht even, mogen ze je contract zomaar opzeggen, dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
Ik was zo blij dat ik werk had, krijg ik vanmorgen te horen dat mijn werktempo niet hoog genoeg was naar haar zin, en wat haar betrof, mocht ik gelijk gaan.
1 kleine troost, de proeftijd was vandaag voorbij, dus ze mogen me gewoon lekker doorbetalen de komende twee maanden.
Zoiets horen ze toch al van te voren aan te geven en niet pas tijdens een evaluatiegesprek?...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
Net zoals ze daar waar Gijsbert en Femke waren (Noorwegen?) Guusbert zeidenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en mensen schrijven mijn naam aaaaltijd met ie. Altijd. zelfs vriendinnen. En ik ehb daar zo'n hekel aan. Mijn naam is speciaal! Let er dan ook op!
en hier spreken ze het uit als nuunke. en dat vindi k ook stom.
Bah. stom. bah.
/moppersmurf
notsololwut?????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef mazaru het volgende:
In het Duits ook hè.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net zoals ze daar waar Gijsbert en Femke waren (Noorwegen?) Guusbert zeiden. Dus blijkbaar wordt de y/ij een uu in die streken
.
ja. inderdaad. En die waren inderdaad in Noorwegen. En ik vind het stom. Maar het altijd maar verbeteren vind ik ook stom. Als ik hier straks weg ga stel ik me in het nederlands vast ook voor als nuunke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net zoals ze daar waar Gijsbert en Femke waren (Noorwegen?) Guusbert zeiden. Dus blijkbaar wordt de y/ij een uu in die streken
.
Precies dit:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan een hele discussie gaan voeren over wel of geen vooroordelen mogen hebben en wel of geen buitenlandse therapeut willen, maar ik BEN helemaal niet buitenlands. Mijn vader komt toevallig niet uit NL, maar ik ben gewoon in NL geboren en getogen, op de meest hollandse manier ever. Ik draag geen hoofddoek en heb geen accent (sterker nog, ik heb 'n uberhollands uiterlijk). Dus datgene waar mensen bang voor zijn (los van wat ik van die angst/gedachte zou vinden) is helemaal niet waar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je een gesprek met elkaar hebt en ze daarna nog steeds die vooroordelen hebben kunnen ze toch altijd nog naar een ander gaan. Er zijn zoveel redenen waarom het niet zou kunnen klikken, en dat is bij een therapeut natuurlijk wel belangrijk, maar om iemand alleen op basis van een naam af te wijzen is gewoon zonde. Voor hetzelfde geld zou er als ze Cali gewoon hadden ontmoet en later pas haar naam hadden gehoord helemaal niks aan de hand zijn.
huh, maar dat kan toch helemaal niet zomaar??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik gaf mezelf voor de volle 100%.
Ik heb ook nog nooit klachten van een baas gehad over mijn werktempo, alleen maar complimenten.
In mijn getuigschriften wordt zelfs mijn inzet extra gecomplimenteerd
Ik heb vanavond een feestjequote:
Maar stel nou je had een collega die ook een buitenlandse naam had, maar wél met hoofddoek? Maakt dat het minder jammer of begrijpelijker dat cliënten bij voorbaat liever naar een ander gaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Precies dit:
[..]
Ik kan een hele discussie gaan voeren over wel of geen vooroordelen mogen hebben en wel of geen buitenlandse therapeut willen, maar ik BEN helemaal niet buitenlands. Mijn vader komt toevallig niet uit NL, maar ik ben gewoon in NL geboren en getogen, op de meest hollandse manier ever. Ik draag geen hoofddoek en heb geen accent (sterker nog, ik heb 'n uberhollands uiterlijk). Dus datgene waar mensen bang voor zijn (los van wat ik van die angst/gedachte zou vinden) is helemaal niet waar!
Dus alleen omwille van mijn naam, durven clienten niet langs te komen. Dat vind ik gewoon heel jammer.
En natuurlijk mag iedereen de zorg waar hij/zij zich goed bij voelt en als je na 1 gesprek om wát voor reden dan ook besluit liever naar een ander te gaan, dan stuur ik je met alle liefde door, maar dit vind ik gewoon heel lastig.
Ja, dat zeg ik dus, daar kan ik óók nog een hele discussie over voeren, maar laten we dat hier niet doen, want dan ben ik de hele dag bezig..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar stel nou je had een collega die ook een buitenlandse naam had, maar wél met hoofddoek? Maakt dat het minder jammer of begrijpelijker dat cliënten bij voorbaat liever naar een ander gaan?
Nee, ik ben er ook helemaal klaar mee. Maar ik heb toch een unheimlich gevoel van binnen, hoe het gegaan is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In het Duits ook hè.
Jeetje Mazaru, wat vreselijk balen!Maar ja, voor iemand die je niet eens de kans geeft om iets met kritiek te doen voor ze je eruit gooien wil je misschien ook niet werken.
Is onmogelijk, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
helemaal eens met Cali.
mensen moeten eens leren dat ze mensen op hun MENSelijkheid moeten beoordelen, en niet op naam/kleur. Mag je iemand niet na een kennismaking, soit, ookal is dan de hoofdreden voor 'afwijzing' hoofddoek, maar bij voorbaat mensen beoordelen zónder deze persoon te hebben gezien en gesproken... nee, bah, dat moet ontmoedigd worden.
Ik moet ook altijd even nadenken iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij schrijven mensen mijn achternaam bijna altijd met dubbel S en één R, in plaats van andersom, maar verder heb ik niet zo veel te klagen geloof ik
Heb jij ook Feestboek dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij weet ik nu wie Blurred is! (op feestboek dan)
oh nee daar gaat mijn geheime identiteitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij weet ik nu wie Blurred is! (op feestboek dan)
quote:
Tenminste, wanneer jij dezelfde achternaam hebt als een beroemde zanger, die begraven ligt in Parijs...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh nee daar gaat mijn geheime identiteit![]()
Je begrijpt dat ik nu wel ook wil weten wie jij bent dan he
Oh noes! Heb je mij al gelocaliseerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
[..]
Tenminste, wanneer jij dezelfde achternaam hebt als een beroemde zanger, die begraven ligt in Parijs...
Heb het eigenlijk alleen om m'n neefje in de States te volgen, maar kijk ook af en toe of ik een slankie kan herkennen
Met die schattige foto? Natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noes! Heb je mij al gelocaliseerd?
Ooit was ik zo liefquote:
inderdaad! ik vind het ook maar sneaky allemaal zo hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ooit was ik zo liefIk heb niks gemerkt van die localisering! Gij FB-lurkert.
ja, die van mij is ook niet la te best. Te weinig slapen, weinig inspirerend werk. Om 3 uur meeting met m'n baas, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik heb echt het concentratievermogen van een fruitvliegje vandaag.
[ afbeelding ]
Als ik alle slank-dames zou toevoegen die ik herken krijg ik vanuit de lokale hoek vragen over hoe ik allemaal van die mooie dames verspreid over het land kenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad! ik vind het ook maar sneaky allemaal zo hoor
Ik vind dat altijd zo'n lange periode! Veel faculteiten in Nijmegen hebben zelfs carnavalsvakantie volgende week. Ik heb wel twee dagen vrijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb sowieso nooit vakantie tussen de kerstvakantie en de zomervakantie
Helemaal gemistquote:
Liegerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Enne, ik heb helemaal niemand van jullies op feestboek *pruil*
Daar moest ik idd ook al aan denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef _Calimero_ het volgende:
En ik denk dat Tink gelijk heeft, ik trouw maar gewoon heel snel met mijn (buitenlandse) Ware, die wel een NL achternaam heeft
Ik alleen Mobloquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Enne, ik heb helemaal niemand van jullies op feestboek *pruil*
Daar kun je heel gemakkelijk iets aan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Rituals het volgende:
Leuk MarMar!
[..]
Ik alleen Moblovolgens mij.
Ik zal jou eens opzoeken via Moquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kun je heel gemakkelijk iets aan doen.
50+quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
'60s radio van spotifyOm mee te blijven met m'n stemadvies.
Idd, een heleboel met een M! (jij ook, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boel vrouwennamen met een M trouwens hier...
[..]
50+
Zie DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? En V1z0R kan ik ook al niet vinden.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
50+
Nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, een heleboel met een M! (jij ook, toch?)
Ik heb een CD met 'White Rabbit' in m'n auto!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ja'you better find somebody to loooooove'
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Wacht maar tot het echt lente wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
met behulp van lastfm is hij wel makkelijk te vinden
Idd: "Huuuu, valt zij even tegen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dichtbij is juist iets gekker, ik heb bril namelijk voor verafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dat vond ik net al van die prikkelstruiken met besjes erin!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt lente wordtAlle blaadjes zijn ineens zo mooi
![]()
Martin, serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
@ V1: ik had in m'n hoofd zitten dat je Martin heette.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Martin, serieus?
Ik had jouw naam wel onthouden vanaf de meet!![]()
Ik wil net als Maria ook batterijen op kunnen laden!
niemand voegt mij toequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Lol al die slankies ineens actief op FB. Druk bezig met vriendschapsverzoeken versturen en accepteren.
Mij ook niet hoorquote:
Ik voeg je wel even toequote:
Ah joh, je eet toch ook champignons.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Maria ziet er steeds volwassener uit!
Staat je goed hoor.
QuornDat moeten we googlen...
schimmel
Komt denk ik ook door het niet-grijnzen! Mijn wangen bollen dan altijd heul erg opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Phaidra het volgende:
Leuk Maria!! En ik vind je gezicht slanker geworden.
Da's dan ook de meest verkochte chocoladeletterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
50+
Er komt nog wel een avondmaaltijd etc. bij hoor.quote:
Vooral de etcetera klinkt als een goed idee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Er komt nog wel een avondmaaltijd etc. bij hoor.
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Door Co ben ik nu helemaal verknocht aan de augurkjes met ham![]()
Oh en even een Omega-schouderklop voor mezelf: vandaag haring, morgenmiddag tonijnsalade, morgenavond lekkerbekje
Oh ik dacht vis = awesomequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjemaar schouderklopje voor de haring (en een beetje voor de tonijn, daar zit wel omega-3 in maar wel minder dan in andere vette vis) mag je houden
Beter viscuisine idd. Barstensvol omega!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjemaar schouderklopje voor de haring (en een beetje voor de tonijn, daar zit wel omega-3 in maar wel minder dan in andere vette vis) mag je houden
hence the namequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht vis = awesome![]()
Nouja weet ik dat ook weerLekkerbekjes zijn vast wel ergens goed voor! (ze zijn iig lekker
![]()
)
Volgens mij wel. Ik heb er geen verstand van hoor! Ik klets maar watquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Jagärtrut het volgende:
1 April ga ik beginnen met de PhD! Al heel snel dus, heel erg fijn. Het is allemaal nog wat onduidelijk hoe en wat, maar dat komt vast goed. Nu nog even kijken wat ik met de 14 vakantie dagen en 30 overuren aanmoet. En of ik een eigen kantoor krijg...
3 weken, bijna een hele maand met overuren erbij. Dat is wat erg veel. We hebben de 31ste de deadline voor het project waar ik nu aan werk, dus dat gaat niet. Dan zou ik pas in April vakantie moeten nemen, en eigenlijk wil ik liever geowon in de zomer. Ik weet alleen niet of ik ook vakantiedagen krijg bij m'n nieuwe contract, of dat het gewoon is 'zie maar wanneer je er bent enzo'. En de mevrouw die daar vereantwoordelijk voor is spreekt zo weinig engels...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Je hebt dus nog 14 vakantiedagen van je huidige baan? Is er geen mogelijkheid om die op te nemen voor je aan je phd begint? 2 weken minder dode mensen tellen.
Schijnen wel peepz voor te zijn. Kappers ofzo heet het!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben m'n lange haar zat. Zag het net op een foto en ik leek wel een stinkhippie. Even iemand regelen die het wil knippen één dezer dagen
.
Ja maar ik bedoel iemand die er niet heel veel geld voor vraagt (en wel gediplomeerd is)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Schijnen wel peepz voor te zijn. Kappers ofzo heet het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |