Zie DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? En V1z0R kan ik ook al niet vinden.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boel vrouwennamen met een M trouwens hier...
[..]
50+
Nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, een heleboel met een M! (jij ook, toch?)
Ik heb een CD met 'White Rabbit' in m'n auto!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ja'you better find somebody to loooooove'
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Wacht maar tot het echt lente wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
met behulp van lastfm is hij wel makkelijk te vinden
Idd: "Huuuu, valt zij even tegen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dichtbij is juist iets gekker, ik heb bril namelijk voor verafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zóooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dat vond ik net al van die prikkelstruiken met besjes erin!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt lente wordtAlle blaadjes zijn ineens zo mooi
![]()
Martin, serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
@ V1: ik had in m'n hoofd zitten dat je Martin heette.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Martin, serieus?
Ik had jouw naam wel onthouden vanaf de meet!![]()
Ik wil net als Maria ook batterijen op kunnen laden!
niemand voegt mij toequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Lol al die slankies ineens actief op FB. Druk bezig met vriendschapsverzoeken versturen en accepteren.
Mij ook niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |