Ik vind dat altijd zo'n lange periode! Veel faculteiten in Nijmegen hebben zelfs carnavalsvakantie volgende week. Ik heb wel twee dagen vrijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb sowieso nooit vakantie tussen de kerstvakantie en de zomervakantie
Helemaal gemistquote:
Liegerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Enne, ik heb helemaal niemand van jullies op feestboek *pruil*
Daar moest ik idd ook al aan denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef _Calimero_ het volgende:
En ik denk dat Tink gelijk heeft, ik trouw maar gewoon heel snel met mijn (buitenlandse) Ware, die wel een NL achternaam heeft
Ik alleen Mobloquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Enne, ik heb helemaal niemand van jullies op feestboek *pruil*
Daar kun je heel gemakkelijk iets aan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Rituals het volgende:
Leuk MarMar!
[..]
Ik alleen Moblovolgens mij.
Ik zal jou eens opzoeken via Moquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kun je heel gemakkelijk iets aan doen.
50+quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
'60s radio van spotifyOm mee te blijven met m'n stemadvies.
Idd, een heleboel met een M! (jij ook, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boel vrouwennamen met een M trouwens hier...
[..]
50+
Zie DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? En V1z0R kan ik ook al niet vinden.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
50+
Nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, een heleboel met een M! (jij ook, toch?)
Ik heb een CD met 'White Rabbit' in m'n auto!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ja'you better find somebody to loooooove'
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zķooooo uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Wacht maar tot het echt lente wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwuuuut de wereld is ineens in HD![]()
Ik ging tijdens de weg naar huis steeds dooooor bril kijken en dan hetzelfde ooover de brilEn wat een verschil, ik wist niet dat ik zo wazig zag
![]()
Dichtbij is nog wel wat gekof als ik per ongeluk onder de bril door kijk
Iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Blurred86 het volgende:
met behulp van lastfm is hij wel makkelijk te vinden
Idd: "Huuuu, valt zij even tegen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zķooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dichtbij is juist iets gekker, ik heb bril namelijk voor verafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoop! Frisse blik op alle slankies op FB. "Oh ziet zij er zķooooo uit" en zulks.
Maar, doe's foto!
Dat vond ik net al van die prikkelstruiken met besjes erin!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt lente wordtAlle blaadjes zijn ineens zo mooi
![]()
Martin, serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
@ V1: ik had in m'n hoofd zitten dat je Martin heette.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Martin, serieus?
Ik had jouw naam wel onthouden vanaf de meet!![]()
Ik wil net als Maria ook batterijen op kunnen laden!
niemand voegt mij toequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Lol al die slankies ineens actief op FB. Druk bezig met vriendschapsverzoeken versturen en accepteren.
Mij ook niet hoorquote:
Ik voeg je wel even toequote:
Ah joh, je eet toch ook champignons.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Maria ziet er steeds volwassener uit!
Staat je goed hoor.
QuornDat moeten we googlen...
schimmel
Komt denk ik ook door het niet-grijnzen! Mijn wangen bollen dan altijd heul erg opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Phaidra het volgende:
Leuk Maria!! En ik vind je gezicht slanker geworden.
Da's dan ook de meest verkochte chocoladeletterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
50+
Er komt nog wel een avondmaaltijd etc. bij hoor.quote:
Vooral de etcetera klinkt als een goed idee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Er komt nog wel een avondmaaltijd etc. bij hoor.
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Door Co ben ik nu helemaal verknocht aan de augurkjes met ham![]()
Oh en even een Omega-schouderklop voor mezelf: vandaag haring, morgenmiddag tonijnsalade, morgenavond lekkerbekje
Oh ik dacht vis = awesomequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjemaar schouderklopje voor de haring (en een beetje voor de tonijn, daar zit wel omega-3 in maar wel minder dan in andere vette vis) mag je houden
Beter viscuisine idd. Barstensvol omega!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
sorry to disappoint you, maar voor omega-vetzuren heb je helemaal niets aan een lekkerbekjemaar schouderklopje voor de haring (en een beetje voor de tonijn, daar zit wel omega-3 in maar wel minder dan in andere vette vis) mag je houden
hence the namequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht vis = awesome![]()
Nouja weet ik dat ook weerLekkerbekjes zijn vast wel ergens goed voor! (ze zijn iig lekker
![]()
)
Volgens mij wel. Ik heb er geen verstand van hoor! Ik klets maar watquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Jagärtrut het volgende:
1 April ga ik beginnen met de PhD! Al heel snel dus, heel erg fijn. Het is allemaal nog wat onduidelijk hoe en wat, maar dat komt vast goed. Nu nog even kijken wat ik met de 14 vakantie dagen en 30 overuren aanmoet. En of ik een eigen kantoor krijg...
3 weken, bijna een hele maand met overuren erbij. Dat is wat erg veel. We hebben de 31ste de deadline voor het project waar ik nu aan werk, dus dat gaat niet. Dan zou ik pas in April vakantie moeten nemen, en eigenlijk wil ik liever geowon in de zomer. Ik weet alleen niet of ik ook vakantiedagen krijg bij m'n nieuwe contract, of dat het gewoon is 'zie maar wanneer je er bent enzo'. En de mevrouw die daar vereantwoordelijk voor is spreekt zo weinig engels...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Je hebt dus nog 14 vakantiedagen van je huidige baan? Is er geen mogelijkheid om die op te nemen voor je aan je phd begint? 2 weken minder dode mensen tellen.
Schijnen wel peepz voor te zijn. Kappers ofzo heet het!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben m'n lange haar zat. Zag het net op een foto en ik leek wel een stinkhippie. Even iemand regelen die het wil knippen één dezer dagen
.
Ja maar ik bedoel iemand die er niet heel veel geld voor vraagt (en wel gediplomeerd is)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Schijnen wel peepz voor te zijn. Kappers ofzo heet het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |