Hij snapt nog steeds niet dat ik dingen lang tevoren plan en dat er, als hij niet zelf met een datum komt, dus samen niets gedaan wordt. Dus dat ik niet ga wachten tot zijn ouders weten wanneer ze weg gaan (dat is in het ergste geval een paar dagen tevoren), maar dat ik dan wel gewoon zelf vakanties ga boeken. Dat kwartje valt niet op een of andere manier. Snap dat ie ook dingen samen wil doen, maar wees dan concreet en zeg hoe lang en wanneer. Dan hou ik er rekening mee. En ik ben sowieso geen type dat in de zomervakantie 4 weken niets gaat doen. Dat is saai, dan ga ik liever werken. Nouja, we zien welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini, ik beantwoord je PM morgen!
Chico, klinkt niet zo gezelligAl kan ik me ook wel voorstellen dat hij samen wil, maar ik begrijp dat ie daar niet echt wat voor wil doen?
Ik ga slapies doen
Prima hoor, heeft geen haast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar nu dan toch wel![]()
Mini, as said, ik ga je morgen een goed doordacht antwoord gevenIk ben nu soort van gaar
![]()
Trusten slankiefaces!
Als zijn ouders toch nog geen plannen hebben, kunnen jullie dan niet gewoon een week prikken en zijn ouders daar omheen laten plannen? Of houden ze daar geen rekening mee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet dat ik dingen lang tevoren plan en dat er, als hij niet zelf met een datum komt, dus samen niets gedaan wordt. Dus dat ik niet ga wachten tot zijn ouders weten wanneer ze weg gaan (dat is in het ergste geval een paar dagen tevoren), maar dat ik dan wel gewoon zelf vakanties ga boeken. Dat kwartje valt niet op een of andere manier. Snap dat ie ook dingen samen wil doen, maar wees dan concreet en zeg hoe lang en wanneer. Dan hou ik er rekening mee. En ik ben sowieso geen type dat in de zomervakantie 4 weken niets gaat doen. Dat is saai, dan ga ik liever werken. Nouja, we zien wel.
Trusten Maria!
Redelijk. In de ochtenden gaat het leren altijd goed, daarna gaat mijn concentratie achteruitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het tentamenleren?
dat duurt lang zeg! Mijn abbo is al ingegaan, en vrijdag word mijn nummer overgezet op de nieuwe sim!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag word ik als het goed is geporteerd. Mn nieuwe abbo gaat dus in. Dus nu maar wachten tot deze sim niks meer doet
Ja, een maand opzegtermijn hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat duurt lang zeg! Mijn abbo is al ingegaan, en vrijdag word mijn nummer overgezet op de nieuwe sim!
Oh, en ik kan nu ook apps downloaden. Maar, nu ziti k op het werk en moet ik de foon wegleggen. Dode mensen tellen op de telefoon is niet zo handig!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:20 schreef Merel het volgende:
En wie heeft nou weer m'n middernachtelijke tvp verwijderd hier? Om 4 uur 's nachts kun je toch niet verwachten dat mensen iets inhoudelijks gaan posten? *zucht*
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:20 schreef Merel het volgende:
En wie heeft nou weer m'n middernachtelijke tvp verwijderd hier? Om 4 uur 's nachts kun je toch niet verwachten dat mensen iets inhoudelijks gaan posten? *zucht*
daar ga ik het vanmdidag met mn huidige baas over hebben, wanneer ik dit werk achter kan laten...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, een maand opzegtermijn hè. Gelukkig heb ik er weinig last van gehad: ik zat toch vooral veel thuis en daar kon ik gewoon gebruikmaken van WiFi.
Wanneer gaat je phd eigenlijk in?.
Jaa, ik dacht er nog aan toen ik vanochtend de deur uit ging, maar daarna weer vergeten. Cali, van harte gefeliciteerd!!quote:
*veegt slijm van haar beeldschermquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks darlings!
Ik kreeg gisteravond nog onverwacht maar zeer welkom bezoek en werd dus precies om 00.00 gefeliciteerd door de leukste, liefste, knapste persoon van deze wereld![]()
Mja zoiets was ik ook wel van plan. Ga het er de volgende keer dat ie hier is wel even over hebben. Want ik wil best wat samen doen, maar dan moet het wel concreet gemaakt worden. 'we zien wel' is gewoon niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef Merel het volgende:
Oh en Chico, je hoeft toch niet af te wachten tot je vriendje plannen met jou maakt? Jij kunt toch ook plannen met hem maken? Je zegt dat hij zelf met een datum moet komen, maar jij kunt toch ook iets voorstellen?
Wil je zijnn naam even weghalen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Cali gefeliciteerd!
Die Ware die scoort punten...
Ik wil weer naar bedHelemaal geen zin in vandaag.
Ja, maar dan moet ie wel een week noemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar chico, ellenlang plannen is blijkbaar niet aan hem besteed?
Zou je het acceptabel vinden bv als je een week (of twee) prikt samen en dat jullie de zon achterna reizen bv? Campinggids mee en gaan
Het probleem is waarschijnlijk dat "laten we alles helemaal plannen" niet aan hem besteed is. Waarschijnlijk is hij bang dat hij -als de vakantie nu al vastgelegd wordt - dan geen zin heeft. Gebeurt ons ook af en toe. Boeken we een camping en besluiten we een dag voor vertrek toch maar iets anders te gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Chicolate het volgende:
Gefeliciteerd Cali.
[..]
Mja zoiets was ik ook wel van plan. Ga het er de volgende keer dat ie hier is wel even over hebben. Want ik wil best wat samen doen, maar dan moet het wel concreet gemaakt worden. 'we zien wel' is gewoon niet aan mij besteed.
Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wil je zijnn naam even weghalen alsjeblieft?
jullie kunnen toch samen een week noemen? of jij roept iets en vraagt of hij daar mee instemt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie wel een week noemen.
No worries, thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Misschien maar weer is koffie gaan drinken, zo duf de laatste tijd
Hoe zou Aurum's eerste werkdag gaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
een huurder heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
een huurder heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Aww!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Gefeliciteeerd!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spannend zeg!! Geniet er van!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond m'n eerste echte date. En ik ben er nog zenuwachtig voor ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn gevoel ben ik echt heel raar kort en breed
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik ben mijn studie-rotzooi uit aan het zoeken en op aan het ruimen en toen kwam ik mijn dexa-scan tegen
Je borstkas lijkt breed... Maar wel gaaf om te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn gevoel ben ik echt heel raar kort en breedVenus in pocketformaat
© loveli
Hm, wat rot... Om hoeveel mensen gaat het?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Coole foto blurred, sta je goed op![]()
Ik word gediscrimineerd op mijn nieuwe werkwanneer mensen mijnn buitenlandse naam horen, willen ze niet meer een intake bij mij hebben
![]()
Dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt
Dat is stom & oneerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik word gediscrimineerd op mijn nieuwe werkwanneer mensen mijnn buitenlandse naam horen, willen ze niet meer een intake bij mij hebben
![]()
Wat stomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Werkelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Je kan je afvragen of je dat soort types überhaupt op intake wílt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Dat heb ik ook mee gemaakt toen ik een afspraak ging maken bij een kaakchirurg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Mja, op die manier houd je vooroordelen wel in stand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je dat soort types überhaupt op intake wílt.
Download dan even iets waarmee je kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb jij dus al je nummers op de sim staan i.p.v. in het telefoongeheugen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
*mopper* ik heb geen ontvangst meer op m'n oude SIM wat betekent dat de nieuwe erin moet. Doe ik de nieuwe erin: alle telnrs kwijt, m'n 'bureaublad' ziet er niet uit zoals het eruit hoort te zien (is weer gestandaardiseerd) en ik zal ook al m'n instellingen wel weer opnieuw moeten invoeren. Zucht.
Ja want dat leek me handigerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef progje het volgende:
[..]
Download dan even iets waarmee je kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb jij dus al je nummers op de sim staan i.p.v. in het telefoongeheugen?
\quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
WerkelijkZeggen ze dat rechtsteeks tegen jou of tegen de secretaresse?
Ik zou ze geen keus geven"U krijgt uw intake van mevrouw X, zij is zeer deskundig"
Ik zou dan inderdaad voorstellen om je achternaam niet te noemen. Wat in feite niet eens nodig zou moeten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
\
Ze mogen kiezen tussen een man en mij. Ze zeggen het tegen de secretaresse. Maar misschien moet ze mijn (achter) naam gewoon niet noemen ofzo..
Maarja.. Back 2 work!
Ik denk niet dat Cali dat soort dingen in de wereld in haar uppie kan oplossenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, op die manier houd je vooroordelen wel in stand.
Dat hoeft ook helemaal niet, maar op deze manier houd je het probleem wel in stand. Een betere wereld begint bij jezelf, nietwaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cali dat soort dingen in de wereld in haar uppie kan oplossen.
heb jij een losse SD kaart erbij gekocht? ik moet ook nog maar even opzoek naar een extra oplaad kabeltje voor op het werk enzo..of een dock, dat ik ook muziek/radio kan afspelen ofzo. En een hoesje, ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja want dat leek me handiger. En volgens mij is het nu al te laat, want nu laat 'ie zowel bij de oude sim als bij de nieuwe sim de nieuwe lay-out zien
. Heb nu iig m'n telnrs van de sim naar sd kaart verplaatst en wil ze nu vanaf de sd-kaart gaan importeren naar m'n nieuwe sim.
Nee, er zat een SD-kaart van 4GB in (niet in de jouwe?). Probeer zoveel mogelijk je apps op die SD-kaart te zetten, want het interne geheugen van de telefoon is een zwak punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij een losse SD kaart erbij gekocht? ik moet ook nog maar even opzoek naar een extra oplaad kabeltje voor op het werk enzo..of een dock, dat ik ook muziek/radio kan afspelen ofzo. En een hoesje, ofzo.
ofzo.
niet gezien. misschien. eens even in de instellingen kijken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er zat een SD-kaart van 4GB in (niet in de jouwe?). Probeer zoveel mogelijk je apps op die SD-kaart te zetten, want het interne geheugen van de telefoon is een zwak punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |