Is onmogelijk, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
helemaal eens met Cali.
mensen moeten eens leren dat ze mensen op hun MENSelijkheid moeten beoordelen, en niet op naam/kleur. Mag je iemand niet na een kennismaking, soit, ookal is dan de hoofdreden voor 'afwijzing' hoofddoek, maar bij voorbaat mensen beoordelen zķnder deze persoon te hebben gezien en gesproken... nee, bah, dat moet ontmoedigd worden.
Ik moet ook altijd even nadenken iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij schrijven mensen mijn achternaam bijna altijd met dubbel S en één R, in plaats van andersom, maar verder heb ik niet zo veel te klagen geloof ik
Heb jij ook Feestboek dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij weet ik nu wie Blurred is! (op feestboek dan)
oh nee daar gaat mijn geheime identiteitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij weet ik nu wie Blurred is! (op feestboek dan)
quote:
Tenminste, wanneer jij dezelfde achternaam hebt als een beroemde zanger, die begraven ligt in Parijs...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh nee daar gaat mijn geheime identiteit![]()
Je begrijpt dat ik nu wel ook wil weten wie jij bent dan he
Oh noes! Heb je mij al gelocaliseerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
[..]
Tenminste, wanneer jij dezelfde achternaam hebt als een beroemde zanger, die begraven ligt in Parijs...
Heb het eigenlijk alleen om m'n neefje in de States te volgen, maar kijk ook af en toe of ik een slankie kan herkennen
Met die schattige foto? Natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noes! Heb je mij al gelocaliseerd?
Ooit was ik zo liefquote:
inderdaad! ik vind het ook maar sneaky allemaal zo hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ooit was ik zo liefIk heb niks gemerkt van die localisering! Gij FB-lurkert.
ja, die van mij is ook niet la te best. Te weinig slapen, weinig inspirerend werk. Om 3 uur meeting met m'n baas, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh męn, ik heb echt het concentratievermogen van een fruitvliegje vandaag.
[ afbeelding ]
Als ik alle slank-dames zou toevoegen die ik herken krijg ik vanuit de lokale hoek vragen over hoe ik allemaal van die mooie dames verspreid over het land kenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad! ik vind het ook maar sneaky allemaal zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |