Als hij erin zit kun je hem gewoon naast je SIM-kaart zien zitten als je de achterkant even los haalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet gezien. misschien. eens even in de instellingen kijken..
ehh..ja. Zit erin. Maar, niet alle applicaties kunnen erop...wel fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als hij erin zit kun je hem gewoon naast je SIM-kaart zien zitten als je de achterkant even los haalt.
Maar komt het door de naam of doordat je een vrouw bent? Eerst dacht ik waarom geef je mensen überhaupt de optie om te kiezen, maar ik kan me nog wel voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een man of een vrouw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ze mogen kiezen tussen een man en mij. Ze zeggen het tegen de secretaresse. Maar misschien moet ze mijn (achter) naam gewoon niet noemen ofzo..
Maarja.. Back 2 work!
Klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ehh..ja. Zit erin. Maar, niet alle applicaties kunnen erop...wel fijn!
Ja, zo'n secretaresse kan ook vragen: wilt u een man of een vrouw? En als je dan nog gediscrimineerd wordt, is het omdat je een vrouw bent en ik kan me idd ook wel voorstellen dat mensen een voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar komt het door de naam of doordat je een vrouw bent? Eerst dacht ik waarom geef je mensen überhaupt de optie om te kiezen, maar ik kan me nog wel voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een man of een vrouw.
yes, dat had ik gevonden...ondertussen snap ik de foon veel meer dan gisteravond. Ik heb er dan ook tot 12 uur vannacht mee zitten prutsen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Applicaties beheren. Vanaf hier kun je apps op de SD zetten als dat mogelijk is voor de app in kwestie.
Oh dat had ik ook hoor. In het begin: help! Dit ga ik nooit snappen! En de volgende dag ging het al een stuk beter. Heb je ook een handleiding gedownload?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes, dat had ik gevonden...ondertussen snap ik de foon veel meer dan gisteravond. Ik heb er dan ook tot 12 uur vannacht mee zitten prutsen..
die is 100 kantjes. En ergens moet ik ook ngo wat uurtjes werken vandaag! Maar, misschien print ik hem wel uit ofzo...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook hoor. In het begin: help! Dit ga ik nooit snappen! En de volgende dag ging het al een stuk beter. Heb je ook een handleiding gedownload?
Dat zal dan toch vrij duur worden vrees ik, de standaardmaten gaan tot 1.80 breedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
Zo ik ga kijken voor verduisterende gordijnen! Het moet vooral goedkoop zijn...
Volgens mij is mijn raam 2.40-2.50 breed en 2.00-2.20 hoog.
Misschien wil ik het ook voor mijn raam in mijn andere kamer maar dat is denk ik niet noodzakelijk...
Maar je krijgt toch twee gordijnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zal dan toch vrij duur worden vrees ik, de standaardmaten gaan tot 1.80 breed
quote:
Ja, dat heb ik idd voorgesteld om te doen nu. En ze mógen ook kiezen tussen man en vrouw, daarom wordt dat vermeld, die voorkeur mag je gerust hebben. En verder zijnn er ook mensen die zeggen "is ze van die en die afkomst of geloof? Want dat ben ik ook en die gemeenschap is heel hecht en dan ben ik bang voor herkenning/roddelen" daar kan ik ook alle begrip voor opbrengen. Maar afhaken zodra je een buitenlandse naam hoort vind ik echt een no-goquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n secretaresse kan ook vragen: wilt u een man of een vrouw? En als je dan nog gediscrimineerd wordt, is het omdat je een vrouw bent en ik kan me idd ook wel voorstellen dat mensen een voorkeur hebben.
Even advocaat van de duivel: waarom is dat een no-go? Mensen met vooroordelen tegen mensen van buitenlandse afkomsten hebben toch ook recht op hulpverlening waar zij zich goed bij voelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik idd voorgesteld om te doen nu. En ze mógen ook kiezen tussen man en vrouw, daarom wordt dat vermeld, die voorkeur mag je gerust hebben. En verder zijnn er ook mensen die zeggen "is ze van die en die afkomst of geloof? Want dat ben ik ook en die gemeenschap is heel hecht en dan ben ik bang voor herkenning/roddelen" daar kan ik ook alle begrip voor opbrengen. Maar afhaken zodra je een buitenlandse naam hoort vind ik echt een no-go
En hopen dat ie niet Guadelapipi heet ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Of snel gaan trouwen en de (hollandse) naam van De Ware aannemen
Als je een gesprek met elkaar hebt en ze daarna nog steeds die vooroordelen hebben kunnen ze toch altijd nog naar een ander gaan. Er zijn zoveel redenen waarom het niet zou kunnen klikken, en dat is bij een therapeut natuurlijk wel belangrijk, maar om iemand alleen op basis van een naam af te wijzen is gewoon zonde. Voor hetzelfde geld zou er als ze Cali gewoon hadden ontmoet en later pas haar naam hadden gehoord helemaal niks aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel: waarom is dat een no-go? Mensen met vooroordelen tegen mensen van buitenlandse afkomsten hebben toch ook recht op hulpverlening waar zij zich goed bij voelen?
Ja, dat begrijp ik. Maar dat is zonde vanuit het standpunt van Cali. Die cliënt denkt daar kennelijk anders over en klopt niet aan om van zijn vooroordelen verlost te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je een gesprek met elkaar hebt en ze daarna nog steeds die vooroordelen hebben kunnen ze toch altijd nog naar een ander gaan. Er zijn zoveel redenen waarom het niet zou kunnen klikken, en dat is bij een therapeut natuurlijk wel belangrijk, maar om iemand alleen op basis van een naam af te wijzen is gewoon zonde. Voor hetzelfde geld zou er als ze Cali gewoon hadden ontmoet en later pas haar naam hadden gehoord helemaal niks aan de hand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |