Alexquote:
Dat geldt wel voor meerdere mensen in het huis, lijkt wel of ze een PAAZ afdeling hebben leeggetrokkenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef Flow3r het volgende:
labiel probleemgevalletje die Mo, rijp voor opname, jammer dat ze iedereen er in meesleept
Ritalin uitgewerktquote:
9:30quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Ikkieee het volgende:
hoe laat worden die gasten iedere dag uit bed gehaald?
Lapo Elkann (born October 7, 1977) is a New York-born Italian industrialist, former marketing manager. He is currently the manager of brand promotion at Fiat Automobiles. He is a "global ambassador" of the Sheba Medical Center in Tel Hashomer.[1]quote:
9u30quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Ikkieee het volgende:
hoe laat worden die gasten iedere dag uit bed gehaald?
In zo'n huis ben je sowieso wel wat labieler dan irlquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meerdere mensen in het huis, lijkt wel of ze een PAAZ afdeling hebben leeggetrokken
Als ze binnen die tijd weer drank krijgen wel ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Ik geef het 48 uur, dan ligt ze weer met Maik in 1 nest.
Hij drijft ze niet uit elkaar, hij vroeg hoe zij erover dacht en ze antwoordde dat ze het niet kon met een man die ook met mannen sex kon hebben. Daarop zei hij dat ze afstand moest nemen. Hij begon er niet over maar haakte er handig op in. Zij kwam tenslotte naar hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gerard heeft in het huis eens gezegd niet bepaalde morele grenzen over te gaan. Mij lijkt het uit elkaar drijven van een stelletje puur om verder te komen in het spel, helemaal als miljonair, nogal ver gaan of niet? Dat zoek ik er dan ook niet achter.
24 uur misschien wel. Donderdag als blijkt dat Maik niet naar huis hoeft duiken ze ook weer 't bed inquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Psies! Dat is gewoon zo met alle vrouwen! Eitjes! Gewoon wat lieve dingetjes bij elkaar liegen en je kan er zo weer bovenop!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Wel slim om Maik erin te houden, maakt televisie. Maik moet Mo lekker laten spartelen.Hij zal toch wel van dr afgeknapt zijn? Kunnen ze lekker hatelijk tegen elkaar gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik moet nu natuurlijk blijven.Eens kijken of Mo het die weken lang vol kan houden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Ik geef het 24 uur, dan ligt ze weer met Maik in 1 nest.
Wat heeft het ermee te maken dat hij miljonair is? Hij heeft ook al eerder aangegeven dat hij er niet voor de centen zit, maar voor het spel, de avontuur en de eer als hij zou winnen. Gerard ziet zijn deelname aan Secret Story als een persoonlijke verrijking. Om zijn doel te behalen heeft hij ontzettend goed z'n huiswerk gedaan en weet dat een stelletje sterk staat (zolang er geen gedonder isquote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gerard heeft in het huis eens gezegd niet bepaalde morele grenzen over te gaan. Mij lijkt het uit elkaar drijven van een stelletje puur om verder te komen in het spel, helemaal als miljonair, nogal ver gaan of niet? Dat zoek ik er dan ook niet achter.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Dat is gewoon zo met alle vrouwen! Eitjes! Gewoon wat lieve dingetjes bij elkaar liegen en je kan er zo weer bovenop!
Vrouwen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken dat hij miljonair is? Hij heeft ook al eerder aangegeven dat hij er niet voro de centen zit, maar voor het spel, de avontuur en de eer als hij zou winnen. Gerard ziet zijn deelname aan Secret Story als een persoonlijke verrijking. Om zijn doel te behalen heeft hij ontzettend goed z'n huiswerk gedaan en weet dat een stelletje sterk staat (zolang er geen gedonder is)
Monique heeft het gevoel dat ze door Gerard is geholpen en Gerard drijft een stelletje uit elkaar zonder onoprecht te hoeve nzijn.
Ik zeg: een WIN WIN WIN -situatie en die doorziet Gerard prima.
Hij keek echt bedremmeld ja, was volkomen verrast dat dit zo aankwam bij Monique.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Van nuchtere jongen veranderde hij zowat in schuchter en dat zou eigenlijk nooit moeten gebeuren, Hij hoeft zich nergens voor te schamen, behalve dat hij het op een beroerd moment bracht, maar dat was ook overmacht. Hij wilde dat ze het van hem zou horen en niet door iemand anders te horen zou krijgen.
[..]
Als Alex al moest blijven en nu Maik dus ook, dan is het nu OVERduidelijk wie er nu donderdag naar huis zou moeten. Dan wordt 't EXTRA drama als Servio niet terug het huis in komtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik moet nu natuurlijk blijven.Eens kijken of Mo het die weken lang vol kan houden.
[..]quote:
Maar Gerard had toch gewoon 100% gelijk met zijn verhaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken dat hij miljonair is? Hij heeft ook al eerder aangegeven dat hij er niet voro de centen zit, maar voor het spel, de avontuur en de eer als hij zou winnen. Gerard ziet zijn deelname aan Secret Story als een persoonlijke verrijking. Om zijn doel te behalen heeft hij ontzettend goed z'n huiswerk gedaan en weet dat een stelletje sterk staat (zolang er geen gedonder is)
Monique heeft het gevoel dat ze door Gerard is geholpen en Gerard drijft een stelletje uit elkaar zonder onoprecht te hoeve nzijn.
Ik zeg: een WIN WIN WIN -situatie en die doorziet Gerard prima.
Ga jij de achterban van Servio eens in en pols de meningen daar eens...aubquote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als Alex al moest blijven en nu Maik dus ook, dan is het nu OVERduidelijk wie er nu donderdag naar huis zou moeten. Dan wordt 't EXTRA drama als Servio niet terug het huis in komt
Rofl, en Maik stond er vlak bij te luisteren zonder dat ze het doorhadden.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hahaha, krijgt Mo nu een lezing homo - sexualiteit??
Wat zou groter zijn de achterban van Ser of de mense die hem hatenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga jij de achterban van Servio eens in en pols de meningen daar eens...aub
Staat een gezinnetje bij hè, lijkt mij meer wat voor Sofia.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef Fikkert2 het volgende:
lol, nice... zal mike de kameleon zijn ? :p
Nee inderdaaad, doofstomme vrouwen hebben meer aandacht nodig!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Pff echt niet
niet ALLE vrouwen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee inderdaaad, doofstomme vrouwen hebben meer aandacht nodig!
Mn opmerking sloeg meer op dat ze mike niet zagen staanquote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Staat een gezinnetje bij hè, lijkt mij meer wat voor Sofia.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar lekker lulligquote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft nog een recht...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat ook nogal kortzichtig, maar ik ben ook geen Monique
Maar iedereen heeft 't recht om kortzichtig te zijn en iedereen heeft ook 't recht om zijn of haar eigen grenze nte trekken
Ik vraag me alleen af of Monique in staat is om afstand te nemen van Maik: is nogal een moeilijke aangelegenheid in zo'n toko
Ja sorry erik, snap dat je dat sneu vindt. Maar ik vind Servio niet aardig ook. Ik hou niet van stoken, Eerst alex en nu richt hij zijn pijlen al op Gerard. Daar zal hij wel de hele groep van doordringen, dat Gerard ook niet deugt. Ik vind dat achterbaks, teveel op de persoon spelen, mensen kapot makenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als Alex al moest blijven en nu Maik dus ook, dan is het nu OVERduidelijk wie er nu donderdag naar huis zou moeten. Dan wordt 't EXTRA drama als Servio niet terug het huis in komt
Eensch!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij keek echt bedremmeld ja, was volkomen verrast dat dit zo aankwam bij Monique.
Het is ook niet dat hij na vier jaar huwelijk ineens opbiechtte dat hij jarenlang schandknaap is geweest in een darkroom of zo.![]()
Verder kan ik op zich wel meegaan in een deel van het verhaal van Gerard, en wat Eric hier ook verdedigt: als je je er zó onbehaaglijk bij voelt, dan kun je beter afstand nemen. Misschien niet voorgoed, misschien ook wel. Maar deal eerst maar eens met dat gevoel en waar het vandaan komt.
Gerard dramatiseerde dat vervolgens op een hele foute manier, met z'n Monique en drie kindertjes die na 10 jaar verlaten zouden worden omdat Maik er dan achter komt dat ie tóch liever een vent heeft.
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga jij de achterban van Servio eens in en pols de meningen daar eens...aub
Oh, lol. Valt me toch tegen dat Servio zijn gaydar niet meteen ging loeien dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mn opmerking sloeg meer op dat ze mike niet zagen staan
beetje dollen na 3 uur jankenstream met Mo mag wel he ?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
Linksom of rechtsom.. Monique is gewoon een smerige kotsnol! Nu zielig doen maar feitelijk is zij degene die iemand intens heeft vertrapt.
Godver, waar zijn die tijden dat we vrouwen nog zonder echte aanleiding op de brandstapel konden flikkeren
Psies als toen met cynthia.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo zit wel comfortabel in de slachtofferrol.
Ik was weer eens sarcastischquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja sorry erik, snap dat je dat sneu vindt. Maar ik vind Servio niet aardig ook. Ik hou niet van stoken, Eerst alex en nu richt hij zijn pijlen al op Gerard. Daar zal hij wel de hele groep van doordringen, dat Gerard ook niet deugt. Ik vind dat achterbaks, teveel op de persoon spelen, mensen kapot maken
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
Linksom of rechtsom.. Monique is gewoon een smerige kotsnol! Nu zielig doen maar feitelijk is zij degene die iemand intens heeft vertrapt.
Godver, waar zijn die tijden dat we vrouwen nog zonder echte aanleiding op de brandstapel konden flikkeren
Okayquote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik was weer eens sarcastischVan mij mag Servio ook weg hoor
Maar de waarheid komt altijd uit: zeker in een RLS en ZEKER in Secret Story
Dus dat!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze heeft nog een recht...
om van mening te veranderen
want da's toch je geboorterecht..heeft iemand ooit gezegd
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio pleegt karaktermoord ,zeer kwalijk en zo niet nodig in dit spel !
Zien we morgen op TVquote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Mo Maik ook genomineerd eigenlijk?
De ene naar de andere bewoner valt wel door de mand voor me... ik kan momenteel alleen Philip nog maar pruimen geloof ik
Geen idee..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alex al wel weer terug eigenlijk?
Mits je geroepen wordt..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
de kvdw was toch eerder op de avond dichtgegaan????
Ja, tenzij de stem hun oproept.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
Misschien een gekke vraag, maar staat er in dat homo handboek/ mode d'emploi ook iets over hoe vals een nicht ( lees nicht niet elke homosueel dus) mag zijn?quote:
Ze zit er nu bij alsof ze zojúist een tsunami heeft overleefd, met d'r dekentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo zit wel comfortabel in de slachtofferrol.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het ook een beetje sneu voor Maik en is inderdaad jamemr dat Monique daaraan voorbij gaat. Aafke zei ook al dat het goed is van Maik dat hij open en eerlijk was erover en dat het niet zo wereldschokkend is.
Ik hoor dat Monique zo nog met Maik wil gaan praten
Ja voor de bewoners om te stemmen enzo. Als de stem ze naar de kamer roept kan het nog gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
Aha okequote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja voor de bewoners om te stemmen enzo. Als de stem ze naar de kamer roept kan het nog gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |