quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Urb het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Gerard: "Hoe had Servio dat door dan, doordat z'n Gaydar afging?"
Afgezien van dat, het zou toch ook geen drama zijn als je daar na een "relatie" van amper 2 dagen een standpunt in neemt? Mo is gewoon een zeikwijf, die maakt problemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Dat hoorde ik Guido tegen Laura zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Marieke_B het volgende:
Servio heeft Guido verteld dat Maik een Gay sauna heeft??
Mwah wel een beetje...waarom maakt het uit of hij het voor jou met mannen of vrouwen heeft gedaan als zijn gevoelens voor jou oprecht zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Noek het volgende:
Ja, neem even afstand. Step away from the gay!
Ja, dat is precies het idee er achter, hij speelt het spel gewoon. Al vanaf dag 1, ook al zegt ie van niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..
Goh, wie heet haar straks welkom in 2011!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
En bedankt, nu ga ik erover nadenken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
Ze bedoeld natuurlijk dat ze er van walgt. Dat doen er wel meerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh, wie heet haar straks welkom in 2011!
Pardon??? WTFquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Wijze woorden van Gerard tegen Monique!
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Mo kan er niet mee dealen, dus over en uit. Ze zitten nog tien weken samen en dat trekt Mo niet. Gerard zegt het prima, straks zit je met drie kindjes thuis en Maik zoekt vertier bij een vriend. Kun je dat aan? Nee, dus moet je nu stoppen. Dat is geen vooroordeel, maar jouw grens.
Dat ben ik helemaal met Gerard eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Mo kan er niet mee dealen, dus over en uit. Ze zitten nog tien weken samen en dat trekt Mo niet. Gerard zegt het prima, straks zit je met drie kindjes thuis en Maik zoekt vertier bij een vriend. Kun je dat aan? Nee, dus moet je nu stoppen. Dat is geen vooroordeel, maar jouw grens.
Gerard: "Maar dan zit je daar over 10 jaar met drie kindjes op schoot en dan ruilt hij je in voor een màn. Dan kun je jezelf ook wel voor je hoofd slaan."quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Alsof iemand die hetero is niet gewoon verliefd kan worden op iemand anders... wat een bizar dom gesprek van Gerard en Monique...
ze is zelf dr vent aan het bedonderen 24/7 live on screen. onder zijn neus!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Alsof iemand die hetero is niet gewoon verliefd kan worden op iemand anders... wat een bizar dom gesprek van Gerard en Monique...
Ik kon er een heel stuk in mee, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Wijze woorden van Gerard tegen Monique!
Mjah mijn idee ook eigenlijk.....quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah wel een beetje...waarom maakt het uit of hij het voor jou met mannen of vrouwen heeft gedaan als zijn gevoelens voor jou oprecht zijn?
Hij stimuleert haar om afstand te nemen van Maik. Stelletjes staan gewoon sterk in dat huis, dat snapt ook Gerard nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..
Dat komt wel even hard binnen hoojj.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard: "Maar dan zit je daar over 10 jaar met drie kindjes op schoot en dan ruilt hij je in voor een man. Dan kun je jezelf ook wel voor je hoofd slaan."
Monique: "Ja..ja.. nee da's ook nie wa"
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Mo kan kut doen maar dat geheim van Maik raden ze nooit!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |