quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Urb het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Gerard: "Hoe had Servio dat door dan, doordat z'n Gaydar afging?"
Afgezien van dat, het zou toch ook geen drama zijn als je daar na een "relatie" van amper 2 dagen een standpunt in neemt? Mo is gewoon een zeikwijf, die maakt problemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Dat hoorde ik Guido tegen Laura zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Marieke_B het volgende:
Servio heeft Guido verteld dat Maik een Gay sauna heeft??
Mwah wel een beetje...waarom maakt het uit of hij het voor jou met mannen of vrouwen heeft gedaan als zijn gevoelens voor jou oprecht zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Noek het volgende:
Ja, neem even afstand. Step away from the gay!
Ja, dat is precies het idee er achter, hij speelt het spel gewoon. Al vanaf dag 1, ook al zegt ie van niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..
Goh, wie heet haar straks welkom in 2011!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
En bedankt, nu ga ik erover nadenken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |