De conclusie erachter die je trekt is onlogisch, incorrect en nergens op gebaseerd, speculatie. Los van het feit dat wellicht hetzelfde gedaan zou worden, als iemand denkt een geheim te weten op dit tijdstip.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alex. Anders zou de KvdW niet zeggen dat ze morgenochtend terug moeten komen
Donderdag pas naar huis toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex neemt de boel nog even in zich op.. Laatste nachtje, jongen, laatste nachtje...
Aafke zei dat het toch voor vrouwen anders is dan mannen...of zo. Dat ze het in haar eigen kring ook zo merkt. En blijkbaar is zij ook niet biseksueel in de zin dat ze relaties met vrouwen en mannen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo wordt plotseling kieskeurig?? Die liet Aafke bijna in haar doos de eerste avond met drank!!
was een voorbeeld wat ze kunnen doen.quote:
Nee heeft-ie ook niet. Ze is zo schijnheilig als de pest.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Darklight het volgende:
Maik heeft toch niet echt iets fout gedaan? Snap die Monique niet helemaal...
Nee, maar Monique vindt het een vies idee dat hij het met mannen doet of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Darklight het volgende:
Maik heeft toch niet echt iets fout gedaan? Snap die Monique niet helemaal...
Wat moeten haar ouders daar wel niet van denken?!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goh, Mo.. Zijn vorige vriendin was een dikke negerin, maak je daar ook zo'n issue van??
Dat zijzelf het ook met vrouwen deed, is slechts een futilliteitquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar Monique vindt het een vies idee dat hij het met mannen doet of zo.
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huisquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
WTF wat een kutopmerking van Faalexjoan: heb je het niet warm alex?
alex: sorry ik krijg het niet warm van jou
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huis
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Mag het toch niet hopen. Veel leuker als Servio opdondert!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex neemt de boel nog even in zich op.. Laatste nachtje, jongen, laatste nachtje...
Gelukkig maakt Joanna nooooit kutopmerkingenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Waarop hij grapje zei, dramalama.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Helaas wel...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef 2live het volgende:
ff voor de zekerheid;zit sharon er nog in?
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
He, Gerard had het erover dat ze er nog maar 2 weken in het huis zitten?
Huh? Is er iets dat ik niet weet??
Time fliesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Oh, het kwam over als dat ze er nog maar 2 weken blijven. Ik zat alweer voor een FP-bericht in positie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Alex moest eens weten wat zij allemaal over hem heeft gezegd achter zijn rug om. Dan zou het geen grapje zijn geweest, wat het nu wel was.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Homoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey Mo! Ik vind mannen ook leuk! Neuken???
gerard is altijd goed bezigquote:
Haters.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar toch ff gezegd.. ik haat dat, eerst een kutopmerking en daarna: grapje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |