of niet, want Guido zei zojuist dat als Philip het fout had, dat er meteen weer iemand anders voor Alex ging drukken, en dat kunnen ze zo ook mooi voorkomenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Flashbox het volgende:
De stem in de Kvdw, Philip vind je het erg dat we deze week net doen of je het fout hebt, omdat Alex deze week ook al genomineerd is.
De stem slaaptquote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Darklight het volgende:
en daarvoor worden ze naar die kamer geroepen?
Volledige bezetting van camera-teams ipv avond-bezetting?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgenochtend! Geraden dus. Nu snel even monteren dus.
Kijkcijfers voor de livesjowquote:hOp maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Tamaartje het volgende:
diep teleurgesteld.. moet het gewoon missen morgen!
Nu maar slapen dan
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Loopt de COS nou niet een nummer achter?
Kiek gij snapt ut!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:58 schreef Ruudt het volgende:
Kut stem, mensen moeten werken of naar school 's ochtends!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
Ik doe de sirene wel ff :
WHUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!![]()
![]()
Toch jammer dat Fok! nog niet een sms-functie heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga nu écht slapen.. willen jullie aub belangrijke dingen kort neerzetten in Nieuws / Updates, deel 1 Dan kan ik morgenochtend ff snel bijlezen voor werk
Wat, zie je tieten?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
![]()
Ik schrok me kapotquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gesloten?? En Gerard zit er nog in!!!
Net de bbq weggebracht.. was niks bijzondersquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guido zegt tegen joanne ik word straks door ser in mijn kontje geneukt. ik moet hem toch paaien om niet mijn geheim te radenquote:
Wie zijn geheim is geraden?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja omdat het eerste geheim is geraden
Ik geloof dat er een topic is waar je janken kan voor je streams ga daar maar lekker huilie doen iddquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef jesje1982 het volgende:
nou ik zal maar niet melden dat er een SL is
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom kijkt ze zo jankerig trouwens??quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef minzo het volgende:
bla bla bla ik heb na vandaag beetje gehad met Mo
Heeft ze het jou nog niet verteld?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo jankerig trouwens??
En d'r kutstem. En dan heb ik het nog niet eens over haar aksant.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef minzo het volgende:
Omdat Maik tegen Mo heeft gezegt dat hij wel eens met jongens sex heeft gehad om het gewoon keer mee te maken. Vond ze heeel erg en ging huilen wat ouders wel niet dachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo jankerig trouwens??
Vermoeiend, inderdaad!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef minzo het volgende:
Psies en nu Maik veroordelen omdat hij zich druk maakt over wat de buitenwereld ervan denktquote:Op maandag 28 februari 2011 23:04 schreef minzo het volgende:
[..]
Omdat Maik tegen Mo heeft gezegt dat hij wel eens met jongens sex heeft gehad om het gewoon keer mee te maken. Vond ze heeel erg en ging huilen wat ouders wel niet dachten
Mo wordt plotseling kieskeurig?? Die liet Aafke bijna in haar doos de eerste avond met drank!!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo wil Maik niet meer omdat hij wel eens seks met een man heeft (gehad)?
En wij dachten al van dag 1 dat Maik wel van de mannen was.
Dat hoeft nietquote:
Net? dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Philip zegt ridder en Alex schudt ja
De conclusie erachter die je trekt is onlogisch, incorrect en nergens op gebaseerd, speculatie. Los van het feit dat wellicht hetzelfde gedaan zou worden, als iemand denkt een geheim te weten op dit tijdstip.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alex. Anders zou de KvdW niet zeggen dat ze morgenochtend terug moeten komen
Donderdag pas naar huis toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex neemt de boel nog even in zich op.. Laatste nachtje, jongen, laatste nachtje...
Aafke zei dat het toch voor vrouwen anders is dan mannen...of zo. Dat ze het in haar eigen kring ook zo merkt. En blijkbaar is zij ook niet biseksueel in de zin dat ze relaties met vrouwen en mannen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo wordt plotseling kieskeurig?? Die liet Aafke bijna in haar doos de eerste avond met drank!!
was een voorbeeld wat ze kunnen doen.quote:
Nee heeft-ie ook niet. Ze is zo schijnheilig als de pest.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Darklight het volgende:
Maik heeft toch niet echt iets fout gedaan? Snap die Monique niet helemaal...
Nee, maar Monique vindt het een vies idee dat hij het met mannen doet of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Darklight het volgende:
Maik heeft toch niet echt iets fout gedaan? Snap die Monique niet helemaal...
Wat moeten haar ouders daar wel niet van denken?!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goh, Mo.. Zijn vorige vriendin was een dikke negerin, maak je daar ook zo'n issue van??
Dat zijzelf het ook met vrouwen deed, is slechts een futilliteitquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar Monique vindt het een vies idee dat hij het met mannen doet of zo.
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huisquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
WTF wat een kutopmerking van Faalexjoan: heb je het niet warm alex?
alex: sorry ik krijg het niet warm van jou
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huis
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Mag het toch niet hopen. Veel leuker als Servio opdondert!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex neemt de boel nog even in zich op.. Laatste nachtje, jongen, laatste nachtje...
Gelukkig maakt Joanna nooooit kutopmerkingenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Waarop hij grapje zei, dramalama.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Helaas wel...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef 2live het volgende:
ff voor de zekerheid;zit sharon er nog in?
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
He, Gerard had het erover dat ze er nog maar 2 weken in het huis zitten?
Huh? Is er iets dat ik niet weet??
Time fliesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Oh, het kwam over als dat ze er nog maar 2 weken blijven. Ik zat alweer voor een FP-bericht in positie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Alex moest eens weten wat zij allemaal over hem heeft gezegd achter zijn rug om. Dan zou het geen grapje zijn geweest, wat het nu wel was.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Homoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey Mo! Ik vind mannen ook leuk! Neuken???
gerard is altijd goed bezigquote:
Haters.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar toch ff gezegd.. ik haat dat, eerst een kutopmerking en daarna: grapje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Urb het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Gerard: "Hoe had Servio dat door dan, doordat z'n Gaydar afging?"
Afgezien van dat, het zou toch ook geen drama zijn als je daar na een "relatie" van amper 2 dagen een standpunt in neemt? Mo is gewoon een zeikwijf, die maakt problemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Dat hoorde ik Guido tegen Laura zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Marieke_B het volgende:
Servio heeft Guido verteld dat Maik een Gay sauna heeft??
Mwah wel een beetje...waarom maakt het uit of hij het voor jou met mannen of vrouwen heeft gedaan als zijn gevoelens voor jou oprecht zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze geen man wil die ook op kerels valt. Zou ik ook niet willen. Maar dan hoef je nog geen homofoob te zijn toch?
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Noek het volgende:
Ja, neem even afstand. Step away from the gay!
Ja, dat is precies het idee er achter, hij speelt het spel gewoon. Al vanaf dag 1, ook al zegt ie van niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..
Goh, wie heet haar straks welkom in 2011!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
En bedankt, nu ga ik erover nadenken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze bedoeld natuurlijk dat ze er van walgt. Dat doen er wel meerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh, wie heet haar straks welkom in 2011!
Pardon??? WTFquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Wijze woorden van Gerard tegen Monique!
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Mo kan er niet mee dealen, dus over en uit. Ze zitten nog tien weken samen en dat trekt Mo niet. Gerard zegt het prima, straks zit je met drie kindjes thuis en Maik zoekt vertier bij een vriend. Kun je dat aan? Nee, dus moet je nu stoppen. Dat is geen vooroordeel, maar jouw grens.
Dat ben ik helemaal met Gerard eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Mo kan er niet mee dealen, dus over en uit. Ze zitten nog tien weken samen en dat trekt Mo niet. Gerard zegt het prima, straks zit je met drie kindjes thuis en Maik zoekt vertier bij een vriend. Kun je dat aan? Nee, dus moet je nu stoppen. Dat is geen vooroordeel, maar jouw grens.
Gerard: "Maar dan zit je daar over 10 jaar met drie kindjes op schoot en dan ruilt hij je in voor een màn. Dan kun je jezelf ook wel voor je hoofd slaan."quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Alsof iemand die hetero is niet gewoon verliefd kan worden op iemand anders... wat een bizar dom gesprek van Gerard en Monique...
ze is zelf dr vent aan het bedonderen 24/7 live on screen. onder zijn neus!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Alsof iemand die hetero is niet gewoon verliefd kan worden op iemand anders... wat een bizar dom gesprek van Gerard en Monique...
Ik kon er een heel stuk in mee, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Wijze woorden van Gerard tegen Monique!
Mjah mijn idee ook eigenlijk.....quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah wel een beetje...waarom maakt het uit of hij het voor jou met mannen of vrouwen heeft gedaan als zijn gevoelens voor jou oprecht zijn?
Hij stimuleert haar om afstand te nemen van Maik. Stelletjes staan gewoon sterk in dat huis, dat snapt ook Gerard nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ongelooflijk dom en narrow minded lult, maar misschien is dat bewust en zit er een geniale taktiek achter..
Dat komt wel even hard binnen hoojj.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard: "Maar dan zit je daar over 10 jaar met drie kindjes op schoot en dan ruilt hij je in voor een man. Dan kun je jezelf ook wel voor je hoofd slaan."
Monique: "Ja..ja.. nee da's ook nie wa"
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
Mo kan kut doen maar dat geheim van Maik raden ze nooit!
[ afbeelding ]
dat bedoel ik maar netquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.
YEP!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij stimuleert haar om afstand te nemen van Maik. Stelletjes staan gewoon sterk in dat huis, dat snapt ook Gerard nog wel
Meisje-meisje relatie wordt toch heel anders tegen aan gekeken!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag nog huilen om de nominatie, en nu van hem walgen omdat hij 'het eens heeft gedaan met een man'.En dat terwijl ze zelf ook niet vies is van meisjes. Dan ben je toch wel een beetje homofoob of niet? Anders zou het niets uit moeten maken wat het geslacht van zijn vorige 'veroveringen' was.
Of misschien dacht ze hem te kennen en blijkt dat beeld nu niet te kloppen. Mo stelt zich wel vaker aan. Ze deed ook al moeilijk om die zoen, maar misschien is dit ook slechts tijdelijk en ligt ze vannacht weer bij hem in bed.
Daar heb je gelijk in, maar vaak is dat zo hypocriet, helaasquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.
qftquote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Flow3r het volgende:
misschien had Mo wat langer de tijd kunnen nemen om Maik eerst beter te leren kennen?
En van vrouwen wel natuurlijk...pffquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gerrard is oud en wijs en ik zag het ook als een oprecht gesprekquote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
YEP!Hoewel ik wel geloof dat hij ook oprecht was tegen Monique: pakt gewoon op meerdere vlakken goed uit
Ja, verbaasd je dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En van vrouwen wel natuurlijk...pff
Dan zedde ge afkes jeen alaaf meeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat komt wel even hard binnen hoojj.
Dit "drama" pakt alleen maar gunstig uit voor Maik. Voor Monique,niet. Maik is eerlijk geweest dat hij ook seksuele kontakten met mannen heeft gehad, en sluit dat ook niet uit voor de toekomst. Monique walgt daarvan (maar vooral omdat haar ouders daar wel iets van zullen vinden), en tegelijkertijd geeft ze toe ook wel eens seksueel kontakt met vrouwen te hebben gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
YEP!Hoewel ik wel geloof dat hij ook oprecht was tegen Monique: pakt gewoon op meerdere vlakken goed uit
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Flow3r het volgende:
misschien had Mo wat langer de tijd kunnen nemen om Maik eerst beter te leren kennen?
Ik verwacht niet dat iemand die zelf bicurious is, bekrompen is als een man hetzelfde doet. Maar blijkbaar werkt het toch zo. Toch blijft het heel apart dat zoiets meteen haar hele gevoel voor hem teniet doet.quote:
Servio er toch maar inhouden?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!
Dat zou ik ook wel willen weten ja. Lijkt mij van niet de rest moet het nog raden toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef sik het volgende:
Maar als geheim goed is van Alex? Vliegt ie er dan ook uit?
Neen, enkel als de stemmen dat zo uitwijzen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef sik het volgende:
Maar als geheim goed is van Alex? Vliegt ie er dan ook uit?
echt hè, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerdequote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
en weer zit servio irritant te knagen en te smakken, bleh
gelijk heeft iequote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!
Dat voorbeeld van Mo, Maik en de drie kinderen sloeg toch nergens op.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerrard is oud en wijs en ik zag het ook als een oprecht gesprek
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
"Flikker toch op man, met je gitaar.. 'k zit te eten
nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef byah het volgende:
[..]
echt hè, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerde
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen, enkel als de stemmen dat zo uitwijzen.
Maik lijkt me meer zo'n type, die er een knoop in heeft laten leggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van Mo, Maik en de drie kinderen sloeg toch nergens op.
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit "drama" pakt alleen maar gunstig uit voor Maik. Voor Monique,niet. Maik is eerlijk geweest dat hij ook seksuele kontakten met mannen heeft gehad, en sluit dat ook niet uit voor de toekomst. Monique walgt daarvan (maar vooral omdat haar ouders daar wel iets van zullen vinden), en tegelijkertijd geeft ze toe ook wel eens seksueel kontakt met vrouwen te hebben gehad.
Dan is er ergens toch een technische storing in je bovenkamer.
Hij kan ook op mannen vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Jaidee het volgende:
kan iemand mij een kleine update geven? ik schakel net in.
maik en mo history? wat heb tie gezegd?
quote:
Toch zullen we er de komende weken nog een hoop gezeur over horen vrees ik!quote:
Huh 2 spoken in het huis?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
De Kamer van Koophandel zit dicht, geen drank in da house, dus ik zal even de rest van de avond voorbeschouwen: Huilie, roddel, roddel huilie, hier en daar nog een speculatietje. Spook gaat eventueel nog een nachtelijk wandelingetje maken.
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
[..]quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
De Kamer van Koophandel zit dicht, geen drank in da house, dus ik zal even de rest van de avond voorbeschouwen: Huilie, roddel, roddel huilie, hier en daar nog een speculatietje. Spook gaat eventueel nog een nachtelijk wandelingetje maken.
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
Ik denk dat elk geheim maar een keer geraden kan worden. Anders zou Philip het geheim kunnen doorspelen aan andere bewoners, die vervolgens makkelijk de kluis van Alex weer kunnen plunderen na een missie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef sik het volgende:
Ah
[..]
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?
Wat? Eg nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
vergis je niet in onschuldige' Mo, ze laat haar leven niet echt bepalen door haar ouders en doet precies wat ze wil, manipulatief als ze is gaat ze daarna janken alsof het allemaal zo erg is enmaakt daarmee haar ouders als de boeman en Maik als de viezerik, vervolgens mag een vriendin haar nog even tegen zichzelf beschermen en kruipt ze als klein bang meisje in de armen van de volgende ventquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.
Gerard zei dat ze d'r eigen grenzen moet trekken en als dit de grens is dan moet ze afstand houden van Maik. Dat vind ik wijze woorden, OOK omdat hij Maik en Monique daar mee uit elkaar trekt.
Nee, hij kan seks hebben met mannen onder het mom 'je moet alles eens geprobeerd hebben'.quote:
Natuurlijk walgt ze er zelf niet echt van, als ze zelf ook dat soort dingen doetquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.
Gerard zei dat ze d'r eigen grenzen moet trekken en als dit de grens is dan moet ze afstand houden van Maik. Dat vind ik wijze woorden, OOK omdat hij Maik en Monique daar mee uit elkaar trekt.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat ook nogal kortzichtig, maar ik ben ook geen Moniquequote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef het volgende:
[..]
Dat Maik wel eens rampestamt met een andere dude en dat vindt Mo reden genoeg om de relatie met Maik te verbreken.
Ik denk dat het Monique niet boeit maar dat ze dit wel handig opblaast om volgende week niet genomineerd te worden omdat dat de mannen zeggen als bijv. Maik wegmoet: ik heb niks met haar. Ze gooide al een balletje op dat ze vond dat er eerlijk genomineerd moest worden, want er wilden er twee weg en dat zou niet eerlijk zijn voor de echte spelers van het spel. Net na de nominatie moest ze zeker een half uur janken en toen ze het hoorde van Maik, ging ze het heel berekenend tegen iedereen in dat huis vertellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ze geeft zich aan de eerste de beste kerel binnen 2 weken op tv nog wel en gaat daarna haar grenzen bepalen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat ook nogal kortzichtig, maar ik ben ook geen Monique
Maar iedereen heeft 't recht om kortzichtig te zijn en iedereen heeft ook 't recht om zijn of haar eigen grenze nte trekken
Ik vraag me alleen af of Monique in staat is om afstand te nemen van Maik: is nogal een moeilijke aangelegenheid in zo'n toko
Zo zie ik het ook, ze heeft Maik nu totaal vernederd, zo op haat lieve poezelige manier, met veel krokodilletranenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vergis je niet in onschuldige' Mo, ze laat haar leven niet echt bepalen door haar ouders en doet precies wat ze wil, manipulatief als ze is gaat ze daarna janken alsof het allemaal zo erg is enmaakt daarmee haar ouders als de boeman en Maik als de viezerik, vervolgens mag een vriendin haar nog even tegen zichzelf beschermen en kruipt ze als klein bang meisje in de armen van de volgende vent
Gerard heeft in het huis eens gezegd niet bepaalde morele grenzen over te gaan. Mij lijkt het uit elkaar drijven van een stelletje puur om verder te komen in het spel, helemaal als miljonair, nogal ver gaan of niet? Dat zoek ik er dan ook niet achter.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Monique niet boeit maar dat ze dit wel handig opblaast om volgende week niet genomineerd te worden omdat dat de mannen zeggen als bijv. Maik wegmoet: ik heb niks met haar. Ze gooide al een balletje op dat ze vond dat er eerlijk genomineerd moest worden, want er wilden er twee weg en dat zou niet eerlijk zijn voor de echte spelers van het spel. Net na de nominatie moest ze zeker een half uur janken en toen ze het hoorde van Maik, ging ze het heel berekenend tegen iedereen in dat huis vertellen.
Gerard was heel slim, die drijft JUIST graag een stelletje uit elkaar als ze hem de woorden al min of meer in de mond leggen omdat setjes het goed doen in het huis.
Doet ie graag, kan ie weer eindeloos lullen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |