Dat zijzelf het ook met vrouwen deed, is slechts een futilliteitquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar Monique vindt het een vies idee dat hij het met mannen doet of zo.
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huisquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
WTF wat een kutopmerking van Faalexjoan: heb je het niet warm alex?
alex: sorry ik krijg het niet warm van jou
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
De waarheid kan soms heel hard zijn in dit huis
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Mag het toch niet hopen. Veel leuker als Servio opdondert!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex neemt de boel nog even in zich op.. Laatste nachtje, jongen, laatste nachtje...
Gelukkig maakt Joanna nooooit kutopmerkingenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Waarop hij grapje zei, dramalama.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Helaas wel...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef 2live het volgende:
ff voor de zekerheid;zit sharon er nog in?
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
He, Gerard had het erover dat ze er nog maar 2 weken in het huis zitten?
Huh? Is er iets dat ik niet weet??
Time fliesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Oh, het kwam over als dat ze er nog maar 2 weken blijven. Ik zat alweer voor een FP-bericht in positie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zitten er nu pas 2 weken ja.
Alex moest eens weten wat zij allemaal over hem heeft gezegd achter zijn rug om. Dan zou het geen grapje zijn geweest, wat het nu wel was.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
Homoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey Mo! Ik vind mannen ook leuk! Neuken???
gerard is altijd goed bezigquote:
Haters.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar toch ff gezegd.. ik haat dat, eerst een kutopmerking en daarna: grapje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |