dat bedoel ik maar netquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.
YEP!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij stimuleert haar om afstand te nemen van Maik. Stelletjes staan gewoon sterk in dat huis, dat snapt ook Gerard nog wel
Meisje-meisje relatie wordt toch heel anders tegen aan gekeken!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag nog huilen om de nominatie, en nu van hem walgen omdat hij 'het eens heeft gedaan met een man'.En dat terwijl ze zelf ook niet vies is van meisjes. Dan ben je toch wel een beetje homofoob of niet? Anders zou het niets uit moeten maken wat het geslacht van zijn vorige 'veroveringen' was.
Of misschien dacht ze hem te kennen en blijkt dat beeld nu niet te kloppen. Mo stelt zich wel vaker aan. Ze deed ook al moeilijk om die zoen, maar misschien is dit ook slechts tijdelijk en ligt ze vannacht weer bij hem in bed.
Daar heb je gelijk in, maar vaak is dat zo hypocriet, helaasquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat ze voor zichzelf andere grenzen heeft.
qftquote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Flow3r het volgende:
misschien had Mo wat langer de tijd kunnen nemen om Maik eerst beter te leren kennen?
En van vrouwen wel natuurlijk...pffquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo kan zich niet voorstellen dat een kerel het met een andere kerel doet
Gerrard is oud en wijs en ik zag het ook als een oprecht gesprekquote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
YEP!Hoewel ik wel geloof dat hij ook oprecht was tegen Monique: pakt gewoon op meerdere vlakken goed uit
Ja, verbaasd je dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En van vrouwen wel natuurlijk...pff
Dan zedde ge afkes jeen alaaf meeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat komt wel even hard binnen hoojj.
Dit "drama" pakt alleen maar gunstig uit voor Maik. Voor Monique,niet. Maik is eerlijk geweest dat hij ook seksuele kontakten met mannen heeft gehad, en sluit dat ook niet uit voor de toekomst. Monique walgt daarvan (maar vooral omdat haar ouders daar wel iets van zullen vinden), en tegelijkertijd geeft ze toe ook wel eens seksueel kontakt met vrouwen te hebben gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
YEP!Hoewel ik wel geloof dat hij ook oprecht was tegen Monique: pakt gewoon op meerdere vlakken goed uit
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Flow3r het volgende:
misschien had Mo wat langer de tijd kunnen nemen om Maik eerst beter te leren kennen?
Ik verwacht niet dat iemand die zelf bicurious is, bekrompen is als een man hetzelfde doet. Maar blijkbaar werkt het toch zo. Toch blijft het heel apart dat zoiets meteen haar hele gevoel voor hem teniet doet.quote:
Servio er toch maar inhouden?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!
Dat zou ik ook wel willen weten ja. Lijkt mij van niet de rest moet het nog raden toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef sik het volgende:
Maar als geheim goed is van Alex? Vliegt ie er dan ook uit?
Neen, enkel als de stemmen dat zo uitwijzen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef sik het volgende:
Maar als geheim goed is van Alex? Vliegt ie er dan ook uit?
echt hč, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerdequote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
en weer zit servio irritant te knagen en te smakken, bleh
gelijk heeft iequote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gaat hij er zeker over drie weken met een vent vandoor!
Dat voorbeeld van Mo, Maik en de drie kinderen sloeg toch nergens op.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerrard is oud en wijs en ik zag het ook als een oprecht gesprek
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
"Flikker toch op man, met je gitaar.. 'k zit te eten
nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef byah het volgende:
[..]
echt hč, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerde
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen, enkel als de stemmen dat zo uitwijzen.
Maik lijkt me meer zo'n type, die er een knoop in heeft laten leggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van Mo, Maik en de drie kinderen sloeg toch nergens op.
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit "drama" pakt alleen maar gunstig uit voor Maik. Voor Monique,niet. Maik is eerlijk geweest dat hij ook seksuele kontakten met mannen heeft gehad, en sluit dat ook niet uit voor de toekomst. Monique walgt daarvan (maar vooral omdat haar ouders daar wel iets van zullen vinden), en tegelijkertijd geeft ze toe ook wel eens seksueel kontakt met vrouwen te hebben gehad.
Dan is er ergens toch een technische storing in je bovenkamer.
Hij kan ook op mannen vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Jaidee het volgende:
kan iemand mij een kleine update geven? ik schakel net in.
maik en mo history? wat heb tie gezegd?
quote:
Toch zullen we er de komende weken nog een hoop gezeur over horen vrees ik!quote:
Huh 2 spoken in het huis?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
De Kamer van Koophandel zit dicht, geen drank in da house, dus ik zal even de rest van de avond voorbeschouwen: Huilie, roddel, roddel huilie, hier en daar nog een speculatietje. Spook gaat eventueel nog een nachtelijk wandelingetje maken.
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |