[..]quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
De Kamer van Koophandel zit dicht, geen drank in da house, dus ik zal even de rest van de avond voorbeschouwen: Huilie, roddel, roddel huilie, hier en daar nog een speculatietje. Spook gaat eventueel nog een nachtelijk wandelingetje maken.
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
Ik denk dat elk geheim maar een keer geraden kan worden. Anders zou Philip het geheim kunnen doorspelen aan andere bewoners, die vervolgens makkelijk de kluis van Alex weer kunnen plunderen na een missie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef sik het volgende:
Ah
[..]
Ok, dus word alleen gezegd, je antwoord is goed en dan kan de rest het ook nog eens gaan raden? Maar neem aan dat als je ls eerste iemand geheim raad je het meest krijgt?
Wat? Eg nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Inodder het volgende:
De Kamer van Koophandel zit dicht, geen drank in da house, dus ik zal even de rest van de avond voorbeschouwen: Huilie, roddel, roddel huilie, hier en daar nog een speculatietje. Spook gaat eventueel nog een nachtelijk wandelingetje maken.
Tot uw dienst![]()
Welterusten.
vergis je niet in onschuldige' Mo, ze laat haar leven niet echt bepalen door haar ouders en doet precies wat ze wil, manipulatief als ze is gaat ze daarna janken alsof het allemaal zo erg is enmaakt daarmee haar ouders als de boeman en Maik als de viezerik, vervolgens mag een vriendin haar nog even tegen zichzelf beschermen en kruipt ze als klein bang meisje in de armen van de volgende ventquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.
Gerard zei dat ze d'r eigen grenzen moet trekken en als dit de grens is dan moet ze afstand houden van Maik. Dat vind ik wijze woorden, OOK omdat hij Maik en Monique daar mee uit elkaar trekt.
Nee, hij kan seks hebben met mannen onder het mom 'je moet alles eens geprobeerd hebben'.quote:
Natuurlijk walgt ze er zelf niet echt van, als ze zelf ook dat soort dingen doetquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Monique daar van walgt, maar dat ze gewoon niet zo goed weet wat ze ervan moet denken omdat ze er geen ervaring mee heeft. Ik vind het eerder jammer voor Monique dat ze haar leven zo door haar ouders laat bepalen en wat die er allemaal wel of niet van zouden vinden. Monique laat d'r eigen levensgeluk afhangen van wat anderen vinden en luistert zelden naar zichzelf, heb ik het idee.
Gerard zei dat ze d'r eigen grenzen moet trekken en als dit de grens is dan moet ze afstand houden van Maik. Dat vind ik wijze woorden, OOK omdat hij Maik en Monique daar mee uit elkaar trekt.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat ook nogal kortzichtig, maar ik ben ook geen Moniquequote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef het volgende:
[..]
Dat Maik wel eens rampestamt met een andere dude en dat vindt Mo reden genoeg om de relatie met Maik te verbreken.
Ik denk dat het Monique niet boeit maar dat ze dit wel handig opblaast om volgende week niet genomineerd te worden omdat dat de mannen zeggen als bijv. Maik wegmoet: ik heb niks met haar. Ze gooide al een balletje op dat ze vond dat er eerlijk genomineerd moest worden, want er wilden er twee weg en dat zou niet eerlijk zijn voor de echte spelers van het spel. Net na de nominatie moest ze zeker een half uur janken en toen ze het hoorde van Maik, ging ze het heel berekenend tegen iedereen in dat huis vertellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ze geeft zich aan de eerste de beste kerel binnen 2 weken op tv nog wel en gaat daarna haar grenzen bepalen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat ook nogal kortzichtig, maar ik ben ook geen Monique
Maar iedereen heeft 't recht om kortzichtig te zijn en iedereen heeft ook 't recht om zijn of haar eigen grenze nte trekken
Ik vraag me alleen af of Monique in staat is om afstand te nemen van Maik: is nogal een moeilijke aangelegenheid in zo'n toko
Zo zie ik het ook, ze heeft Maik nu totaal vernederd, zo op haat lieve poezelige manier, met veel krokodilletranenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vergis je niet in onschuldige' Mo, ze laat haar leven niet echt bepalen door haar ouders en doet precies wat ze wil, manipulatief als ze is gaat ze daarna janken alsof het allemaal zo erg is enmaakt daarmee haar ouders als de boeman en Maik als de viezerik, vervolgens mag een vriendin haar nog even tegen zichzelf beschermen en kruipt ze als klein bang meisje in de armen van de volgende vent
Gerard heeft in het huis eens gezegd niet bepaalde morele grenzen over te gaan. Mij lijkt het uit elkaar drijven van een stelletje puur om verder te komen in het spel, helemaal als miljonair, nogal ver gaan of niet? Dat zoek ik er dan ook niet achter.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Monique niet boeit maar dat ze dit wel handig opblaast om volgende week niet genomineerd te worden omdat dat de mannen zeggen als bijv. Maik wegmoet: ik heb niks met haar. Ze gooide al een balletje op dat ze vond dat er eerlijk genomineerd moest worden, want er wilden er twee weg en dat zou niet eerlijk zijn voor de echte spelers van het spel. Net na de nominatie moest ze zeker een half uur janken en toen ze het hoorde van Maik, ging ze het heel berekenend tegen iedereen in dat huis vertellen.
Gerard was heel slim, die drijft JUIST graag een stelletje uit elkaar als ze hem de woorden al min of meer in de mond leggen omdat setjes het goed doen in het huis.
Doet ie graag, kan ie weer eindeloos lullen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |