Alexquote:
Dat geldt wel voor meerdere mensen in het huis, lijkt wel of ze een PAAZ afdeling hebben leeggetrokkenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef Flow3r het volgende:
labiel probleemgevalletje die Mo, rijp voor opname, jammer dat ze iedereen er in meesleept
Ritalin uitgewerktquote:
9:30quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Ikkieee het volgende:
hoe laat worden die gasten iedere dag uit bed gehaald?
Lapo Elkann (born October 7, 1977) is a New York-born Italian industrialist, former marketing manager. He is currently the manager of brand promotion at Fiat Automobiles. He is a "global ambassador" of the Sheba Medical Center in Tel Hashomer.[1]quote:
9u30quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Ikkieee het volgende:
hoe laat worden die gasten iedere dag uit bed gehaald?
In zo'n huis ben je sowieso wel wat labieler dan irlquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meerdere mensen in het huis, lijkt wel of ze een PAAZ afdeling hebben leeggetrokken
Als ze binnen die tijd weer drank krijgen wel ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Ik geef het 48 uur, dan ligt ze weer met Maik in 1 nest.
Hij drijft ze niet uit elkaar, hij vroeg hoe zij erover dacht en ze antwoordde dat ze het niet kon met een man die ook met mannen sex kon hebben. Daarop zei hij dat ze afstand moest nemen. Hij begon er niet over maar haakte er handig op in. Zij kwam tenslotte naar hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gerard heeft in het huis eens gezegd niet bepaalde morele grenzen over te gaan. Mij lijkt het uit elkaar drijven van een stelletje puur om verder te komen in het spel, helemaal als miljonair, nogal ver gaan of niet? Dat zoek ik er dan ook niet achter.
24 uur misschien wel. Donderdag als blijkt dat Maik niet naar huis hoeft duiken ze ook weer 't bed inquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Ik geef het 48 uur, dan ligt ze weer met Maik in 1 nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |