Hoop dat hij nu wel een zakje testikelen meekrijgt uit de KvdW voor deze missiequote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex zegt: ik ga nu geen hielen likken omdat ik genomineerd ben
Vond ik ookquote:
Ja hij lijkt Reneetje Froger wel zoals vroeger bij Jensen op de radio. Die kreeg ook alles voor elkaar.quote:
Omdat de regie daar ff flink onderuit wordt gehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Mylene het volgende:
Philip is een lieve jongen.
Waarom geen stream op de slaapkamer?
dan zal ie wel gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Darklight het volgende:
Gerard denkt dat Servio naar huis gaat
quote:
Opzouten met lief..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Mylene het volgende:
Philip is een lieve jongen.
Waarom geen stream op de slaapkamer?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Roguee het volgende:
Gerard: Ik heb 2 gayfriends, en die lijken niet op Servio hoor.
Thank god, good for you Geer![]()
Hahah je gaat Maik achterna?quote:
quote:
gerard is gaafquote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef minzo het volgende:
Ik begin wel Gerard wel steeds leuker en beter worden
De waarheid kan waar zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef pullup het volgende:
De mannen zijn behoorlijk aan de roddel![]()
Servio krijgt van Maik en Gerard even makkelijk de benaming valse nicht als hier op het forum
die uitspraak viel mij ook op ja,quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Praatpoeder het volgende:
Krijg ik hiernaast een reclame te zien hoe je makkelijk met Alex kan beleggen. Ik denk dat ik investeer in kaas dan
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Praatpoeder het volgende:
Krijg ik hiernaast een reclame te zien hoe je makkelijk met Alex kan beleggen. Ik denk dat ik investeer in kaas dan
Idd, hij gaf aan dat hij met eigen ogen heeft gezien hoe vals Servio is maar dat hij niet weet of dat wel zo in beeld wordt gebracht bij de kijkers.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef itsme het volgende:
Gerard heeft gelijk. Hij beseft dat Servio's valsheid tegenover bv een Alex hem de das om doet denk ik.
quote:
Wat is Maik een baas en wat overdrijft Mo. Ongelooflijkquote:
Viel zeker mee maar ze weten donders goed hoe het een en ander te manipuleren is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
Maik is toch bang dat hij als viezeik neergezet wordt in de reguliere.
Viel wel mee toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie hopen gewoon dat hij wint en dat heel FOK! mag komen op het feestje
Heb net die van vrijdag bekeken en daar zag je wel de arrogantie van Servio en hoe hij deed tegen Alex. Geen kans gevende. (waar Karim bij was)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd, hij gaf aan dat hij met eigen ogen heeft gezien hoe vals Servio is maar dat hij niet weet of dat wel zo in beeld wordt gebracht bij de kijkers.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, ik kijk nml geen reguliere uitzendingen.
Hij is er ook wel echt op gekleed.quote:
O nou is dát weer erg. Ze heeft in een uurtje tijd alle invalshoeken al wel zo'n beetje gehad om het op een janken te kunnen zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef itsme het volgende:
Op de andere streams zit Monique nog steeds overstuur te zijn maar nu omdat Maik heeft bekent waar Aafke bij was dat hij wel eens wat met mannen heeft gedaan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Praatpoeder het volgende:
Servio exit. Het was me een naar genoegen
Mijne oohoookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
Geeeerrrraaard is ook mijn absolute favo.
En dat doet me vermoeden dat er iets diepers aan de hand is en ze het steeds reflecteert aan wat er om haar heen gebeurd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou is dát weer erg. Ze heeft in een uurtje tijd alle invalshoeken al wel zo'n beetje gehad om het op een janken te kunnen zetten.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Day het volgende:
Ik krijg ook ineens een hele andere indruk van aafke.![]()
moet ik daar antwoord op gevenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wie moet er naar de kamer komen?
eerst een paar flessen wijn erin gieten hè, anders heeft mootje nooit zo'n zinquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
En als dan strax de boel weer gesust is en Mo weer noekie noekie laat doen door Maik kan hij haar vertellen dat hij zijn tieten heeft laten verkleinen
Hij stak daarna zijn handen in de lucht en keek naar Guido voordat hij zijn gezicht weer in de plooi deed.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
Haha die kop van Servio toen Mo zei " Mail deed net ook nog ff een leuke mededeling over zichzelf"
oh my..
Haha dat was epic indeed, nu denkt ie volgens mij juist dat Maik bi is en die relatie wellicht faked.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Die reactie van Servio.
Heeft iemand dat gecapt?
![]()
![]()
Ik zag het ook.....valssssssquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Die reactie van Servio.
Heeft iemand dat gecapt?
![]()
![]()
En dat ie misschien zelfs zijn pensioen wel haalt vant met hiv kun je tegenwoordig best oud worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
En als dan strax de boel weer gesust is en Mo weer noekie noekie laat doen door Maik kan hij haar vertellen dat hij zijn tieten heeft laten verkleinen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Praatpoeder het volgende:
Servio exit. Het was me een naar genoegen
Lol Ik zit net naar dat filmpje te kijken waar Maik dat verteld.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou is dát weer erg. Ze heeft in een uurtje tijd alle invalshoeken al wel zo'n beetje gehad om het op een janken te kunnen zetten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Maria44 het volgende:
Mo tegen iedereen: zeg het tegen niemand he?
Hoezo niet? is toch een logische reactie? Verkeerd... maar wel logischquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha dat was epic indeed, nu denkt ie volgens mij juist dat Maik bi is en die relatie wellicht faked.
Dit verzin je toch niet?
Ze heeeft het spel beter door dan ik dacht. Zegt hele wijze dingen tegen Moquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Maria44 het volgende:
Mo tegen iedereen: zeg het tegen niemand he?
Yeap, en erg grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hoezo niet? is toch een logische reactie? Verkeerd... maar wel logisch
Ze gaat nu vragen of het goed op beeld staatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Behalve alle kijkbuiskinders zeker
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Iemand in het huis heeft nog wel een adresje om daar weer van af te komen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Iemand in het huis heeft nog wel een adresje om daar weer van af te komen
Nu weten we ook waarom!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Roguee het volgende:
"Mijn geheim is ehhh dat ik mijn tietjes heb laten verkleinen!"
Ja ehh.. ja..... maar hij moet hem nog wel even "opbakken "quote:
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Servio denkt dat ie "wat heb op maik"
Zou het een kunstje zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Servio: Ik denk dat ik iets heb op Maik....
Ik ook, ik zit te wachten op de (anti) climax!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Behalve alle kijkbuiskinders zeker
Ja omdat ie nu vrij zeker is dat Maik bi / homo is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.
Wat wist hij?quote:
die heeft ze morgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef jesje1982 het volgende:
sofia mompelt iets over geprek met een psygoloog
Ja en Servio Sofie maar opjutten te drukken, slappelingquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Day het volgende:
Ik vind het zo grappig dat servio en sofia elke keer vol enthousiastme op een geheim en het zeker denken te weten. En als je dan naar de gesprekken luistert slaat het 9 van de 10 keer nergens op.
Joanna heeft een gesprek met de spiegoloog volgens Sofia.quote:
Dacht dat het over Joanna ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef jesje1982 het volgende:
O nee en psygoloog!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
Guidson denkt nu: .... OMFG? we zijn nog safe.
niet lang meer denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
Guidson denkt nu: .... OMFG? we zijn nog safe.
Met zijn slaapverwekkend gelul.quote:
Yep, een achteringang.quote:
Heeft pas voor Alex gedrukt, hij moet nog tot eind van de week wachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef itsme het volgende:
Servio heeft nu toch zelf zat geld. Laat hij zelf drukken de lul.
?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido vind het een compliment
Dat servio dacht dat hij gay was/isquote:
nooit geweten dat er speciale homo merken zijn (zal m'n man blij mee zijn dat ik dat niet weet)quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Praatpoeder het volgende:
Iemand vertelde in de COS eerder ook al dat die onderbroeken/zwembroeken van Maik een echt homo merk was
Aan ze homo onderbroeken te zien zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat servio dacht dat hij gay was/is
fout dat is niet mijn geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nee en psygoloog!
Ik weet je geheim! Je bent dyslectisch!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat servio dacht dat hij gay was/is
Welk merk is dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Praatpoeder het volgende:
Iemand vertelde in de COS eerder ook al dat die onderbroeken/zwembroeken van Maik een echt homo merk was
wtf?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Praatpoeder het volgende:
poker kaarten terug naar de febo ?quote:
OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
En inmiddels heeft Mo het aan iedereen verteld.
zelfs die over mijn eigen manquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.
Ships, daar gaan mijn dromen over sommige mannen
Behalve aan Sharon want die lult het aaniedereen door.. oh wacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
"als je het maar wel voor je houdt"quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Niet verder vertellenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Volgens mij heet het Aussiebaum. Die jongen zei in de COS toen hetzelfde als Servio. Dat hij door de zwembroeken een sterk vermoeden had dat Maik dan ook op mannen viel. Omdat hij zelf als homo ook dat merk in huis hadquote:
Als ik niet getrouwd was geweest had ik je nu komen Maiken troosten in een nog aan te schaffen Hema-slip ok? Nu traantjes weer weg?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.
Ships, daar gaan mijn dromen over sommige mannen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef MaryChey het volgende:
ohhhh my god laura ...zou er ook van schrikken als Guido iets met mannen had gedaan![]()
Ik ken het ook niet!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een merk?
Nooit van gehoord
Hetero ben ik he?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef beequeen het volgende:
Mo kan weer niks zeggen over iets wat Maik gezegd heeft. Haar ouders kijken mee.
Oh iets dat Maik iets met mannen heeft gedaan.
Laura, maak je borstjes maar nat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Papiergeld het volgende:
Hoor ik t goed? Is Guido uit de kast gekomen tegenover Sharon?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maik heeft iets gezegt maar ik kan het echt niet vertellen..... snap je.... kan het echt niet vertellen.... echt niet.....
3 seconde later....
Hij heeft in verleden dingen met mannen gedaan
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een merk?
Nooit van gehoord
Hetero ben ik he?
Is toch erg?!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maik heeft iets gezegt maar ik kan het echt niet vertellen..... snap je.... kan het echt niet vertellen.... echt niet.....
3 seconde later....
Hij heeft in verleden dingen met mannen gedaan
Ze is haar positie voor de volgende nominatie aan het versterken voor het geval Maik weggaat. Hoogbegaafd als ze is, stippelt ze alles al uit want nu huilt ze niet zo hard als toen ze net hoorde dat Maik genomineerd was.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
]quote:
als ze dat heeft weet ze het goed te verbergenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Mo een hoog IQ... 'k geloof er geen bal van....
Zwaar gelovig.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Wat voor ouders heeft monique in godsnaam?
Die kan ik niet volgen.... leg eens uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat door deze actie Maikyboy er wel in blijft.
maik en mo moeten nu ff stokenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die kan ik niet volgen.... leg eens uit
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef just me het volgende:
Mo is met haar 30-jaar bang voor de reaktie van haar ouders, is dat lief of naief?
Die zagen hun dochter liever in al die gezapige tv-quizjes...quote:
dan moet je vooral zo snel met iemand het bed induiken op tv al na 2 weken als je je zo druk maakt om je ouders , toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgen
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.quote:
Ach ja, hij heeft het tenminste niet onder het eten verteld, dat is toch een klein puntjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
gelukkig heeft maikie wellang kunnen denken hoe hij het nou het beste kan verwoorden
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Kwaliteit het volgende:
wat doet die Monique nou moeilijk zeg?
Als dat zo is, is dat toch zo?
jezus...
als limburg zinkt staat heel NL onder water...........quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo is een argument om Limburg af te zinken. Wat een volk.
ik zou daar, als ouder zijnde, ook niet blij mee zijn als de vriend van mijn dochter zo'n bekentenis deed!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgen
Waar woonde ook al weer de meeste PVV stemmers...juist...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo is een argument om Limburg af te zinken. Wat een volk.
Ook als ze op internet kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.
En Guido zei ook nog dat ze nu 'thuis' waarschijnlijk zitten te schateren voor de tv.
En daar heeftie gelijk in![]()
dus datquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Evil-iNe het volgende:
Denk dat haar ouders het erger vinden dat ze na een week al dr benen spreid.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.
En Guido zei ook nog dat ze nu 'thuis' waarschijnlijk zitten te schateren voor de tv.
En daar heeftie gelijk in![]()
Als ze zich daar zoveel van aantrekt niet nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Mo haar ouders zo kortzichtig zijn dan heeft zij helemaal niets te zoeken in het huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |