Idd, hij gaf aan dat hij met eigen ogen heeft gezien hoe vals Servio is maar dat hij niet weet of dat wel zo in beeld wordt gebracht bij de kijkers.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef itsme het volgende:
Gerard heeft gelijk. Hij beseft dat Servio's valsheid tegenover bv een Alex hem de das om doet denk ik.
quote:
Wat is Maik een baas en wat overdrijft Mo. Ongelooflijkquote:
Viel zeker mee maar ze weten donders goed hoe het een en ander te manipuleren is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef beequeen het volgende:
Maik is toch bang dat hij als viezeik neergezet wordt in de reguliere.
Viel wel mee toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie hopen gewoon dat hij wint en dat heel FOK! mag komen op het feestje
Heb net die van vrijdag bekeken en daar zag je wel de arrogantie van Servio en hoe hij deed tegen Alex. Geen kans gevende. (waar Karim bij was)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd, hij gaf aan dat hij met eigen ogen heeft gezien hoe vals Servio is maar dat hij niet weet of dat wel zo in beeld wordt gebracht bij de kijkers.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, ik kijk nml geen reguliere uitzendingen.
Hij is er ook wel echt op gekleed.quote:
O nou is dát weer erg. Ze heeft in een uurtje tijd alle invalshoeken al wel zo'n beetje gehad om het op een janken te kunnen zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef itsme het volgende:
Op de andere streams zit Monique nog steeds overstuur te zijn maar nu omdat Maik heeft bekent waar Aafke bij was dat hij wel eens wat met mannen heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |