Zou het een kunstje zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Servio: Ik denk dat ik iets heb op Maik....
Ik ook, ik zit te wachten op de (anti) climax!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Behalve alle kijkbuiskinders zeker
Ja omdat ie nu vrij zeker is dat Maik bi / homo is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.
Wat wist hij?quote:
die heeft ze morgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef jesje1982 het volgende:
sofia mompelt iets over geprek met een psygoloog
Ja en Servio Sofie maar opjutten te drukken, slappelingquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Day het volgende:
Ik vind het zo grappig dat servio en sofia elke keer vol enthousiastme op een geheim en het zeker denken te weten. En als je dan naar de gesprekken luistert slaat het 9 van de 10 keer nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |