Lol Ik zit net naar dat filmpje te kijken waar Maik dat verteld.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou is dát weer erg. Ze heeft in een uurtje tijd alle invalshoeken al wel zo'n beetje gehad om het op een janken te kunnen zetten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Maria44 het volgende:
Mo tegen iedereen: zeg het tegen niemand he?
Hoezo niet? is toch een logische reactie? Verkeerd... maar wel logischquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha dat was epic indeed, nu denkt ie volgens mij juist dat Maik bi is en die relatie wellicht faked.
Dit verzin je toch niet?
Ze heeeft het spel beter door dan ik dacht. Zegt hele wijze dingen tegen Moquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Maria44 het volgende:
Mo tegen iedereen: zeg het tegen niemand he?
Yeap, en erg grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hoezo niet? is toch een logische reactie? Verkeerd... maar wel logisch
Ze gaat nu vragen of het goed op beeld staatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Behalve alle kijkbuiskinders zeker
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Iemand in het huis heeft nog wel een adresje om daar weer van af te komen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Iemand in het huis heeft nog wel een adresje om daar weer van af te komen
Nu weten we ook waarom!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Roguee het volgende:
"Mijn geheim is ehhh dat ik mijn tietjes heb laten verkleinen!"
Ja ehh.. ja..... maar hij moet hem nog wel even "opbakken "quote:
Dat maik zijn geheim is dat het nep is tussen hem en monique? nep relatie? Zitten ze weer op het verkeerde spoor. Shit ik wil af van dat stomme nep geheim van L en G.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Servio denkt dat ie "wat heb op maik"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |