Zwaar gelovig.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Wat voor ouders heeft monique in godsnaam?
Die kan ik niet volgen.... leg eens uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat door deze actie Maikyboy er wel in blijft.
maik en mo moeten nu ff stokenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die kan ik niet volgen.... leg eens uit
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef just me het volgende:
Mo is met haar 30-jaar bang voor de reaktie van haar ouders, is dat lief of naief?
Die zagen hun dochter liever in al die gezapige tv-quizjes...quote:
dan moet je vooral zo snel met iemand het bed induiken op tv al na 2 weken als je je zo druk maakt om je ouders , toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgen
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.quote:
Ach ja, hij heeft het tenminste niet onder het eten verteld, dat is toch een klein puntjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
gelukkig heeft maikie wellang kunnen denken hoe hij het nou het beste kan verwoorden
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Kwaliteit het volgende:
wat doet die Monique nou moeilijk zeg?
Als dat zo is, is dat toch zo?
jezus...
als limburg zinkt staat heel NL onder water...........quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo is een argument om Limburg af te zinken. Wat een volk.
ik zou daar, als ouder zijnde, ook niet blij mee zijn als de vriend van mijn dochter zo'n bekentenis deed!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
ouders zijn control-freaks. kan je als kind lekkere trauma van krijgen
Waar woonde ook al weer de meeste PVV stemmers...juist...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo is een argument om Limburg af te zinken. Wat een volk.
Ook als ze op internet kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.
En Guido zei ook nog dat ze nu 'thuis' waarschijnlijk zitten te schateren voor de tv.
En daar heeftie gelijk in![]()
dus datquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Evil-iNe het volgende:
Denk dat haar ouders het erger vinden dat ze na een week al dr benen spreid.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Guido vindt het een compliment dat Servio wel/niet/wel nee toch weer niet dacht dat Guido homo was.
En Guido zei ook nog dat ze nu 'thuis' waarschijnlijk zitten te schateren voor de tv.
En daar heeftie gelijk in![]()
Als ze zich daar zoveel van aantrekt niet nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Mo haar ouders zo kortzichtig zijn dan heeft zij helemaal niets te zoeken in het huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |