OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
En inmiddels heeft Mo het aan iedereen verteld.
zelfs die over mijn eigen manquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.
Ships, daar gaan mijn dromen over sommige mannen
Behalve aan Sharon want die lult het aaniedereen door.. oh wacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
"als je het maar wel voor je houdt"quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Niet verder vertellenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Volgens mij heet het Aussiebaum. Die jongen zei in de COS toen hetzelfde als Servio. Dat hij door de zwembroeken een sterk vermoeden had dat Maik dan ook op mannen viel. Omdat hij zelf als homo ook dat merk in huis hadquote:
Als ik niet getrouwd was geweest had ik je nu komen Maiken troosten in een nog aan te schaffen Hema-slip ok? Nu traantjes weer weg?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OMG dan is bijna iedereen in mijn omgeving homo dus.
Ships, daar gaan mijn dromen over sommige mannen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef MaryChey het volgende:
ohhhh my god laura ...zou er ook van schrikken als Guido iets met mannen had gedaan![]()
Ik ken het ook niet!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een merk?
Nooit van gehoord
Hetero ben ik he?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef beequeen het volgende:
Mo kan weer niks zeggen over iets wat Maik gezegd heeft. Haar ouders kijken mee.
Oh iets dat Maik iets met mannen heeft gedaan.
Laura, maak je borstjes maar nat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Papiergeld het volgende:
Hoor ik t goed? Is Guido uit de kast gekomen tegenover Sharon?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maik heeft iets gezegt maar ik kan het echt niet vertellen..... snap je.... kan het echt niet vertellen.... echt niet.....
3 seconde later....
Hij heeft in verleden dingen met mannen gedaan
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een merk?
Nooit van gehoord
Hetero ben ik he?
Is toch erg?!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maik heeft iets gezegt maar ik kan het echt niet vertellen..... snap je.... kan het echt niet vertellen.... echt niet.....
3 seconde later....
Hij heeft in verleden dingen met mannen gedaan
Ze is haar positie voor de volgende nominatie aan het versterken voor het geval Maik weggaat. Hoogbegaafd als ze is, stippelt ze alles al uit want nu huilt ze niet zo hard als toen ze net hoorde dat Maik genomineerd was.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Day het volgende:
]quote:
als ze dat heeft weet ze het goed te verbergenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
Mo een hoog IQ... 'k geloof er geen bal van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |