FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Quite.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Ecth als Joanna nu slaapwandelend voorbij komt, degene die hem capt is epic!!
Inderdaad, lijkt me echt een episch moment, wedden dat de bewoners het dan nog niet door hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Mwah, ze is nu wel lekker onrustigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:50 schreef mYsca het volgende:
denk niet dat ze komt voordat de rest pit andere keren was het ook rond uur of 4 ofzo
Ik heb anders al wijn van hem gehad!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij ook opviel is dat Mark zo karig is. In andere Cos' was hij de butler met hapje en drankje, maar heb er nog niet één voorbij zien komen. Ook niet tijdens de feestjes van woensdag en gisteren.
Gebruik je nachtkijkertquote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Zeker een diep uitgesneden shirtje aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb anders al wijn van hem gehad!
Ehm, lol, ja nu toevallig wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeker een diep uitgesneden shirtje aan?
Waae was hij ober danquote:Op maandag 28 februari 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb anders al wijn van hem gehad!
Foto's anders is het lulkoek!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, lol, ja nu toevallig wel ja.
ze is hoogbegaafd dus ze heeft er vast verstand van johquote:Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef versabommie het volgende:
Ja daaaaaaaaag Monique, het is goddomme niet het kleine huis op de prairy!
Ohh ja genoeg voor mij denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 01:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DGK, als ze een feestje in het hok hadden was hij hier de butler.
NJA! NJAJA! NJA!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze is hoogbegaafd dus ze heeft er vast verstand van joh
Yep, tenzij er zo nog een vleermuis met een nachtkijker, een potje slaappillen en hoge hakken de kamer binnenkomt.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef digitac het volgende:
ik schakel net in, maar zijn dit de enige 4 die wakker zijn ?
Zo 1 maar dan zwart:quote:Op maandag 28 februari 2011 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Foto's anders is het lulkoek!
Zeg je goed, hij WAS de ober van de RLS.quote:
TEASE!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo 1 maar dan zwart:
[ afbeelding ]
Mannen!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed... mannen!
HaHa =) ik snap nog steeds niet dat ze de link niet kunnen maken, er is al zo vaak gezegt dat joanna slaap wandeltquote:Op maandag 28 februari 2011 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, tenzij er zo nog een vleermuis met een nachtkijker, een potje slaappillen en hoge hakken de kamer binnenkomt.
Maar dat is toch gewoon ook een onzin geheim? Net zo boeiend als madame zelf...quote:Op maandag 28 februari 2011 02:01 schreef digitac het volgende:
[..]
HaHa =) ik snap nog steeds niet dat ze de link niet kunnen maken, er is al zo vaak gezegt dat joanna slaap wandelt
We zullen zien, nu hebben de dames de beurt!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mannen!![]()
Die kunnen tenminste nomineren!
Lol, instant streamlock iig.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik miste deze actie bij het etentje gisteren.
[ afbeelding ]
oh my god ! huupster in actiequote:Op maandag 28 februari 2011 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoeft toch ook niet? Gewoon stemmen om degene die je het leukst vindt er in te houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:03 schreef gniffie het volgende:
sowieso het concept ='stem voor die persoon en hij blijft'' met 3 genomineerden![]()
ik wil gewoon stemmen wie weg moet, niet dubbel gaan stemmen omdat die vrouwen 2 koningen nomineren en een faggot
Het is denk ik wat jij graag wilt horenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:05 schreef RiftNL het volgende:
Zei Maik nou tegen Monique; We hebben geen sex gehad vannacht? WTF
En dan zien hoe intelligent de vrouwen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 02:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, nu hebben de dames de beurt!
Nee serieus kijk hier maar;quote:Op maandag 28 februari 2011 02:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is denk ik wat jij graag wilt horen![]()
Dat was anders bij het wegstemmen van Cynthia...?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan zien hoe intelligent de vrouwen zijn..
7 stemmen op Alex, omdat queen bee Joanna en haar hofnar Serpico dat zeggen![]()
Stelletje loze jurken !!! Echt je zal het zien!
Het boeit niet, Maik had hem er zo 99,9 % inhangen...!!! Dat is zeker in een rls gewoon vast dat hij haar gedaan heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:05 schreef RiftNL het volgende:
Zei Maik nou tegen Monique; We hebben geen sex gehad vannacht? WTF
er zijn 6 vrouwen, dus 5 stemmen voor Alex want laura stem op maik en flipoquote:Op maandag 28 februari 2011 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan zien hoe intelligent de vrouwen zijn..
7 stemmen op Alex, omdat queen bee Joanna en haar hofnar Serpico dat zeggen![]()
Stelletje loze jurken !!! Echt je zal het zien!
Die stonk en ze pistre de boel onder om haar territorium af te bakenenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was anders bij het wegstemmen van Cynthia...?
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerardquote:Op maandag 28 februari 2011 02:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Gewoon stemmen om degene die je het leukst vindt er in te houden.
Natuurlijk lieverd.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die stonk en ze pistre de boel onder om haar territorium af te bakenenlogisch.. !
GODVERDE IS HET NU ALWEER CAPSLOCK WOENSDAG???quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef markvanrinsum het volgende:
WAT WIL LEKKERSIMPEL DRINKEN DAN ???????
Wie vind je leuker?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerard
mag ik op alex EN gerard gaan stemmen om zo servio deruit te donderen. zo hou ik toch geen cent over, en ik ben al zo arm
echt gezegt dat ze vergroot zijn ? want gedaan kan ook verkleind zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef Urb het volgende:
Mo heeft albekend dat d'r borsten "gedaan" zijn dus kan haar geheim niet zijn.
Ik help.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerard
mag ik op alex EN gerard gaan stemmen om zo servio deruit te donderen. zo hou ik toch geen cent over, en ik ben al zo arm
nee hoor kan ook wel zonder capslock wat wil jij drinken dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
GODVERDE IS HET NU ALWEER CAPSLOCK WOENSDAG???
Doet u mij maar een Captain Morgan!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor kan ook wel zonder capslock wat wil jij drinken dan ?
Je mag niet mensen overhalen om te nomineren of heel duidelijk zeggen ik stem op die en die, je mag het wel bespreken.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht praten over nominaties, voordat die zijn gedaan. Ze hebben het er al een uur over.
5 voor alex laura stemt niet op alexquote:Op maandag 28 februari 2011 02:11 schreef Krambo het volgende:
6 stemmen voor Alex
3 stemmen voor Gerard
1 stem voor Maik
1 stem voor Karim
1 stem voor Servio
nope Laura stemt sowieso niet op Alex. Ik denk Maik en philipquote:Op maandag 28 februari 2011 02:11 schreef Krambo het volgende:
6 stemmen voor Alex
3 stemmen voor Gerard
1 stem voor Maik
1 stem voor Karim
1 stem voor Servio
Jawel hoor, Laura is gewoon een meelopende harteloze bitch dus Alex krijgt ook haar stem!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
5 voor alex laura stemt niet op alex
Jawel, ze wil hem weg zodat ze zich kan concentreren op haar geheim met Guidoquote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
5 voor alex laura stemt niet op alex
Tja, dan wordt het dubbel stemmen...quote:
laura is wel relaxt , vooral als je nog wat wil strijken als je lekker in je bedje ligtquote:Op maandag 28 februari 2011 02:13 schreef digitac het volgende:
laura is best wel lekker, alleen jammer dat ze qua gedrag zo simpel is
Laura simpel in haar gedrag?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:13 schreef digitac het volgende:
laura is best wel lekker, alleen jammer dat ze qua gedrag zo simpel is
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:13 schreef Inodder het volgende:
wekker gaat over minder dan 4 uur ik ben pleitos.
haha, of als je wat wilt drinken en ze zit ergens ver wegquote:Op maandag 28 februari 2011 02:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
laura is wel relaxt , vooral als je nog wat wil strijken als je lekker in je bedje ligt
Heb jij Laura al de stoute kleren aan zien trekken dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Laura simpel in haar gedrag?![]()
Laura is echt een schatje
monique hoogbegaafd. kan het nog steeds niet gelovenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:14 schreef md89 het volgende:
Mensen die heel overtuigend iets zeggen terwijl het gewoon niet waar isVolgens Monique duurde de Gouden Kooi 8-9 maanden.
Mongolen! Gewoon focussen op een totaal andere rls!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben het nu over DGK, dat ze daar zo lang hebben gezeten.
Komt nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef digitac het volgende:
[..]
Heb jij Laura al de stoute kleren aan zien trekken dan ?
ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
monique hoogbegaafd. kan het nog steeds niet geloven
Idd, ze zijn er zo dicht bij, waarom geen stream op de slaapkamer trouwens, de dames dan he.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mongolen! Gewoon focussen op een totaal andere rls!
nou Amanda vond zichzelf heel classyquote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Was toch ook zo? Vind deze deelnemers stuk minder hoor wat dat betreft.
dat kan ik me dus moeilijk inbeeldenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef digitac het volgende:
[..]
Maar wie heeft er dan borstverkleining gehad? Maik ?
het AD of de telegraaf berichtte dat een man een borstverkleining heeft gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan ik me dus moeilijk inbeelden
Ik geloof het ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook niet
zo zie je maar dat er gewoon geheimen bij mensen gepakt/geplakt zijn
Lol, tangen met Naad, tot de cavia aan toe....quote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
nou Amanda vond zichzelf heel classy
Ik dus ook, wie zou het anders nog kunnen zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan ik me dus moeilijk inbeelden
die zijn betrouwbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
het AD of de telegraaf berichtte dat een man een borstverkleining heeft gehad
ja i know ,maar inleefbaar (zover als dat kan)kan ik me dat dus niet voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een man met een borstverkleining, kan me daar nou helemaal niets bij voorstellen. Gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.velthuisklinie(...)jXqacCFYIG3godgjbtDAquote:Op maandag 28 februari 2011 02:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een man met een borstverkleining, kan me daar nou helemaal niets bij voorstellen. Gelukkig.
maar dat is het !!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:20 schreef digitac het volgende:
ik denk dat maik geen borstverkleining heeft gehad, maar dat hij vroeger een dik mannetje is geweest en dat hij zijn vet tietjes heeft laten weghalen
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doet u mij maar een Captain Morgan!
Ah op die manier, dan kan ik me er wat meer bij voorstellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.velthuisklinie(...)jXqacCFYIG3godgjbtDA
Hulde! U is groots! Al had de cola er niet bij gehoeven ...aaarjjjj!quote:
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Was toch ook zo? Vind deze deelnemers stuk minder hoor wat dat betreft.
Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks isquote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.
Trusten!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef digitac het volgende:
Maar ik ben weer op de hoogte
ik ga laptop sluiten en lekker naar bed 7.30 gaat de wekker hier weer
fijne nacht allemaal
Same here, sterker, als er iemand aan mijn BBQ zit, en zeker zo iemand als Serpico... dan is het einde oefening voor die gast!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.
Thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.sanaslankkenni(...)010/08/rode_wijn.jpg
Serpico is zo achterbaks als de tyfus, hij misbruikt alleen een zondebok om zich te etaleren als rechtvaardig!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks is
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks is
jup enige spannende wat kan gaan gebeuren is het wandelen van joanna ,maar dat is niets spectaculairs (ze zei in het voor filmpje dat ze ook kon gaan douchen in haar slapa enzo)quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Mo en Maik liggen in hun eigen bed toch?
Hij is een baas en zegt gewoon Alex Kakker optyfe we mogen je nietquote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Serpico is zo achterbaks als de tyfus, hij misbruikt alleen een zondebok om zich te etaleren als rechtvaardig!
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaatquote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgt
joanna is een mee lopertje een allemans vriendjequote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij is een baas en zegt gewoon Alex Kakker optyfe we mogen je niet
Serpico zou bij mij de eerste zijn die door een verdwaald jachtschot om het leven komt!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
daar moeten wij dus echt ons best voor gaan doen !! like to see his face then !!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaat
Lol, dan gaat ze vast geen bikini aandoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jup enige spannende wat kan gaan gebeuren is het wandelen van joanna ,maar dat is niets spectaculairs (ze zei in het voor filmpje dat ze ook kon gaan douchen in haar slapa enzo)
al gaa ze wel steeds verder aan de wandel
Zou ik ook niet leuk vinden jij wel? Je wil het spel winnen tochquote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.
hoe is alex een kakker? hij is directeur van een kinderdagverblijf, en zijn ouwen wonen onder een 2-onder-1-kapquote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
dat zou ene mooie zijn alex en servio genomineerd ,en dan alex blijven en servio eruitquote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaat
Wordt mooie televisie, het 'mensenmens' ontmaskerd tot ordinaire valse relnicht en de reactie van de vrouwen daar op.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgt
De dames moeten hem nomineren, hij gaat er niet uit denk ik, dus zien we hem wel terug.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
daar moeten wij dus echt ons best voor gaan doen !! like to see his face then !!
Bingoquote:Op maandag 28 februari 2011 02:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat zou ene mooie zijn alex en servio genomineerd ,en dan alex blijven en servio eruit
guido (weer) dronken voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.
Natuurlijk, maar ik denk dat hij het persoonlijk gaat opvatten.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou ik ook niet leuk vinden jij wel? Je wil het spel winnen toch
Hij zou ws de regie vertellen dat ze er naast zitten!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoe is alex een kakker? hij is directeur van een kinderdagverblijf, en zijn ouwen wonen onder een 2-onder-1-kap
Mwah, ook wel eens gezien dat hij anderen die aan het troosten waren aan de kant zette en eroverheen begon te praten.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:28 schreef RiftNL het volgende:
Zit even afleveringen terug te kijken en het valt mij wel op dat Sergio wel mensen helpt zoals Sharon als ze huilen etc en ik heb het idee dat hij dat meent etc wel kudo's daarvoor, anderen doen dat amper.
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Directeur? Hoe kom je daarbij?
oppasouder danquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef Perenijsje het volgende:
Alexander is/was sinds juli 2009 leidinggevende bij een buitenschoolse kinderopvang.
Alexander in het wild, samen met acteur Joris Putman (GTST)..
[ afbeelding ]
Subtiel verschilletjequote:
Lol, ze heeft ook geen enkel grammetje lichaamsvet, lijkt me dat het dan wat beter oogt.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die tieten van Sofia.
Die heeft ze ook vast bij de action gekocht. Als ze op haar zij ligt rimpelen die siliconen alle kanten op.
Vrouwen moeten vet hebben!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ze heeft ook geen enkel grammetje lichaamsvet, lijkt me dat het dan wat beter oogt.
wacht maar tot het volgende feestjequote:Op maandag 28 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is vanacht geen mo en maik ,liggen ieder in eigen bedje
psies! Ik wil een kont voelen en tetten!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mee eens, op strategische plaatsen dan.
Lol, idd, Mo en drank is douwen met Maik.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wacht maar tot het volgende feestje
just shake that ass bitch and let me see what you gotquote:
Idd, bummer.quote:
Hebbie bommerinnetje al in bed gerold ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik wil een kont voelen en tetten!
Ik vind het viezer dat ze haar volgespoten muts niet wastquote:Op maandag 28 februari 2011 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo is een smerig wijf. (en ik noem niet snel een vrouwelijk persoon een wijf). Ze wast haar handen niet eens als ze naar toilet is geweest.
De kans is groot dat ze nog wel aan de wandel gaat ook, na alle emoties van vanavond (mbt het bijna raden van haar geheim door Guido).quote:
Idd, dat ga ik niet meer meemaken iig, nog ff mijn drinken opdrinken en dan ga ikquote:Op maandag 28 februari 2011 02:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De kans is groot dat ze nog wel aan de wandel gaat ook, na alle emoties van vanavond (mbt het bijna raden van haar geheim door Guido).
Daar dacht ik gisteren ook aan, want ze is volgens mij wel helemaal volgespoten. Maar ze is zo te zien nogal klein, en misschien heeft ze bijj de ejaculatie alles wel hebben kunnen ophoesten.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vind het viezer dat ze haar volgespoten muts niet wast
Denk dat dr kont volzat, loopt er minder makkelijk uitquote:Op maandag 28 februari 2011 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook aan, want ze is volgens mij wel helemaal volgespoten. Maar ze is zo te zien nogal klein, en misschien heeft ze bijj de ejaculatie alles wel hebben kunnen ophoesten.
Misschien heeft Maik wel een hele grote piemel, die reikt tot aan haar keel. Mo is ook de grootste niet. En heeft misschien wel een huigspoeling gehad.
Monique kan niet veel drank aan want ze was vroeg in de avond al behoorlijk beschonken.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
vind het ergens beschamend van monique dat ze niks meer weet ..
of dat speelt ze, maar dat zou wel (zowiezo) kwetsend zijn voor maik ,al doet ze dat wel vaker
Waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 06:22 schreef RiftNL het volgende:
Caps svp in het daarvoor bestemde topic
Idd, heb aantal uurtjes gemist en op deze manier maakt dat het een stuk minder erg!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom![]()
Caps in de COS maken het teruglezen juist leuker.
Omdat het laden van topics 5x zo lang duurt en er niet voor niets CAPS topics bestaanquote:Op maandag 28 februari 2011 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom![]()
Caps in de COS maken het teruglezen juist leuker.
Ga je ook klagen als er teveel getypt is en het te lang duurt om terug te lezen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat het laden van topics 5x zo lang duurt en er niet voor niets CAPS topics bestaan
Waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 06:22 schreef RiftNL het volgende:
Caps svp in het daarvoor bestemde topic
Het was slechts een voorstelquote:Op maandag 28 februari 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom
Caps horen in een Cos
Die is ook flink onder druk gezetquote:Op maandag 28 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh! Het is tijd om op te staan!![]()
Monique zegt tegen Joanna dat ze echt onwijs heeft gepraat in haar slaap
Hmm i smell an addict.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Die is ook flink onder druk gezet
SVP lekker veel cossen want zit op mijn werk en kan niet steeds streamen.
Ze zetten hier volle TL lichten op je face om wakker te worden.. thuis heb je dat denk ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef RiftNL het volgende:
Waarom dragen ze in hemelsnaam die vreselijke oogkappen? Doen ze dat thuis toevallig allemaal ook wat een gezwets
Mja zou kunnen alhoewel ik van de fanfare nieteens wakker wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zetten hier volle TL lichten op je face om wakker te worden.. thuis heb je dat denk ik niet
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het tijd voor Aafke om een langere badjas te kopen
Die placebo's?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Tamaartje het volgende:
Alex is gisteravond 3x geroepen om zijn zender om te doen..
Dat vonden ze heel irritant want de meeste sliepen al.
Servio heeft nog een slaappil ingenomen maar heeft tot nu toe niet gewerkt (wat ik begrijp)
Dus het kan nog gaan werken![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Tamaartje het volgende:
Alex is gisteravond 3x geroepen om zijn zender om te doen..
Dat vonden ze heel irritant want de meeste sliepen al.
Servio heeft nog een slaappil ingenomen maar heeft tot nu toe niet gewerkt (wat ik begrijp)
Dus het kan nog gaan werken![]()
Muhaha.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou me echt niets verbazen als Guido en Laura elkaar écht leuk gaan vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:06 schreef RiftNL het volgende:
Laura wil Toyboy verwennen zag ik aan dr blik
Idd trouwens wat een baas Rudi Gullit!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het zou me echt niets verbazen als Guido en Laura elkaar écht leuk gaan vinden
Volgens mij gaat Laura hem steeds leuker vinden.. dat zie je gewoon aan dr ogen.. in het begin was het allemaal onwennig en neppig. Anders speelt ze het wel héél goedquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt hij is de king.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd trouwens wat een baas Rudi Gullit!
Denk dat ze elkaar wel aardig e lief vinden,maar verder dan dat al het niet komen vrees ikquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Speelt ze niet. Zou ik idd heel erg knap vinden. Het mooie is aan dat RLS gebeuren dat er gewoonweg geen andere mannen aan te pas komen en je het dus maar met dit groepje moet doen. Ook bij vrouwen gaan behoeftes op een gegeven moment een rol spelen en dan kan je dus zulke dingen krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Laura hem steeds leuker vinden.. dat zie je gewoon aan dr ogen.. in het begin was het allemaal onwennig en neppig. Anders speelt ze het wel héél goed
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef pullup het volgende:
En Karim denkt er het zijne van
[ afbeelding ]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drolquote:Op maandag 28 februari 2011 10:11 schreef RiftNL het volgende:
Alex begint NU al met ouwehoeren over het spel blabla gozert je bent net wakker get a life!
Hoeft niet. Denk dat je onder gelijk gestemden bentquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Waarom vrees misschien maar goed ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar wel aardig e lief vinden,maar verder dan dat al het niet komen vrees ik
Guido is nog een kind dat merk je aan allesquote:Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom vrees misschien maar goed ook.
Denk wel dat bij Laura er nu een knop om is. Ze heeft zelf gezegd dat ze alles voorelkaar krijgt met haar ogen dus haar blikken zijn niet echt een graadmeter.
Guido daarintegen is nog lang zo ver niet. Misschien moet daar nog eens een keer een mooi emomoment tegenaan gegooit worden aangaande zijn ex thuis. Dat zou het geheim ook te goede komen.
Same here als ik zijn stem hoor gaat de muteknop erop.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sorry, lief zijn!
Denk ook dat het probleem bij guido ligt. Laura zal nog wel een kleine stap willen maken, maar zal echt niet vol op de bek gaan met G. Heeft zichzelf een hoop beperkingen opgelegt ivm cameras en haar werkquote:Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom vrees misschien maar goed ook.
Denk wel dat bij Laura er nu een knop om is. Ze heeft zelf gezegd dat ze alles voorelkaar krijgt met haar ogen dus haar blikken zijn niet echt een graadmeter.
Guido daarintegen is nog lang zo ver niet. Misschien moet daar nog eens een keer een mooi emomoment tegenaan gegooit worden aangaande zijn ex thuis. Dat zou het geheim ook te goede komen.
Oh dat is bij mij altijd als mijn vriendin gaat pratenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Same here als ik zijn stem hoor gaat de muteknop erop.
Werk is de grootste onzin die er is en ik denk dat ze hem wel pakt jaquote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk ook dat het probleem bij guido ligt. Laura zal nog wel een kleine stap willen maken, maar zal echt niet vol op de bek gaan met G. Heeft zichzelf een hoop beperkingen opgelegt ivm cameras en haar werk
Officieel een jongvolwassenen. Maar hij is ook nog maar net 20. Al vind ik toch wel dat hij redelijk stabiel overkomt.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Guido is nog een kind dat merk je aan allesLaura moet alles voor elkaar krijgen met haar mond ipv met haar ogen
Zie het niet gebeuren. Maar wacht in spanning afquote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Werk is de grootste onzin die er is en ik denk dat ze hem wel pakt ja
Die leest hier niet mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij altijd als mijn vriendin gaat praten
Damn ze is in alles grof, zelf met het snijden van een komkommertjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
SHaron eet een broodje komkommer (met een beetje kaas)
Ik zie dat ook niet gebeurenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren. Maar wacht in spanning af
Zeg niet dat ik superslank ben, maar als ik zo'n reet had als sherrun dan zou ik juist in dat huis flink te tijd nemen om er vanaf te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn ze is in alles grof, zelf met het snijden van een komkommertje
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik superslank ben, maar als ik zo'n reet had als sherrun dan zou ik juist in dat huis flink te tijd nemen om er vanaf te komen.
Geen trainingsapparaten helaas, maar wees creatief weet je wel
True, maar een kilootje of 10 minder zou haar echt een hot chick maken denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoor
Gezichtje heeft wel wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoor
Ik zou dr doen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
True, maar een kilootje of 10 minder zou haar echt een hot chick maken denk ik
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gezichtje heeft wel wat.
Als ze geholpen wordt met het zadelen van haar paard, moet wel opgelet worden of die op de juiste rug gelegd word
Sorry dan mag je haar echt hebben, mijn standaard ligt hogerquote:
Haar oor is trouwens echt vreemd.... gekke vormquote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is in ieder geval niet de hoogbegaafde.
Is een nepoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haar oor is trouwens echt vreemd.... gekke vorm
gemiste kans om Servio niet te nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Monique en Aafke praten over de nominaties
Ze vinden het heel moeilijk
Ze denken dat Joanne Maik gaat nomineren
Sofia en Joanna voor Guido
Ze denken dat Servio en Karim niet genomineerd gaat worden
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Monique zou Sharon en Sofia doen als de vrouwen de vrouwen mogen nomineren..
Zonder twijfelquote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Monique zou Sharon en Sofia doen als de vrouwen de vrouwen mogen nomineren..
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Monique en Aafke praten over de nominaties
Ze vinden het heel moeilijk
Ze denken dat Joanne Maik gaat nomineren
Sofia en Joanna voor Guido
Ze denken dat Servio en Karim niet genomineerd gaat worden
en dan nog... als hij al genomineerd zou worden... ik denk dat de stemmende net5 kijkende meisjes hem er nog wel even in houdenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.
Ik denk dat Joanne tactisch stemt en niet anders kan, dan degene eruit stemt die haar geheim het dichtst nadert. Dat is Guido. Als ze dat niet zou doen, snapt ze het spel niet. Alex kan haar eerste kandidaat zijn iddquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.
Ik heb zo het idee, dat het voor hem heel moeilijk is s-morgens. Hij is vast gewend overdag te slapen. Zijn leven speelt zich miusschien vooral s-nachts af.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
tijd om Servio zijn bed uit te jonassen.
Tja zijn probleem dan. Wist hij voordat hij het huis ingingquote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee, dat het voor hem heel moeilijk is s-morgens. Hij is vast gewend overdag te slapen. Zijn leven speelt zich miusschien vooral s-nachts af.
Ja gelijk heb je hoor, vind ik ook. Bij Servio krijg ik toch het gevoel dat hij normaal een vreemd leven leidt, Drank, lekker eten, dansen, vooral a-nachts. Een soort vleermuis dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Tja zijn probleem dan. Wist hij voordat hij het huis inging
wat heeft iedereen opeens tegen Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sorry, lief zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |