Idd, bummer.quote:
Hebbie bommerinnetje al in bed gerold ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik wil een kont voelen en tetten!
Ik vind het viezer dat ze haar volgespoten muts niet wastquote:Op maandag 28 februari 2011 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo is een smerig wijf. (en ik noem niet snel een vrouwelijk persoon een wijf). Ze wast haar handen niet eens als ze naar toilet is geweest.
De kans is groot dat ze nog wel aan de wandel gaat ook, na alle emoties van vanavond (mbt het bijna raden van haar geheim door Guido).quote:
Idd, dat ga ik niet meer meemaken iig, nog ff mijn drinken opdrinken en dan ga ikquote:Op maandag 28 februari 2011 02:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De kans is groot dat ze nog wel aan de wandel gaat ook, na alle emoties van vanavond (mbt het bijna raden van haar geheim door Guido).
Daar dacht ik gisteren ook aan, want ze is volgens mij wel helemaal volgespoten. Maar ze is zo te zien nogal klein, en misschien heeft ze bijj de ejaculatie alles wel hebben kunnen ophoesten.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vind het viezer dat ze haar volgespoten muts niet wast
Denk dat dr kont volzat, loopt er minder makkelijk uitquote:Op maandag 28 februari 2011 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook aan, want ze is volgens mij wel helemaal volgespoten. Maar ze is zo te zien nogal klein, en misschien heeft ze bijj de ejaculatie alles wel hebben kunnen ophoesten.
Misschien heeft Maik wel een hele grote piemel, die reikt tot aan haar keel. Mo is ook de grootste niet. En heeft misschien wel een huigspoeling gehad.
Monique kan niet veel drank aan want ze was vroeg in de avond al behoorlijk beschonken.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
vind het ergens beschamend van monique dat ze niks meer weet ..
of dat speelt ze, maar dat zou wel (zowiezo) kwetsend zijn voor maik ,al doet ze dat wel vaker
Waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 06:22 schreef RiftNL het volgende:
Caps svp in het daarvoor bestemde topic
Idd, heb aantal uurtjes gemist en op deze manier maakt dat het een stuk minder erg!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom![]()
Caps in de COS maken het teruglezen juist leuker.
Omdat het laden van topics 5x zo lang duurt en er niet voor niets CAPS topics bestaanquote:Op maandag 28 februari 2011 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom![]()
Caps in de COS maken het teruglezen juist leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |