Het boeit niet, Maik had hem er zo 99,9 % inhangen...!!! Dat is zeker in een rls gewoon vast dat hij haar gedaan heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:05 schreef RiftNL het volgende:
Zei Maik nou tegen Monique; We hebben geen sex gehad vannacht? WTF
er zijn 6 vrouwen, dus 5 stemmen voor Alex want laura stem op maik en flipoquote:Op maandag 28 februari 2011 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan zien hoe intelligent de vrouwen zijn..
7 stemmen op Alex, omdat queen bee Joanna en haar hofnar Serpico dat zeggen![]()
Stelletje loze jurken !!! Echt je zal het zien!
Die stonk en ze pistre de boel onder om haar territorium af te bakenenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was anders bij het wegstemmen van Cynthia...?
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerardquote:Op maandag 28 februari 2011 02:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Gewoon stemmen om degene die je het leukst vindt er in te houden.
Natuurlijk lieverd.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die stonk en ze pistre de boel onder om haar territorium af te bakenenlogisch.. !
GODVERDE IS HET NU ALWEER CAPSLOCK WOENSDAG???quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef markvanrinsum het volgende:
WAT WIL LEKKERSIMPEL DRINKEN DAN ???????
Wie vind je leuker?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerard
mag ik op alex EN gerard gaan stemmen om zo servio deruit te donderen. zo hou ik toch geen cent over, en ik ben al zo arm
echt gezegt dat ze vergroot zijn ? want gedaan kan ook verkleind zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef Urb het volgende:
Mo heeft albekend dat d'r borsten "gedaan" zijn dus kan haar geheim niet zijn.
Ik help.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
stel je voor; de genomineerden van donderdag zijn; servio, alex en gerard
mag ik op alex EN gerard gaan stemmen om zo servio deruit te donderen. zo hou ik toch geen cent over, en ik ben al zo arm
nee hoor kan ook wel zonder capslock wat wil jij drinken dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
GODVERDE IS HET NU ALWEER CAPSLOCK WOENSDAG???
Doet u mij maar een Captain Morgan!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor kan ook wel zonder capslock wat wil jij drinken dan ?
Je mag niet mensen overhalen om te nomineren of heel duidelijk zeggen ik stem op die en die, je mag het wel bespreken.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht praten over nominaties, voordat die zijn gedaan. Ze hebben het er al een uur over.
5 voor alex laura stemt niet op alexquote:Op maandag 28 februari 2011 02:11 schreef Krambo het volgende:
6 stemmen voor Alex
3 stemmen voor Gerard
1 stem voor Maik
1 stem voor Karim
1 stem voor Servio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |