nou Amanda vond zichzelf heel classyquote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Was toch ook zo? Vind deze deelnemers stuk minder hoor wat dat betreft.
dat kan ik me dus moeilijk inbeeldenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef digitac het volgende:
[..]
Maar wie heeft er dan borstverkleining gehad? Maik ?
het AD of de telegraaf berichtte dat een man een borstverkleining heeft gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan ik me dus moeilijk inbeelden
Ik geloof het ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook niet
zo zie je maar dat er gewoon geheimen bij mensen gepakt/geplakt zijn
Lol, tangen met Naad, tot de cavia aan toe....quote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
nou Amanda vond zichzelf heel classy
Ik dus ook, wie zou het anders nog kunnen zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan ik me dus moeilijk inbeelden
die zijn betrouwbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
het AD of de telegraaf berichtte dat een man een borstverkleining heeft gehad
ja i know ,maar inleefbaar (zover als dat kan)kan ik me dat dus niet voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een man met een borstverkleining, kan me daar nou helemaal niets bij voorstellen. Gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.velthuisklinie(...)jXqacCFYIG3godgjbtDAquote:Op maandag 28 februari 2011 02:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een man met een borstverkleining, kan me daar nou helemaal niets bij voorstellen. Gelukkig.
maar dat is het !!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:20 schreef digitac het volgende:
ik denk dat maik geen borstverkleining heeft gehad, maar dat hij vroeger een dik mannetje is geweest en dat hij zijn vet tietjes heeft laten weghalen
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doet u mij maar een Captain Morgan!
Ah op die manier, dan kan ik me er wat meer bij voorstellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.velthuisklinie(...)jXqacCFYIG3godgjbtDA
Hulde! U is groots! Al had de cola er niet bij gehoeven ...aaarjjjj!quote:
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Was toch ook zo? Vind deze deelnemers stuk minder hoor wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |