Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks isquote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.
Trusten!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef digitac het volgende:
Maar ik ben weer op de hoogte
ik ga laptop sluiten en lekker naar bed 7.30 gaat de wekker hier weer
fijne nacht allemaal
Same here, sterker, als er iemand aan mijn BBQ zit, en zeker zo iemand als Serpico... dan is het einde oefening voor die gast!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen. Ik zit al met spanning te wachten op een bitchfight en iemand die Spermagio op zijn bek slaat.
Thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.sanaslankkenni(...)010/08/rode_wijn.jpg
Serpico is zo achterbaks als de tyfus, hij misbruikt alleen een zondebok om zich te etaleren als rechtvaardig!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks is
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio = baas tenminste iemand die recht voor zn raap is in tegenstelling tot Joanna die achterbaks is
jup enige spannende wat kan gaan gebeuren is het wandelen van joanna ,maar dat is niets spectaculairs (ze zei in het voor filmpje dat ze ook kon gaan douchen in haar slapa enzo)quote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Mo en Maik liggen in hun eigen bed toch?
Hij is een baas en zegt gewoon Alex Kakker optyfe we mogen je nietquote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Serpico is zo achterbaks als de tyfus, hij misbruikt alleen een zondebok om zich te etaleren als rechtvaardig!
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaatquote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgt
joanna is een mee lopertje een allemans vriendjequote:Op maandag 28 februari 2011 02:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij is een baas en zegt gewoon Alex Kakker optyfe we mogen je niet
Serpico zou bij mij de eerste zijn die door een verdwaald jachtschot om het leven komt!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
daar moeten wij dus echt ons best voor gaan doen !! like to see his face then !!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaat
Lol, dan gaat ze vast geen bikini aandoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jup enige spannende wat kan gaan gebeuren is het wandelen van joanna ,maar dat is niets spectaculairs (ze zei in het voor filmpje dat ze ook kon gaan douchen in haar slapa enzo)
al gaa ze wel steeds verder aan de wandel
Zou ik ook niet leuk vinden jij wel? Je wil het spel winnen tochquote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.
hoe is alex een kakker? hij is directeur van een kinderdagverblijf, en zijn ouwen wonen onder een 2-onder-1-kapquote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
dat zou ene mooie zijn alex en servio genomineerd ,en dan alex blijven en servio eruitquote:Op maandag 28 februari 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
als alex genomineerd word en van de kijkers mag blijven. dan gaat servio echt uit zijn plaat
Wordt mooie televisie, het 'mensenmens' ontmaskerd tot ordinaire valse relnicht en de reactie van de vrouwen daar op.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Servio is een enge control freakerige relnich, die gaat nog wel en keer flippen als hij zijn zin n iet krijgt
De dames moeten hem nomineren, hij gaat er niet uit denk ik, dus zien we hem wel terug.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
daar moeten wij dus echt ons best voor gaan doen !! like to see his face then !!
Bingoquote:Op maandag 28 februari 2011 02:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat zou ene mooie zijn alex en servio genomineerd ,en dan alex blijven en servio eruit
guido (weer) dronken voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou hij doen als hij genomineerd is? Lijkt me dat hij best op zijn pik getrapt gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |