maar ik ben special act, want ik draai maar weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ik vroeg het gisteren en toen zei koelkast dat het niet kon
Ik heb niet een sixpackquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Teweinig SnufJe moet je shirt even verder naar beneden doen.
Dat leek maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan mij een worst wezen.
een herdt en een visquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
idd, ik zag alleen vaag de kleuren van de UIs, die lijken wel wat op elkaar
Dat kan iedereen doenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..
DE KLEUREN, ik keek niet naar de UI, maar in m'n ooghoek zag ik het niet helemaal goed jonguuhquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
piel het is voortaan herdtp..
gewoon omdat het kan
Artiest: 02.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Toch best een tof nummer dit, toch die song 2 he, graseter?
vout schrijf je met een vquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Liefst in een ApplestoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je dat de vorige keer ook niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat jochquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
Ze wilde niet bij me slapen...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
mooizoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat joch
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NAAT
Heb je het nieuwste album van KT Tunstall?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als het weer in Utrecht is mag je wel bij mij slapen
Dan hoef je nooit meer naar huis![]()
dit gaat een stapje te verquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je een soa test doet hoeven we geen condooms te kopen
je gaat te furrquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is sowieso niet nodig bij een fleshlight hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is sowieso niet nodig bij een fleshlight hoor
Trek je er maar niks van aan, schatje.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen praatjes maar ondertussen regelt Oceanview alle meisjes.
Alsof OV meisjes gaat regelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen praatjes maar ondertussen regelt Oceanview alle meisjes.
Dude, dat is volgende week pasquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
wie luistert er aankomende zaterdag ?
Met alle respect nick..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
wie luistert er aankomende zaterdag ?
Bots, die zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf, je hebt geen Soa als je nog maagd bent, tenminste, dat hoop ik voor je
Misschien van je ouders?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf, je hebt geen Soa als je nog maagd bent, tenminste, dat hoop ik voor je
Geïnfecteerde naald.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien van je ouders?Of via bloed wondjes ofzo
20-21quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met alle respect nick..
Maar op zaterdag drink ik bier en roep ik kut!
Heloefquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof OV meisjes gaat regelen.
Alleen Heloef hosselt die ekte ekte chicks.
Niet voor deze uitzending, maar als je me even PMt met titel van album en artiest zelf natuurlijk, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen de volgende muziek uit de naat in de avondquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wil je PUSH THAT KNOT AWAY downloaden? Briljant nummer op da album.
Oja! rond die tijd kan wel..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
20-21dan luister je toch nog wel?
of was dat iemand anders?quote:
Doe de groeten aan je rechterhand.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Deze man drink zoveel bier en nog is hij niet dronken. Oceanviewquote:
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komtquote:
QFTquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Ik ben linksquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komt
QFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
QFT
Ik heb morgen 80 minuten les_
Mensen met een katerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.
Waar geprobeerd dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.
We mochten niet bij een club binnen.
Waarom voel ik haat, waaromquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.
We mochten niet bij een club binnen.
Tja, ik weet het. Normaal heb ik geen kater maar ik had weinig gegeten en geen water gedronken enzo. Dus tja, vanochtend wat ik een beetje uitgedroogd...quote:
Wij voelde het ook man.quote:
De reden dat we niet naar binnen mochten was omdat er helemaal niemand meer binnen mocht aangezien het 5 uur was ofzo.quote:
die was al geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef sharr het volgende:
Er begon een goed nummer en die kap je af? Wat is dit.
Ja maar het ging erom dat we er niet in mochten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De reden dat we niet naar binnen mochten was omdat er helemaal niemand meer binnen mocht aangezien het 5 uur was ofzo.
Ik ging gisteren proberen Turkse meisjes te hosselen. Ze waren alleen niet geïnteresseerd in me.quote:
Haa sharon u bent wedergekeert?quote:
Amsterdamquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Even duidelijkheid: ik praat met mc-piel op emmersen, en die heeft met sharr gepraat. En we wouden een jongerenmeet houden, voor de leden van ONZ(radio) Dus iedereen ouder dan ± 25 is er zegmaar niet. En dan ergens in de zomervakantie. Alleen we zitten nog over de plek te discusseren. Mc-piel en sharr dachten Rotterdam, maar voor diegene die in het noorden wonen ( zoals ik ) is dat veeeelste ver. Dus dan maar weer utrecht? of iets anders. We hebben immers nog tijd genoeg.
Ik meld me iig aan om de boel te organiseren.
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Even duidelijkheid: ik praat met mc-piel op emmersen, en die heeft met sharr gepraat. En we wouden een jongerenmeet houden, voor de leden van ONZ(radio) Dus iedereen ouder dan ± 25 is er zegmaar niet. En dan ergens in de zomervakantie. Alleen we zitten nog over de plek te discusseren. Mc-piel en sharr dachten Rotterdam, maar voor diegene die in het noorden wonen ( zoals ik ) is dat veeeelste ver. Dus dan maar weer utrecht? of iets anders. We hebben immers nog tijd genoeg.
[ afbeelding ]
Klopt en ik geef je de redenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar het ging erom dat we er niet in mochten.
Ik ben nog steeds voor Rotterdamquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdam of Utrecht. Het maakt mij niet uit omdat ik er precies tussenin woonquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, ik ben 41.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrechtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed plan
Ik stem voor Utrecht
Klinkt leukquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laten we kijken waar iedereen woont en dan trekken we een streep naar het middenquote:
Groningen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrecht it is.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
laten we kijken waar iedereen woont en dan trekken we een streep naar het midden
ik ben der dacht ik maar 1 of 2 keer geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik ken Rotterdam goed en Utrecht niet.
Zo eng is het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
quote:
IN ROTTERDAM?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben der dacht ik maar 1 of 2 keer geweest
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeg dat je met Snuf. gaat en hij heeft altijd een pistool in zijn zak. Dan mag je zeker
Ik weet nou wel waar je naartoe kan om bier te halen om 6.00.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
Goed idee Philip!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest voor de Bavaria City Racingquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo eng is het niet
En ik ken Rotterdam niet
Eh, ja. Ik hou niet zo van liegen tegen m'n moeder, als het uitkomt kan ik wel wegwezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ga je serieus zeggen dat je naar een meet gaat? ik zeg tegen mn pa dat ik bij een vriendin slaap. en dan in mn eentje naar utrecht/rotterdam. Is niks anders
Mijn jingle is famousquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
[..]Ik vermoed van niet, ze kent je jingle
waarquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nou wel waar je naartoe kan om bier te halen om 6.00.
Hier zullen we rekening mee moeten houden!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
Ik durf niet de provinciegrens over...
Bij mij ligt het een tikkeltje lastigerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ga je serieus zeggen dat je naar een meet gaat? ik zeg tegen mn pa dat ik bij een vriendin slaap. en dan in mn eentje naar utrecht/rotterdam. Is niks anders
Vanwege je enkelband?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij mij ligt het een tikkeltje lastiger
Dat gebruik ik ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik met kunstexcursie naar 2 verschillende musea en een keertje winkelen, maar waar ik nou precies was.. echt geen flauw ideequote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest voor de Bavaria City Racing
Hoi trouwens
siquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Het zou toch eerst gewoon Rotterdam worden, toen Mc-Piel en ik overlegden?
Kan je als afsluiter iets van ZZ Top willen draaien?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Graseter het volgende:
De vader van DV vind dat ik goede muziek draai.
Heeft naatje zich al gemeld trouwens?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ok dan ga ik er na dit nummer uit
Nee, dit is de afsluitert.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je als afsluiter iets van ZZ Top willen draaien?
Een 25- meet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dit uur trouwens volgehouden zonder 1 keer te muten, wat win ik?
1biertje van mij. bij de meet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1biertje van mij. bij de meet.
een koekjequote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mag ik ook een koekje?quote:
Wat tofquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wisten jullie al dat ik volgend jaar bij BersiespoonNoot in de klas zit ofniet
Ragboer wilde toch geen meets meer doen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Maar in Roffa wil DV niet komen en dan is het gay. En onze boys Ragboer en Nitrouz moeten er ook zijn
ok.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wisten jullie al dat ik volgend jaar bij BersiespoonNoot in de klas zit ofniet
Chocola?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag ik ook een koekje?
[..]
Wat tof![]()
[..]
Ragboer wilde toch geen meets meer doen ?
Nou niet te hard van stapel lopen he, dezelfde opleiding op dezelfde school in hetzelfde jaar wil niet per se zeggen dat we in dezelfde klas komenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is de wereld toch klein.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
Z'n springboard moest even respringen?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
HetisJeboiiSnuf is zo terug. Hij wordt even gereset.
ogod.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan
Deze quote zal ik even in mijn fotoboekje zetten voordat ik het vergeet
Fuck yeah! Het is voorbestemt.. Zwart en wit, als yin en yang! Jij houdt van gitarenmeuk, ik van elektronische meuk..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou niet te hard van stapel lopen he, dezelfde opleiding op dezelfde school in hetzelfde jaar wil niet per se zeggen dat we in dezelfde klas komen
Ja. En zijn modem.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Z'n springboard moest even respringen?
Jeetje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah! Het is voorbestemt.. Zwart en wit, als yin en yang! Jij houdt van gitarenmeuk, ik van elektronische meuk..
Gast! Can't be more obvious dat wij echt bff's gaan worden!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah! Het is voorbestemt.. Zwart en wit, als yin en yang! Jij houdt van gitarenmeuk, ik van elektronische meuk..
Gast! Can't be more obvious dat wij echt bff's gaan worden!
dank voor de mededelingquote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
HetisJeboiiSnuf is zo terug. Hij wordt even gereset.
Ik kom idd niet als het in rdam is.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Maar in Roffa wil DV niet komen en dan is het gay. En onze boys Ragboer en Nitrouz moeten er ook zijn
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja
OOOH NAAT NEUK ME HARDScarred for lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
VOE HEEFT EINDELIJK WEER IETS GETWITTERD BOHHH
Moet je die bananen uit je oren halenquote:
Wel een macbook pro of air. Niet zo'n plastic pauper ding.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Als jullie nou allemaal een MacBook kopen kunnen we tijdens de meet gewoon met onze MacBooks in de Starbucks op Utrecht Centraal gaan zitten
Ja dat is bij mij Utrecht sowiesoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nja ik twijfel, iets met geld enzo
Ga gewoon met je boy en Lama en Goudenvis meequote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
als sharr komt en goudvis en mono wegblijft (ik ben bang van piemels), dan kom ik naar een meet
Alleen in R'dam kom ikquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
als sharr komt en goudvis en mono wegblijft (ik ben bang van piemels), dan kom ik naar een meet
Sowieso natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel een macbook pro of air. Niet zo'n plastic pauper ding.
Er komt een nieuwe Starbucksquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Als jullie nou allemaal een MacBook kopen kunnen we tijdens de meet gewoon met onze MacBooks in de Starbucks op Utrecht Centraal gaan zitten
FEYENOORDquote:
waarom moet ik ineens aan Socios denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad, daar komen alle treintjes bij elkaar.
Kun jij even 1149 euro aan je pa vragen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik vertrek uit Amsterdam en Rotterdam is wat duurderquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij Utrecht sowiesoEn moeder.
Moet je ook met de trein komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
utrecht
parkeren in utrecht
30euro armer door parkeren in utrecht
Oh dus je komt me niet ophalen als het in Utrecht isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
utrecht
parkeren in utrecht
Ga met de trein of parkeer buiten het centrum en neem de bus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
utrecht
parkeren in utrecht
Voor mij ook, rotterdam is ver, duur en vind ik geen fijne stadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Utrecht komt voor mij het beste uit
Weet ik ik was er vrijdag. Nog een leuken verhaal van de Burger King vrijdag met Lama443quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Starbucks
Maar ik heb geen MacBook en ga m ook niet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Utrecht komt voor mij het beste uit
Tot 25 dus geen autistische Huppels etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uit![]()
Maar ik weet niet of ik kom hoor, vanaf welke leeftijd is het?
25- dus alles onder 25quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uit![]()
Maar ik weet niet of ik kom hoor, vanaf welke leeftijd is het?
Dat is ook goedquote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb geen Macbook..
Mag ik m'n Ipad meenemen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tot 25 dus geen autistische Huppels etc.
16?quote:
IK HEB HEM ZELF BETAALD HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGENquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun jij even 1149 euro aan je pa vragen?
Nee, dromenvangertje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
16?![]()
Ben ik zeker de jongste
ik ben 1 week 16.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
16?![]()
Ben ik zeker de jongste
Ik val vanuit Friesland Groningen aanquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet in het zwarte gedeelte komen.
Oh den haag of amsterdam oid is ook wel leuk. OF GOUDAquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dezen jij gaat toch wel mee naar Utrecht of Roffa?Lama443 en de naat gaan ook wel mee.
JE GING TOCH BIJ MIJ SLAPEN DAT LIGT PRECIES OP DE RAND ONGEVEERquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam steekt er nog net uitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
En sharr en ik hadden nog een wandeltocht langs de wadden eilanden in gedachtenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik val vanuit Friesland Groningen aan
Ohnee
Dat was een ander topic
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En sharr en ik hadden nog een wandeltocht langs de wadden eilanden in gedachten
Gouda gaan we naar Best Burgerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh den haag of amsterdam oid is ook wel leuk. OF GOUDA![]()
![]()
ik beloof niks.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JE GING TOCH BIJ MIJ SLAPEN DAT LIGT PRECIES OP DE RAND ONGEVEER
Ok donequote:
Een stukje van limburg ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam steekt er nog net uit
Lijkt er wel op. Maar ligt eraan waar de meet komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Komt dromenvangertje ook dan?
Tinychat met camsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Oceanview het volgende:
Waarom houden we dit gesprek niet verder op msn?
voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de boel klaar staan voor straks
Geen wachtwoorden gewijzigd enzo?
Nieuwe wachtwoord is nu Eekhoornpoepseksquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de boel klaar staan voor straks
Geen wachtwoorden gewijzigd enzo?
Je komt gewoon niet geloofwaardig over.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe wachtwoord is nu Eekhoornpoepseks
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe wachtwoord is nu Eekhoornpoepseks
James Bondquote:
Ik ook, misschien heb ik je nog wel gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik ben bij het glazen huis in Groningen geweest en er was geen ruk aan
laat maar hangen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |