maar ik ben special act, want ik draai maar weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ik vroeg het gisteren en toen zei koelkast dat het niet kon
Ik heb niet een sixpackquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Teweinig SnufJe moet je shirt even verder naar beneden doen.
Dat leek maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan mij een worst wezen.
een herdt en een visquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
idd, ik zag alleen vaag de kleuren van de UIs, die lijken wel wat op elkaar
Dat kan iedereen doenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..
DE KLEUREN, ik keek niet naar de UI, maar in m'n ooghoek zag ik het niet helemaal goed jonguuhquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
piel het is voortaan herdtp..
gewoon omdat het kan
Artiest: 02.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Toch best een tof nummer dit, toch die song 2 he, graseter?
vout schrijf je met een vquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Liefst in een ApplestoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je dat de vorige keer ook niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat jochquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
Ze wilde niet bij me slapen...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
mooizoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat joch
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NAAT
Heb je het nieuwste album van KT Tunstall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |