quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die ziet z'n meisje beroemd worden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh ! Hij hoorde nogwel een jingle van snufiets met seks en neuken. EN IK KON DE MUTE KNOP NIET VINDEN.
![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh ! Hij hoorde nogwel een jingle van snufiets met seks en neuken. EN IK KON DE MUTE KNOP NIET VINDEN.
![]()
zelfzoeken.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je nog een mooie tijd voor mij binnenkort?
Volgende week komt het begin.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik JelleV niet kon horen
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Graseter
Avenged Sevenfold - Forgotten faces
Past ook wel in jouw straatje
Ik heb mijn verzoekjes even samengevatquote:
moet hetzelfde zijn als de hoofdserverquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Wil iemand mij het wachtwoord van de testserver 1 ofzo pm'en?
Negers?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
bartjan, ben jij nog de man vd tijden?
Mijn zusje wilde laatst ook meeluisterenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Ik word sowieso beroemd. Naamsbekendheid door NL is iets wat ik minimaal wilquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je later beroemd bent wel vertellen dat je begonnen bent bij Onzin Radio
Awesome de bawesomequote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
djkoelkast is me aan het helpen... Wordt nu toch wel eens tijd dat ik ga draaien he?
Naja nie nu.. Maar snel
Die heb ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet hetzelfde zijn als de hoofdserver
Aandachts****.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word sowieso beroemd. Naamsbekendheid door NL is iets wat ik minimaal wil
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Gewoon hardcore draaien omdat je Driepink bentquote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
woensdag van 9 tot 10 ? of moet ik dan per se praten enzo ? (wat ik niet kan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |