quote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw reactie in combinatie met je UI maakte me erg aan het lachen
Ik heb VDJ7, alleen geen idee hoe alles moet enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens draaien met je episch te noemen muziekkennis?
moet je ff in de wiki kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb VDJ7, alleen geen idee hoe alles moet enzo
Ja schat ik snap het alleen nietquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
??wat? ik mag mijn mening toch wel geven?
Op youtube staan soms ook wel handige tutorialsquote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Ik snapte het nog steeds niet daarna
Het stelt echt geen fuck voor. Na het lezen van de wiki ben je al veel verder.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb VDJ7, alleen geen idee hoe alles moet enzo
Staat in de wiki?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef trolololo het volgende:
Wie zou een mooie tutorial hoe je moet draaien willen maken op een daarvoor geschikte site?
Ik ga het toch eens proberen. Maar heb ook veel te weinig muziek, ik luister altijd via Spotify dus niks gedownloadquote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het stelt echt geen fuck voor. Na het lezen van de wiki ben je al veel verder.
Daarom downloadenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens proberen. Maar heb ook veel te weinig muziek, ik luister altijd via Spotify dus niks gedownload
Ja dat had ik al door, alleen hoe zend je uit en zulksquote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In principe een nummer in de track slepen en op play drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |