VDJ6 is veel kleinerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
VDJ 7
[ afbeelding ]
VDJ6
[ afbeelding ]
Te makkelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik die reactie al van iemand
Weet ik. Ik wil weten wat het luisteraars aantal doet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga heel even weer mijn eigen muziekjes opzetten..
Sorry Graseter, maar het is nou eenmaal niet mijn ding dit!
nu wil ik d/cquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil weten wat het luisteraars aantal doet.
kunde gij mij vertellen of het wachtwoord nog klopt dat ik heb?quote:
OOOOOH GOOD OH MY GOD THIS CANT BE HAPPENING, WHY MEEEE.quote:
Aangezien de meerderheid hier naar dance, trance en die shit luistert... zal het aantal drastisch dalenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil weten wat het luisteraars aantal doet.
ja maar dan zit er al 1 iemand inquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
kunde gij mij vertellen of het wachtwoord nog klopt dat ik heb?
ik krijg: server answered als ik de waardes vd wiki invul, dus het klopt?
ja graseterquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar dan zit er al 1 iemand in
Wat liefquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
terug van etenmn pa zat speciaal te wachten tot ik klaar was met 'de radio'
datquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar dan zit er al 1 iemand in
Haha luistert hij ook?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die ziet z'n meisje beroemd wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gelukkig zijn er maar 2 mensen die via iTunes luisterenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Graseter denkt dat ie nog veel luisteraars heeft, echter heeft iedereen zijn itunes gemute...
Das lief daarom draai ik nooit tijdens etenstijdquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
* Oceanview meldtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar 2 mensen die via iTunes luisteren
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luisterde via iTunes, tot 1 minuut geleden...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik JelleV niet kon horenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
bartjan, ben jij nog de man vd tijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |