Wat liefquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
terug van etenmn pa zat speciaal te wachten tot ik klaar was met 'de radio'
datquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar dan zit er al 1 iemand in
Haha luistert hij ook?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die ziet z'n meisje beroemd wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gelukkig zijn er maar 2 mensen die via iTunes luisterenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Graseter denkt dat ie nog veel luisteraars heeft, echter heeft iedereen zijn itunes gemute...
Das lief daarom draai ik nooit tijdens etenstijdquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
* Oceanview meldtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar 2 mensen die via iTunes luisteren
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luisterde via iTunes, tot 1 minuut geleden...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik JelleV niet kon horenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
bartjan, ben jij nog de man vd tijden?
Neejoh ! Hij hoorde nogwel een jingle van snufquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die ziet z'n meisje beroemd worden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh ! Hij hoorde nogwel een jingle van snufiets met seks en neuken. EN IK KON DE MUTE KNOP NIET VINDEN.
![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh ! Hij hoorde nogwel een jingle van snufiets met seks en neuken. EN IK KON DE MUTE KNOP NIET VINDEN.
![]()
zelfzoeken.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je nog een mooie tijd voor mij binnenkort?
Volgende week komt het begin.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik JelleV niet kon horen
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Graseter
Avenged Sevenfold - Forgotten faces
Past ook wel in jouw straatje
Ik heb mijn verzoekjes even samengevatquote:
moet hetzelfde zijn als de hoofdserverquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Wil iemand mij het wachtwoord van de testserver 1 ofzo pm'en?
Negers?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
bartjan, ben jij nog de man vd tijden?
Mijn zusje wilde laatst ook meeluisterenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Ik word sowieso beroemd. Naamsbekendheid door NL is iets wat ik minimaal wilquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je later beroemd bent wel vertellen dat je begonnen bent bij Onzin Radio
Awesome de bawesomequote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
djkoelkast is me aan het helpen... Wordt nu toch wel eens tijd dat ik ga draaien he?
Naja nie nu.. Maar snel
Die heb ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet hetzelfde zijn als de hoofdserver
Aandachts****.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word sowieso beroemd. Naamsbekendheid door NL is iets wat ik minimaal wil
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Gewoon hardcore draaien omdat je Driepink bentquote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
woensdag van 9 tot 10 ? of moet ik dan per se praten enzo ? (wat ik niet kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker meezingen![]()
Ik draaide net hardcore.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon hardcore draaien omdat je Driepink bent
Oké dan, Timo.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef trolololo het volgende:
GRUAAAAAAAAAAHHAHHAHAHAAgGGOGOGOGOGOGGOGOAHAAHHAHAHAHHAHA
Staat op mute hier...quote:
Hij bedoelt andere hardcore!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dit nummer trouwens nooit afgeluisted![]()
Ik vind m leukquote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dit nummer trouwens nooit afgeluisted![]()
Oh, ik dacht al Graseter met zo een hardcore-bazenset a la Driepinkquote:
Die drink je d'r toch gewoon uit? Ik heb nog 'n fles tequila staan!quote:
Driepink is god.. mits hij mee gaat naar Knockout natuurlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al Graseter met zo een hardcore-bazenset a la Driepink
sorry man, halfgod is goed genoeg voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Driepink is god.. mits hij mee gaat naar Knockout natuurlijk!
Volgens mij niet want ik vroeg het gisteren en toen zei koelkast dat het niet konquote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Driepink het volgende:
pirania, was het mogelijk? woensdag 9tot10 ? ik kan alleen niet praten ivm vdj en mic = kut
Waarom nick, waaromquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry man, halfgod is goed genoeg voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |