maar ik ben special act, want ik draai maar weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ik vroeg het gisteren en toen zei koelkast dat het niet kon
Ik heb niet een sixpackquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Teweinig SnufJe moet je shirt even verder naar beneden doen.
Dat leek maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Bij mij had DV trouwens de lapo, of leek dat maar zo?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan mij een worst wezen.
een herdt en een visquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
idd, ik zag alleen vaag de kleuren van de UIs, die lijken wel wat op elkaar
Dat kan iedereen doenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat leek maar zo.. want ik kon doen '' open nieuw deel'' ..
DE KLEUREN, ik keek niet naar de UI, maar in m'n ooghoek zag ik het niet helemaal goed jonguuhquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
piel het is voortaan herdtp..
gewoon omdat het kan
Artiest: 02.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Toch best een tof nummer dit, toch die song 2 he, graseter?
vout schrijf je met een vquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Volgende meet moet sowieso op een dag zijn dat ik kan en Sharr en DV en GoudvisEn Merel mag an sich ook nog wel komen
Liefst in een ApplestoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je dat de vorige keer ook niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat jochquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso op de volgende meet. Dat staat vast.
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
Ze wilde niet bij me slapen...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zei je dat de vorige keer ook niet?
mooizoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook en dan sleep ik Lama443 ook nog wel mee. Altijd lachen met dat joch
neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NAAT
Heb je het nieuwste album van KT Tunstall?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als het weer in Utrecht is mag je wel bij mij slapen
Dan hoef je nooit meer naar huis![]()
dit gaat een stapje te verquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je een soa test doet hoeven we geen condooms te kopen
je gaat te furrquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is sowieso niet nodig bij een fleshlight hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is sowieso niet nodig bij een fleshlight hoor
Trek je er maar niks van aan, schatje.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen praatjes maar ondertussen regelt Oceanview alle meisjes.
Alsof OV meisjes gaat regelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen praatjes maar ondertussen regelt Oceanview alle meisjes.
Dude, dat is volgende week pasquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
wie luistert er aankomende zaterdag ?
Met alle respect nick..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
wie luistert er aankomende zaterdag ?
Bots, die zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf, je hebt geen Soa als je nog maagd bent, tenminste, dat hoop ik voor je
Misschien van je ouders?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf, je hebt geen Soa als je nog maagd bent, tenminste, dat hoop ik voor je
Geïnfecteerde naald.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien van je ouders?Of via bloed wondjes ofzo
20-21quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met alle respect nick..
Maar op zaterdag drink ik bier en roep ik kut!
Heloefquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof OV meisjes gaat regelen.
Alleen Heloef hosselt die ekte ekte chicks.
Niet voor deze uitzending, maar als je me even PMt met titel van album en artiest zelf natuurlijk, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen de volgende muziek uit de naat in de avondquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wil je PUSH THAT KNOT AWAY downloaden? Briljant nummer op da album.
Oja! rond die tijd kan wel..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
20-21dan luister je toch nog wel?
of was dat iemand anders?quote:
Doe de groeten aan je rechterhand.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Deze man drink zoveel bier en nog is hij niet dronken. Oceanviewquote:
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komtquote:
QFTquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Ik ben linksquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komt
QFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
QFT
Ik heb morgen 80 minuten les_
Mensen met een katerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.
Waar geprobeerd dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.
We mochten niet bij een club binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |