Geïnfecteerde naald.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien van je ouders?Of via bloed wondjes ofzo
20-21quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met alle respect nick..
Maar op zaterdag drink ik bier en roep ik kut!
Heloefquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof OV meisjes gaat regelen.
Alleen Heloef hosselt die ekte ekte chicks.
Niet voor deze uitzending, maar als je me even PMt met titel van album en artiest zelf natuurlijk, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen de volgende muziek uit de naat in de avondquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wil je PUSH THAT KNOT AWAY downloaden? Briljant nummer op da album.
Oja! rond die tijd kan wel..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
20-21dan luister je toch nog wel?
of was dat iemand anders?quote:
Doe de groeten aan je rechterhand.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Deze man drink zoveel bier en nog is hij niet dronken. Oceanviewquote:
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komtquote:
QFTquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef trolololo het volgende:
Morgen heb ik school...
Nu heb ik zin in sex.
Ik ben linksquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je rechterhand.
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben wel eens uitgeweest maar nooit in clubs, wat binnenkort wel komt
QFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
QFT
Ik heb morgen 80 minuten les_
Mensen met een katerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kater wegrukken. Het is me niet gelukt. Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer.
Waar geprobeerd dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gister voelde we ons als Marokkanen in Utrecht.
We mochten niet bij een club binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |