Ga met de trein of parkeer buiten het centrum en neem de bus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
utrecht
parkeren in utrecht
30euro armer door parkeren in utrecht
Voor mij ook, rotterdam is ver, duur en vind ik geen fijne stadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Utrecht komt voor mij het beste uit
Weet ik ik was er vrijdag. Nog een leuken verhaal van de Burger King vrijdag met Lama443quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Starbucks
Maar ik heb geen MacBook en ga m ook niet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Utrecht komt voor mij het beste uit
Tot 25 dus geen autistische Huppels etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uit![]()
Maar ik weet niet of ik kom hoor, vanaf welke leeftijd is het?
25- dus alles onder 25quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Utrecht dus komt voor mij ook goed uit![]()
Maar ik weet niet of ik kom hoor, vanaf welke leeftijd is het?
Dat is ook goedquote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb geen Macbook..
Mag ik m'n Ipad meenemen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tot 25 dus geen autistische Huppels etc.
16?quote:
IK HEB HEM ZELF BETAALD HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGENquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun jij even 1149 euro aan je pa vragen?
Nee, dromenvangertje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
16?![]()
Ben ik zeker de jongste
ik ben 1 week 16.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
16?![]()
Ben ik zeker de jongste
Ik val vanuit Friesland Groningen aanquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet in het zwarte gedeelte komen.
Oh den haag of amsterdam oid is ook wel leuk. OF GOUDAquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dezen jij gaat toch wel mee naar Utrecht of Roffa?Lama443 en de naat gaan ook wel mee.
JE GING TOCH BIJ MIJ SLAPEN DAT LIGT PRECIES OP DE RAND ONGEVEERquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam steekt er nog net uitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
En sharr en ik hadden nog een wandeltocht langs de wadden eilanden in gedachtenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik val vanuit Friesland Groningen aan
Ohnee
Dat was een ander topic
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En sharr en ik hadden nog een wandeltocht langs de wadden eilanden in gedachten
Gouda gaan we naar Best Burgerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh den haag of amsterdam oid is ook wel leuk. OF GOUDA![]()
![]()
ik beloof niks.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JE GING TOCH BIJ MIJ SLAPEN DAT LIGT PRECIES OP DE RAND ONGEVEER
Ok donequote:
Een stukje van limburg ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam steekt er nog net uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |