Vanwege je enkelband?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij mij ligt het een tikkeltje lastiger
Dat gebruik ik ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ga je serieus zeggen dat je naar een meet gaat? ik zeg tegen mn pa dat ik bij een vriendin slaap. en dan in mn eentje naar utrecht/rotterdam. Is niks anders
Ik met kunstexcursie naar 2 verschillende musea en een keertje winkelen, maar waar ik nou precies was.. echt geen flauw ideequote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest voor de Bavaria City Racing
Hoi trouwens
siquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Het zou toch eerst gewoon Rotterdam worden, toen Mc-Piel en ik overlegden?
Kan je als afsluiter iets van ZZ Top willen draaien?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Graseter het volgende:
De vader van DV vind dat ik goede muziek draai.
Heeft naatje zich al gemeld trouwens?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ok dan ga ik er na dit nummer uit
Nee, dit is de afsluitert.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je als afsluiter iets van ZZ Top willen draaien?
Een 25- meet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dit uur trouwens volgehouden zonder 1 keer te muten, wat win ik?
1biertje van mij. bij de meet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dit uur trouwens volgehouden zonder 1 keer te muten, wat win ik?
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1biertje van mij. bij de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |