En dat moet je er ook weer af zien te wassenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Pagan het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, met een verfroller nota bene!![]()
[ afbeelding ]
had dan gewoon negers als ouders uitgekozen...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Pagan het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, met een verfroller nota bene!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lachte meer om de rare opmerking dan dat je er op lijkt hoor.
Maar niet tegen Yns zeggen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat topic was dicht, daar hadden jullie niets meer te zoeken
Tsssk... mods die door het slotje gaan.quote:
En da's het begin van het einde.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oognip voelt zich al aardig thuis he?
Verwarring!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'jullie' bedoelde ik ook eigenlijk alleen 'Ynske'.
Ssssssssssssht!
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'jullie' bedoelde ik ook eigenlijk alleen 'Ynske'.
Ssssssssssssht!
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
had dan gewoon negers als ouders uitgekozen...
Aha lekker. Waarom is ie zeurderig op zondag? Is dat ook de enige dag dat jij hem ziet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Rustige relax dag oognip
Hij is altijd wat zeurderig als het zondag is
Meestal wat ouwehoeren en gek doen as usual hier
Nee, ik ook niet. Huidtype 2 en geen geduld voor zonnen. Als ik in de zon bezig ben kleur ik wel, maar lezen doe ik liever in de schaduw.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi die aanzetten van de verfroller
Ik word amper bruin maar ik vind dat niet zo erg
quote:
Verwarring.quote:
Ohja dat is begrijpelijk. Ik was ook nooit de vrolijkste op zondagquote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Nee is omdat ie weer terug moet dan
Greysiequote:
*rommelrommelrommel*quote:
Die kan ook.quote:
Ja, zou goed kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
Tombo, jij had gister toch een bruin blousje gekocht? Is dat het blousje dat ze nu in de reclame van de h&m gebruiken?
huh? watteh?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Lol krijg continu vragen hoe ik zo,n scooter heb kunnen halen
Tsja das weer slimmigheid van mij
scooter voor een heel goed bedrag kwijt gekund
En schadegevaletje van de gemeente vergoed gekregen ,wat net binen was bij mij
Als de instanties niet mee werken zal ik het toch zelf moeten doen
Telepetatisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombombom![]()
Tom was net vervelend aan het doen en toen riep ik heul hard "Tombo!"
Ik denk; dit is een teken, ik moet even bijlezen en ja hoor....daar was je al
Jij bent niemand uitleg verschuldigd hoor. Je hebt nagedacht over die aanschaf van je nieuwe pony en dat gaat niemand wat aan. ik vind dat jij een pluim verdient, jij komt niks te kort en je kereltje ook niet, en dáár gaat het om.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb sinds een paar dagen een andere scooter en de meesten snappen niet hoe ik het kon betalen ,terwijl het gewoon betaald is met geld van de oude scoot en verzekerings geld
Zo kost het mij niks en rij ik toch weer een goede scooter
Gkb wou niet meewerken eerst wel later niet terwijl o.v geen optie is hier en de andere scoot hard minder werd.
Moest zelf nog even beknibbelen op boodschappen ,maar liever dat dan dat die andere anders dure onkosten had gehad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombombom![]()
Tom was net vervelend aan het doen en toen riep ik heul hard "Tombo!"
Ik denk; dit is een teken, ik moet even bijlezen en ja hoor....daar was je al
Ik noemde mijn Tommie ook altijd Tomboquote:
Jij hebt je goed teruggeknokt voor wat ik van je weet en jij weet inmiddels ook waar je grenzen liggen, ook op het vlak vd hulpverlening en jij bent bijna weer je eigen AH dus daarom ff een dikke nuf voor jouquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik moet wel
heb geleerd te knokken .
Ga overal altijd tot het randje,doe ik het niet lopen ze over me heen.
Ze zullen straks wel mopperen bij het gkb ,maar heb nog een verassing voor ze.
Wil die 160 euro benzine ook gewoon terug van het pgb heb er recht op rij al 4 maanden lang naar de dagbesteding en het kost me 10 euro per week aan benzine
Denk dat jij juist milder geworden bent. Toen ik jouw vraag las inzake "een stukje vloerbedekking" en de hele heisa op gang kwam werd jij steeds milder mbt jouw situatie, je hebt toen denk ik echt de geest gekregen om eea aan te pakken. dat je nu steeds meer voor jezelf en voor je zoon kiest is een logisch gevolg, denk ik. Omdat je het nu beter voor elkaar hebt kun je ook wat meer "blaffen".quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ben een stuk harder gworden sinds ik hier zit zint het me niet berg je dan maa ben recht vootr de raap geworden.
Alles ooit zelf moeten doen en dan leer je alles wel l.k
Laat haar voor de zekerheid even checken op bloedsuikers. Veel plassen en veel drinken kan op diabetes wijzen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lotje drinkt de laatste drie dagen zo achterlijk veel....... ga het vanaf morgenochtend toch eens bijhouden, meten en zo. nou is het al een slobbertante, heeft geen ander voer, geen andere botjes maar ze staat nu zo vreselijk vaak zo veel te slobberen![]()
Ze doet wel ook hele grote plasjes maar waarom HHH ineens zoveel drinkt?
Afijn, maar alles gaan meten vanaf morgenochtend.
Dat zijn de leuksten he?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noemde mijn Tommie ook altijd Tombo
Ja, dat blijft altijd mn favoquote:
Mijn Tom is een manquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat blijft altijd mn favo![]()
Vroeger wilde ik dat het een man was, dan kon ik met m trouwen
Tommie(y)s zijn leuk, maar Naartjies en Satsu's zijn de allerallerallerleukste.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tommie(y)s zijn leuk, maar Naartjies en Satsu's zijn de allerallerallerleukste.
En een nest kinderen van hem krijgen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat blijft altijd mn favo![]()
Vroeger wilde ik dat het een man was, dan kon ik met m trouwen
Twee nesten, minstensquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een nest kinderen van hem krijgen?
quote:
Doe ik een poging dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit ga je niet meer goed praten
Bespaar je de moeitequote:
ach ziel, kom maar bij tante LKquote:
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij woont in je eigen doos dus jij moet helemaal je mond houden
En een spijkerbroek aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bespaar je de moeiteEn slaap met minstens één oog open
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.
Eerst terugschelden en dan pas nadenken over wat ik eigenlijk zei?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?
Eén dagje zon, volgende dag bruin. Heerlijk, I love zon!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Huidtype 2 en geen geduld voor zonnen. Als ik in de zon bezig ben kleur ik wel, maar lezen doe ik liever in de schaduw.
Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie nog dat rare kind die laatst van de trap afdonderde?
Die ging vandaag onderuit in de badkamer![]()
![]()
Je topic in K&W suffiequote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?
Kind toch!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Yépquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.Of heb je een teflon pak en gezichtsbeschermer op je zolder liggen?
Dat kunnen we ook heel goed als je er wel bij bent hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
Ik kan jullie ook echt geen minuut alleen laten hè zonder dat jullie gaan ruzie maken
Aanval is de beste verdedigingquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst terugschelden en dan pas nadenken over wat ik eigenlijk zei?![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Dan zou ik maar gauw naar je eigen topic gaan. Ing zit al klaar met de popcorn dus het is een beetje zielig als er dan geen show is.quote:
Lijkt me een strak plan. En het vriendje vast ook wel, want die schrok zich wéérquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kind toch!(
)
![]()
Ik zou anti slip onder je voetzolen nieten.
Op de een of andere manier hebben sommige mensen een bepaalde uitwerking op me...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
Ik kan jullie ook echt geen minuut alleen laten hè zonder dat jullie gaan ruzie maken
En nog beter met mijquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook heel goed als je er wel bij bent hoor.
Dan hoor je erbij.quote:
Gooi het in de groep tombomensquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hebben sommige mensen een bepaalde uitwerking op me...![]()
Bwehehehe.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. En het vriendje vast ook wel, want die schrok zich wéérhelemaal dood.
Maar het gaat wel hoor, lang niet zo pijnlijk als de val van de trap. Heb het voor een groot deel opgevangen met mijn hand en die is wel ietsje dikker onder mijn duim. Maar that's itNiet eens gejankt
Nah, ik reageerde waarschijnlijk te felquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, na die val van de trap echt wel hoorquote:
Oh geen échte ruzie dusquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, ik reageerde waarschijnlijk te fel
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, ik reageerde waarschijnlijk te felJij springt er altijd direct bovenop hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jank nooit van de pijn, maar ik ga dan meestal op mezelf scheldenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, na die val van de trap echt wel hoor![]()
Ik ben dan ook een watje
Ja, maar waarom zou je het opkroppen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef asfalthooligan het volgende:
pijn is een gevoel en een beetje emotie beiden kun je gewoon uitschakelen
Nou ja dat dus, ik kan me echt wel voorstellen als je van de trap flikkert dat je even flink gaat janken hoor. Is het niet van de pijn dan wel van de schrik. En sowieso is de een wat emotioneler dan de anderquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je het opkroppen?
Een beetje goed terecht gekomen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Nee, gewoon hetzelfde als altijdquote:
Ja, that's mequote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij springt er altijd direct bovenop hé?
Nieuwsgierig als ik ben ging ik toch even teruglezen. Als dát al onder een "ruzie" gekwalificeerd wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, gewoon hetzelfde als altijd
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nieuwsgierig als ik ben ging ik toch even teruglezen. Als dát al onder een "ruzie" gekwalificeerd wordt![]()
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ergste is, ik reageer wel maar heb geen flauw idee waar het over gaat![]()
Maar jullie en ruzie.....
gaat dus echt niet lukken
HOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tot haar nek in de tzatziki waarschijnlijk.quote:
ja, die is nog steeds stevig bezig met sirtaki-seks (en hopenlijk dus met die heup-movements )quote:
Nee hoor, mag je ook met je eigen man doenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zég, griekse sex, moet dat nou \echt met een Griek
Moet je aan Ing vragen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee hoor, piempie in het poeppoepgaatje kan iedereen, Grieks of nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik wilde net zeggen: dat soort dingen komt altijd in drieën. Maar die derde heb je dus ook al gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik ben vrijdag nog tegen de hoek van mijn bed gelopen en nu dus onderuit in de badkamer en dat valt dan ook wel mee. Maar die val van de trap was gewoon erg pijnlijk
Het mag evt. ook met een Turkquote:
Of een Fries.quote:
Of met je kleine teentje tegen het deurkozijnquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Hoek van het bed heb ik ook een keer gehad, dat deed zooooooo pijn (precies die punt zo in het bot van je scheenbeen), en dan niet hardop kunnen vloeken omdat er al iemand ligt te slapen![]()
Waarom reageer je dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ergste is, ik reageer wel maar heb geen flauw idee waar het over gaat![]()
Maar jullie en ruzie.....
gaat dus echt niet lukken
Das wel slim dat die Turken dat doen, dan is de vrouw dat al gewend, brengt ze later meer op als ze gedwongen achter de ramen zit...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, piempie in het poeppoepgaatje kan iedereen, Grieks of niet
Jij bent erin getraindquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik loop zelden tot nooit tegen tafeltjes en dergelijk aan. Al zou je dat juist bij mij eigenlijk verwachten. Ik denk dat ik automatisch al grotere bochten maak of zo.
Ehhh, nee dankjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, als jij maar blijft oh-en over dat piempie kom ik eens ff langs...... En geloof mij, dat wil jij écht niet meemaken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Lekker zo,n bruine spaanse kraag oognip
Ik blijf hopenquote:
is maar goed ook, waterpomptang ligt stand-by voor jouquote:
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
is maar goed ook, waterpomptang ligt stand-by voor jou
Uhm... volgens mij had Lk het niet over materialen voor haar boot......quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...
Sowieso, om een (rubber)boot drijvend te krijgen moet je blazen, in bed heeft dat natuurlijk minder toegevoegde waardequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij had Lk het niet over materialen voor haar boot......
Wacht maar tot ze mij en Ll een keer ruzie zien hebbenquote:
Que?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, als jij maar blijft oh-en over dat piempie kom ik eens ff langs...... En geloof mij, dat wil jij écht niet meemaken
Op z'n frans ook. Dacht ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't ask. Iets met een tang ofzo
Tjaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't ask. Iets met een tang ofzo
Ik vond hem leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Ik ga hem zo kijken
Pagan trouwens ook (dat leuk vinden)quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Ik ga hem zo kijken
Ik heb geen nachtkastje nodigquote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...
Je kan hem ook in het keukenkastje zetten en er deeg mee kloppen. Nogmaals; wat jij wilquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtkastje nodig![]()
waterpomptang, kan ook helpen tegen/met vrijgezellen (ff beetje bijknijpen of zoquote:
Slagroom mee kloppenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan hem ook in het keukenkastje zetten en er deeg mee kloppen. Nogmaals; wat jij wil
I hear you, jij duikt er tenminste meteen bovenop... das nog enigszins normaalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de dingen die sommige mensen hier met andermans piempies uit lijken te halen best eng
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I hear you, jij duikt er tenminste meteen bovenop... das nog enigszins normaal
Jaha, maar die tt's van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de dingen die sommige mensen hier met andermans piempies uit lijken te halen best eng
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij springt er altijd direct bovenop hé?
quote:
Ik denk niet dat de vriendin van LL daar op zit te wachten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
waterpomptang, kan ook helpen tegen/met vrijgezellen (ff beetje bijknijpen of zo)
Wat?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Jaha, maar die tt's van jou![]()
(en voor dat woord piempie heb ik de uitleg (woord niet van mij, bla bla, reden bla bla en zo) al poosje terug hier gegeven dus is nu verklaard en dus niet echt leuk meer )
Ik had het niet over seks toenquote:
Zal ik het vreemdgaan topic dan maar even opruimenquote:
Jezus, doe even normaal ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, muts, die TT van jou is weer fabuleus![]()
Maar dat gezeik over dat woord 'piempie, terwijl ik al uren geleden daar de (serieuze ) uitleg voor heb gegeven schijnt niet te 'vallen"
Dus ben het ff ook knap zat hoor, hoeveel uitleg kun je geven
Take it easy LKquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar dat gezeik over dat woord 'piempie, terwijl ik al uren geleden daar de (serieuze ) uitleg voor heb gegeven schijnt niet te 'vallen"
Douche/slaap zequote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik duik ff onder de douche en dan mn bed in![]()
TT is van Oognip.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik het vreemdgaan topic dan maar even opruimen
In overleg wel even gedaan jaquote:
Ravioliquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TT is van Oognip.
En ik snap eigenlijk ook niet waarom je nu zo valt over het gebruik van het woord. We lachen je toch niet uit? We gebruiken hier wel meer woorden/zinnen die een buitenstaander niet meteen snapt. Zit vaak een stukje SC geschiedenis achter en dat is met piempie nu ook gebeurd. Maar dat hoeft niet per se negatief te zijn.
boot naar texelquote:
Geen idee, je bent niet echt specifiek in het benoemen van een topic, dus ik kan niet oordelen of ie van mij isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou zeg, die TT die zo leuk is is toch van tombo,
Lees mijn uitlegpost vlak boven je anders evenquote:en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
ben ik nou van de pot gerukt of , heb die uitleg hier paar pagina's al neergeplempt zo? loop gvg hier iedereen een liefdevolle schup onder de kont te geven dat ze zo leuk zijn. ik snap het niet meer dus ben nu echt helemaal exit.
Zeker als ik te horen krijg, oh, al langer geleden, dat ik via-via-via pb's al als "mongool', "kuttrut", "aandachtstrekker" en "tjonge, wat een meut' ben uitgemaakt
Er zijn aardiger manieren iemand duidelijk te maken dat-ie niet welkom is.
Klaar dus.
WTF?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
ben ik nou van de pot gerukt of , heb die uitleg hier paar pagina's al neergeplempt zo? loop gvg hier iedereen een liefdevolle schup onder de kont te geven dat ze zo leuk zijn. ik snap het niet meer dus ben nu echt helemaal exit.
Zeker als ik te horen krijg, oh, al langer geleden, dat ik via-via-via pb's al als "mongool', "kuttrut", "aandachtstrekker" en "tjonge, wat een meut' ben uitgemaakt
Klaar dus.
Dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Wat is er nou in godsnaam aan de hand?
Dat woord is hier al vaker gebruikt, voordat jij er uberhaupt was.
Mogen we dat nou ineens niet meer gebruiken dan?
Ik snap er niets van. Echt niet. Je hebt het steeds over het 'gezeik over het woord piempie', maar het gezeik maak je er zelf van ben ik bang
Ik deed alleen maar mee met rel-dingen opnoemen.quote:
Ik snpa he-le-maal niks van deze post.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
Klaar dus.
ooooh Greys, Foei!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar mee met rel-dingen opnoemen.
Neem het niet persoonlijk, sterf vooral niet![]()
Ik ook joh, ik zou nooooooooooooooooooooooooit zomaar stervenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar mee met rel-dingen opnoemen.
Neem het niet persoonlijk, sterf vooral niet![]()
Ik wel!quote:
Ga boodschappen doen jij.quote:
Een heel lang lulverhaal om jezelf een veer in je reet te stekenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snpa he-le-maal niks van deze post.
Ik dacht dat je het over de TT van dit topic had. We mogen gerust praten over piempie maar het is wel gezeik als we het erover hebben?En waarom kom je toch steeds met de verwijzing naar die uitleg en dat dat je irriteert? Ik denk dat iedereen wel weet wat je met het woord bedoelt en we hebben het gewoon overgenomen. En waar haal je vandaan dat je niet welkom bent?
Je trekt veel te snel conclusies lieve gekke meid. Echt waar.
Je bent een speciaaltje en dat bedoel ik in de positieve zin des woords, want zo zijn er meer hier (met mezelf voorop), maar je gedachtenkronkels kan ik soms echt niet volgen en dat wordt eerlijk gezegd een beetje vermoeiend.
Je bent al vaker boos weggestormd om daarna weer terug te komen. Ik zie wel wat je deze keer doet. Kom je terug: welkom! Maar voel je je hier niet op je plek: even goede vrienden.
Verwarring.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!Ik ging alleen mee in je opnoemrijtje door het treurwilg te roepen maar toen snapte je mij weer niet
Jij snapt me.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Een heel lang lulverhaal om jezelf een veer in je reet te steken
Spinnen vangenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga boodschappen doen jij.![]()
Of spinnen vangen.
Ja nee jij was de enige die het snapte.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!Ik ging alleen mee in je opnoemrijtje door het treurwilg te roepen maar toen snapte je mij weer niet
De helft van de mensen weet heul niet waar dat van isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Is het erg dat ik zo maar binnenval en er geen reet van snap?
Oh, en Courgette
Oh, da's al een ouwetje.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, en Courgette
Ja doei, ik doe die boodschappen van te voren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga boodschappen doen jij.![]()
Of spinnen vangen.
Trouwen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee jij was de enige die het snapte.
*kras*
Komen geen kindjes van he rammel.quote:
Sex voor de Buch toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De helft van de mensen weet heul niet waar dat van is
SM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Leg je oh-oh ervoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doei, ik doe die boodschappen van te voren.
Ik ga de kans niet lopen dat die boot voor mijn neus weg vaart
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En ik ga dat positief opvatten.quote:
Allebeiquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe begon de courgette ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Huren we af en toe een manquote:
Met jou, JJH en PFquote:
I second that!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, en Courgette
Nee joh, hoeft nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog steeds een hoofdstuk schrijven voor BV he?
Welk van zijn twee punten?quote:
En moeten we die dan delen of mag ik er af en toe ook eentje voor mezelf?quote:
Ik dacht al dat ik er een rol in speelde.quote:
Hoe was de Griek?quote:
http://www.pokemybirthday.com/date_19_january_1978.htmquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Neemt maar een borrel er bij denk ik
[ afbeelding ]
Beide punten, ik ga maar even teruglezen geloof ikquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.pokemybirthday.com/date_19_january_1978.htm
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En moeten we die dan delen of mag ik er af en toe ook eentje voor mezelf?
Het kan maar beter duidelijk zijn van te voren toch?
Ja, jij bent van de zweepjesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik er een rol in speelde.
Da's het thema van vanavondquote:
Ik kijk naar naakte ronddansende mensen op 6.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk doe maar normaal op 3, das Never Mind the Buzzcocks in het NL en het is niet eens heel stom
Ik naar een van mijn DRQ dvd'squote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar naakte ronddansende mensen op 6.
Da's typisch Greys he. Gewoon over de gevoelens van een ander heenwalsen.quote:
Ik denk dat ik haar wel snap.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap tot nu toe alleen LK niet, win ik?
Lordddd rock my soullllllllllllllllquote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's typisch Greys he. Gewoon over de gevoelens van een ander heenwalsen.
Snap je ook de rest van de opmerkingen in dit topic?quote:
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij had LK het trouwens over de TT van Tombo over 'enkel laarsjes'. In dat topic zei ze namelijk ook al dat ze niet meer bij kwam van het lachen.
Ik las net een stukje terug maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap tot nu toe alleen LK niet, win ik?
Maar als je inmiddels 2 topics verder bent vind ik het niet zo raar dat niemand die link legde.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij had LK het trouwens over de TT van Tombo over 'enkel laarsjes'. In dat topic zei ze namelijk ook al dat ze niet meer bij kwam van het lachen.
Ik heb net teruggezocht, en in het vorige topic ging het over piempie zag ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
Tombo, zullen we deze met die muts nemen?
Ik ben weer de enige die hem wel leuk vind geloof ik
[ afbeelding ]
Ik haat het alleen dat ze dan wegrentquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las net een stukje terug maar ik heb het opgegeven.
Maar stiekem had ik dat al heel lang in dit geval![]()
![]()
Sommige dingen moet je gewoon niet proberen te snappen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu die mag je zo vaak en zo hard nemen als je wil, zonder mij Greys
Ja, die mag jijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
Tombo, zullen we deze met die muts nemen?
Ik ben weer de enige die hem wel leuk vind geloof ik
[ afbeelding ]
Niemand van ons heeft haar lelijke PB's gestuurd lijkt me.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.
Een paar topics terug legde ze inderdaad uit hoe ze kwam bij 'piempie'. Ze heeft echter niet gezegd dat ze het niet leuk vond dat zij daar nog mee geassocieerd werd. En ik heb het idee dat ze nu niet goed in haar vel zit. Dit zei ze in een vorige topic:quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Ga even de bank van dichtbij bekijken, barstende koppijn dus heb een uurtje vóór ik de keuken weer ga mishandelen.
Moet nodig mijn hydro weer hebben, dat begint tegen de tijd dat ik "te laat" ben met koppijn, ijverige poetsbui en de dag erna met een pokke-slechte zin en boel lelijk doen.
En daar lief morgen vrij heeft dus gelijk morgen dierenhuisarts ff bellen
anders heeft lief geen leven (al kan ik het wel inhouden hoor maar toch\)
Zoals ik het lees denkt ze dat er over haar gepbt is?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand van ons heeft haar lelijke PB's gestuurd lijkt me.
Dus dat zal over anderen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |