En dat moet je er ook weer af zien te wassenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Pagan het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, met een verfroller nota bene!![]()
[ afbeelding ]
had dan gewoon negers als ouders uitgekozen...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Pagan het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, met een verfroller nota bene!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lachte meer om de rare opmerking dan dat je er op lijkt hoor.
Maar niet tegen Yns zeggen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat topic was dicht, daar hadden jullie niets meer te zoeken
Tsssk... mods die door het slotje gaan.quote:
En da's het begin van het einde.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oognip voelt zich al aardig thuis he?
Verwarring!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'jullie' bedoelde ik ook eigenlijk alleen 'Ynske'.
Ssssssssssssht!
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'jullie' bedoelde ik ook eigenlijk alleen 'Ynske'.
Ssssssssssssht!
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
had dan gewoon negers als ouders uitgekozen...
Aha lekker. Waarom is ie zeurderig op zondag? Is dat ook de enige dag dat jij hem ziet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Rustige relax dag oognip
Hij is altijd wat zeurderig als het zondag is
Meestal wat ouwehoeren en gek doen as usual hier
Nee, ik ook niet. Huidtype 2 en geen geduld voor zonnen. Als ik in de zon bezig ben kleur ik wel, maar lezen doe ik liever in de schaduw.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi die aanzetten van de verfroller
Ik word amper bruin maar ik vind dat niet zo erg
quote:
Verwarring.quote:
Ohja dat is begrijpelijk. Ik was ook nooit de vrolijkste op zondagquote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Nee is omdat ie weer terug moet dan
Greysiequote:
*rommelrommelrommel*quote:
Die kan ook.quote:
Ja, zou goed kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
Tombo, jij had gister toch een bruin blousje gekocht? Is dat het blousje dat ze nu in de reclame van de h&m gebruiken?
huh? watteh?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Lol krijg continu vragen hoe ik zo,n scooter heb kunnen halen
Tsja das weer slimmigheid van mij
scooter voor een heel goed bedrag kwijt gekund
En schadegevaletje van de gemeente vergoed gekregen ,wat net binen was bij mij
Als de instanties niet mee werken zal ik het toch zelf moeten doen
Telepetatisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombombom![]()
Tom was net vervelend aan het doen en toen riep ik heul hard "Tombo!"
Ik denk; dit is een teken, ik moet even bijlezen en ja hoor....daar was je al
Jij bent niemand uitleg verschuldigd hoor. Je hebt nagedacht over die aanschaf van je nieuwe pony en dat gaat niemand wat aan. ik vind dat jij een pluim verdient, jij komt niks te kort en je kereltje ook niet, en dáár gaat het om.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb sinds een paar dagen een andere scooter en de meesten snappen niet hoe ik het kon betalen ,terwijl het gewoon betaald is met geld van de oude scoot en verzekerings geld
Zo kost het mij niks en rij ik toch weer een goede scooter
Gkb wou niet meewerken eerst wel later niet terwijl o.v geen optie is hier en de andere scoot hard minder werd.
Moest zelf nog even beknibbelen op boodschappen ,maar liever dat dan dat die andere anders dure onkosten had gehad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombombom![]()
Tom was net vervelend aan het doen en toen riep ik heul hard "Tombo!"
Ik denk; dit is een teken, ik moet even bijlezen en ja hoor....daar was je al
Ik noemde mijn Tommie ook altijd Tomboquote:
Jij hebt je goed teruggeknokt voor wat ik van je weet en jij weet inmiddels ook waar je grenzen liggen, ook op het vlak vd hulpverlening en jij bent bijna weer je eigen AH dus daarom ff een dikke nuf voor jouquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik moet wel
heb geleerd te knokken .
Ga overal altijd tot het randje,doe ik het niet lopen ze over me heen.
Ze zullen straks wel mopperen bij het gkb ,maar heb nog een verassing voor ze.
Wil die 160 euro benzine ook gewoon terug van het pgb heb er recht op rij al 4 maanden lang naar de dagbesteding en het kost me 10 euro per week aan benzine
Denk dat jij juist milder geworden bent. Toen ik jouw vraag las inzake "een stukje vloerbedekking" en de hele heisa op gang kwam werd jij steeds milder mbt jouw situatie, je hebt toen denk ik echt de geest gekregen om eea aan te pakken. dat je nu steeds meer voor jezelf en voor je zoon kiest is een logisch gevolg, denk ik. Omdat je het nu beter voor elkaar hebt kun je ook wat meer "blaffen".quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ben een stuk harder gworden sinds ik hier zit zint het me niet berg je dan maa ben recht vootr de raap geworden.
Alles ooit zelf moeten doen en dan leer je alles wel l.k
Laat haar voor de zekerheid even checken op bloedsuikers. Veel plassen en veel drinken kan op diabetes wijzen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lotje drinkt de laatste drie dagen zo achterlijk veel....... ga het vanaf morgenochtend toch eens bijhouden, meten en zo. nou is het al een slobbertante, heeft geen ander voer, geen andere botjes maar ze staat nu zo vreselijk vaak zo veel te slobberen![]()
Ze doet wel ook hele grote plasjes maar waarom HHH ineens zoveel drinkt?
Afijn, maar alles gaan meten vanaf morgenochtend.
Dat zijn de leuksten he?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noemde mijn Tommie ook altijd Tombo
Ja, dat blijft altijd mn favoquote:
Mijn Tom is een manquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat blijft altijd mn favo![]()
Vroeger wilde ik dat het een man was, dan kon ik met m trouwen
Tommie(y)s zijn leuk, maar Naartjies en Satsu's zijn de allerallerallerleukste.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tommie(y)s zijn leuk, maar Naartjies en Satsu's zijn de allerallerallerleukste.
En een nest kinderen van hem krijgen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat blijft altijd mn favo![]()
Vroeger wilde ik dat het een man was, dan kon ik met m trouwen
Twee nesten, minstensquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een nest kinderen van hem krijgen?
quote:
Doe ik een poging dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit ga je niet meer goed praten
Bespaar je de moeitequote:
ach ziel, kom maar bij tante LKquote:
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij woont in je eigen doos dus jij moet helemaal je mond houden
En een spijkerbroek aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bespaar je de moeiteEn slaap met minstens één oog open
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.
Eerst terugschelden en dan pas nadenken over wat ik eigenlijk zei?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?
Eén dagje zon, volgende dag bruin. Heerlijk, I love zon!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Huidtype 2 en geen geduld voor zonnen. Als ik in de zon bezig ben kleur ik wel, maar lezen doe ik liever in de schaduw.
Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie nog dat rare kind die laatst van de trap afdonderde?
Die ging vandaag onderuit in de badkamer![]()
![]()
Je topic in K&W suffiequote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarehh hoezo eigenlijk? Ik en Ml?
Kind toch!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie nog dat rare kind die laatst van de trap afdonderde?
Die ging vandaag onderuit in de badkamer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |