Wacht maar tot ze mij en Ll een keer ruzie zien hebbenquote:
Que?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, als jij maar blijft oh-en over dat piempie kom ik eens ff langs...... En geloof mij, dat wil jij écht niet meemaken
Op z'n frans ook. Dacht ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't ask. Iets met een tang ofzo
Tjaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't ask. Iets met een tang ofzo
Ik vond hem leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Ik ga hem zo kijken
Pagan trouwens ook (dat leuk vinden)quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Ik ga hem zo kijken
Ik heb geen nachtkastje nodigquote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...
Je kan hem ook in het keukenkastje zetten en er deeg mee kloppen. Nogmaals; wat jij wilquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtkastje nodig![]()
waterpomptang, kan ook helpen tegen/met vrijgezellen (ff beetje bijknijpen of zoquote:
Slagroom mee kloppenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan hem ook in het keukenkastje zetten en er deeg mee kloppen. Nogmaals; wat jij wil
I hear you, jij duikt er tenminste meteen bovenop... das nog enigszins normaalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de dingen die sommige mensen hier met andermans piempies uit lijken te halen best eng
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I hear you, jij duikt er tenminste meteen bovenop... das nog enigszins normaal
Jaha, maar die tt's van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de dingen die sommige mensen hier met andermans piempies uit lijken te halen best eng
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij springt er altijd direct bovenop hé?
quote:
Ik denk niet dat de vriendin van LL daar op zit te wachten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
waterpomptang, kan ook helpen tegen/met vrijgezellen (ff beetje bijknijpen of zo)
Wat?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Jaha, maar die tt's van jou![]()
(en voor dat woord piempie heb ik de uitleg (woord niet van mij, bla bla, reden bla bla en zo) al poosje terug hier gegeven dus is nu verklaard en dus niet echt leuk meer )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |