Het mag evt. ook met een Turkquote:
Of een Fries.quote:
Of met je kleine teentje tegen het deurkozijnquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Hoek van het bed heb ik ook een keer gehad, dat deed zooooooo pijn (precies die punt zo in het bot van je scheenbeen), en dan niet hardop kunnen vloeken omdat er al iemand ligt te slapen![]()
Waarom reageer je dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ergste is, ik reageer wel maar heb geen flauw idee waar het over gaat![]()
Maar jullie en ruzie.....
gaat dus echt niet lukken
Das wel slim dat die Turken dat doen, dan is de vrouw dat al gewend, brengt ze later meer op als ze gedwongen achter de ramen zit...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, piempie in het poeppoepgaatje kan iedereen, Grieks of niet
Jij bent erin getraindquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik loop zelden tot nooit tegen tafeltjes en dergelijk aan. Al zou je dat juist bij mij eigenlijk verwachten. Ik denk dat ik automatisch al grotere bochten maak of zo.
Ehhh, nee dankjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
LL, als jij maar blijft oh-en over dat piempie kom ik eens ff langs...... En geloof mij, dat wil jij écht niet meemaken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Lekker zo,n bruine spaanse kraag oognip
Ik blijf hopenquote:
is maar goed ook, waterpomptang ligt stand-by voor jouquote:
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
is maar goed ook, waterpomptang ligt stand-by voor jou
Uhm... volgens mij had Lk het niet over materialen voor haar boot......quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben wat anders in hun nachtkastje, maar okee... whatever floats your boat...
Sowieso, om een (rubber)boot drijvend te krijgen moet je blazen, in bed heeft dat natuurlijk minder toegevoegde waardequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij had Lk het niet over materialen voor haar boot......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |