Nou ja dat dus, ik kan me echt wel voorstellen als je van de trap flikkert dat je even flink gaat janken hoor. Is het niet van de pijn dan wel van de schrik. En sowieso is de een wat emotioneler dan de anderquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je het opkroppen?
Een beetje goed terecht gekomen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie nog dat rare kind die laatst van de trap afdonderde?
Die ging vandaag onderuit in de badkamer![]()
![]()
Nee, gewoon hetzelfde als altijdquote:
Ja, that's mequote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij springt er altijd direct bovenop hé?
Nieuwsgierig als ik ben ging ik toch even teruglezen. Als dát al onder een "ruzie" gekwalificeerd wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, gewoon hetzelfde als altijd
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nieuwsgierig als ik ben ging ik toch even teruglezen. Als dát al onder een "ruzie" gekwalificeerd wordt![]()
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ergste is, ik reageer wel maar heb geen flauw idee waar het over gaat![]()
Maar jullie en ruzie.....
gaat dus echt niet lukken
HOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tot haar nek in de tzatziki waarschijnlijk.quote:
ja, die is nog steeds stevig bezig met sirtaki-seks (en hopenlijk dus met die heup-movements )quote:
Nee hoor, mag je ook met je eigen man doenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zég, griekse sex, moet dat nou \echt met een Griek
Moet je aan Ing vragen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee hoor, piempie in het poeppoepgaatje kan iedereen, Grieks of nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik wilde net zeggen: dat soort dingen komt altijd in drieën. Maar die derde heb je dus ook al gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik ben vrijdag nog tegen de hoek van mijn bed gelopen en nu dus onderuit in de badkamer en dat valt dan ook wel mee. Maar die val van de trap was gewoon erg pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |