Ik had het niet over seks toenquote:
Zal ik het vreemdgaan topic dan maar even opruimenquote:
Jezus, doe even normaal ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, muts, die TT van jou is weer fabuleus![]()
Maar dat gezeik over dat woord 'piempie, terwijl ik al uren geleden daar de (serieuze ) uitleg voor heb gegeven schijnt niet te 'vallen"
Dus ben het ff ook knap zat hoor, hoeveel uitleg kun je geven
Take it easy LKquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar dat gezeik over dat woord 'piempie, terwijl ik al uren geleden daar de (serieuze ) uitleg voor heb gegeven schijnt niet te 'vallen"
Douche/slaap zequote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik duik ff onder de douche en dan mn bed in![]()
TT is van Oognip.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik het vreemdgaan topic dan maar even opruimen
In overleg wel even gedaan jaquote:
Ravioliquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TT is van Oognip.
En ik snap eigenlijk ook niet waarom je nu zo valt over het gebruik van het woord. We lachen je toch niet uit? We gebruiken hier wel meer woorden/zinnen die een buitenstaander niet meteen snapt. Zit vaak een stukje SC geschiedenis achter en dat is met piempie nu ook gebeurd. Maar dat hoeft niet per se negatief te zijn.
boot naar texelquote:
Geen idee, je bent niet echt specifiek in het benoemen van een topic, dus ik kan niet oordelen of ie van mij isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou zeg, die TT die zo leuk is is toch van tombo,
Lees mijn uitlegpost vlak boven je anders evenquote:en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
ben ik nou van de pot gerukt of , heb die uitleg hier paar pagina's al neergeplempt zo? loop gvg hier iedereen een liefdevolle schup onder de kont te geven dat ze zo leuk zijn. ik snap het niet meer dus ben nu echt helemaal exit.
Zeker als ik te horen krijg, oh, al langer geleden, dat ik via-via-via pb's al als "mongool', "kuttrut", "aandachtstrekker" en "tjonge, wat een meut' ben uitgemaakt
Er zijn aardiger manieren iemand duidelijk te maken dat-ie niet welkom is.
Klaar dus.
WTF?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
ben ik nou van de pot gerukt of , heb die uitleg hier paar pagina's al neergeplempt zo? loop gvg hier iedereen een liefdevolle schup onder de kont te geven dat ze zo leuk zijn. ik snap het niet meer dus ben nu echt helemaal exit.
Zeker als ik te horen krijg, oh, al langer geleden, dat ik via-via-via pb's al als "mongool', "kuttrut", "aandachtstrekker" en "tjonge, wat een meut' ben uitgemaakt
Klaar dus.
Dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Wat is er nou in godsnaam aan de hand?
Dat woord is hier al vaker gebruikt, voordat jij er uberhaupt was.
Mogen we dat nou ineens niet meer gebruiken dan?
Ik snap er niets van. Echt niet. Je hebt het steeds over het 'gezeik over het woord piempie', maar het gezeik maak je er zelf van ben ik bang
Ik deed alleen maar mee met rel-dingen opnoemen.quote:
Ik snpa he-le-maal niks van deze post.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ik zeg toch niet dat iemand speciaal dat gezeik over het woord piempie moet laten????????
Klaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |