NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En ik ga dat positief opvatten.quote:
Allebeiquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe begon de courgette ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Huren we af en toe een manquote:
Met jou, JJH en PFquote:
I second that!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Barbaaf het volgende:
Is het erg dat ik zo maar binnenval en er geen reet van snap?
Oh, en Courgette
Nee joh, hoeft nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog steeds een hoofdstuk schrijven voor BV he?
Welk van zijn twee punten?quote:
En moeten we die dan delen of mag ik er af en toe ook eentje voor mezelf?quote:
Ik dacht al dat ik er een rol in speelde.quote:
Hoe was de Griek?quote:
http://www.pokemybirthday.com/date_19_january_1978.htmquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Neemt maar een borrel er bij denk ik
[ afbeelding ]
Beide punten, ik ga maar even teruglezen geloof ikquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.pokemybirthday.com/date_19_january_1978.htm
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En moeten we die dan delen of mag ik er af en toe ook eentje voor mezelf?
Het kan maar beter duidelijk zijn van te voren toch?
Ja, jij bent van de zweepjesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik er een rol in speelde.
Da's het thema van vanavondquote:
Ik kijk naar naakte ronddansende mensen op 6.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk doe maar normaal op 3, das Never Mind the Buzzcocks in het NL en het is niet eens heel stom
Ik naar een van mijn DRQ dvd'squote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar naakte ronddansende mensen op 6.
Da's typisch Greys he. Gewoon over de gevoelens van een ander heenwalsen.quote:
Ik denk dat ik haar wel snap.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap tot nu toe alleen LK niet, win ik?
Lordddd rock my soullllllllllllllllquote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's typisch Greys he. Gewoon over de gevoelens van een ander heenwalsen.
Snap je ook de rest van de opmerkingen in dit topic?quote:
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij had LK het trouwens over de TT van Tombo over 'enkel laarsjes'. In dat topic zei ze namelijk ook al dat ze niet meer bij kwam van het lachen.
Ik las net een stukje terug maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap tot nu toe alleen LK niet, win ik?
Maar als je inmiddels 2 topics verder bent vind ik het niet zo raar dat niemand die link legde.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij had LK het trouwens over de TT van Tombo over 'enkel laarsjes'. In dat topic zei ze namelijk ook al dat ze niet meer bij kwam van het lachen.
Ik heb net teruggezocht, en in het vorige topic ging het over piempie zag ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is het gedeelte van 'Dat gezeik over piempie, hou er mee op want ik heb het al uitgelegd' dan allemaal?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
Tombo, zullen we deze met die muts nemen?
Ik ben weer de enige die hem wel leuk vind geloof ik
[ afbeelding ]
Ik haat het alleen dat ze dan wegrentquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las net een stukje terug maar ik heb het opgegeven.
Maar stiekem had ik dat al heel lang in dit geval![]()
![]()
Sommige dingen moet je gewoon niet proberen te snappen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu die mag je zo vaak en zo hard nemen als je wil, zonder mij Greys
Ja, die mag jijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
Tombo, zullen we deze met die muts nemen?
Ik ben weer de enige die hem wel leuk vind geloof ik
[ afbeelding ]
Niemand van ons heeft haar lelijke PB's gestuurd lijkt me.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |