Nah niet echt,, maar dat is meestal zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Horen we eigenlijk nog wel iets van de films die voorgaande jaren wonnen?
http://oscar.go.com/quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Jhonny44 het volgende:
Iemand die al een goede streaming site gevonden heeft?
Ik ben van plan van te kijken, maar heb geen digitale televisie.
Tot 6:00 uur dus. Auw.quote:
James Franco en Anne Hathawayquote:
Maar dan kun je niet meeposten idd en dat is nou net het leukst.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Zo niet, dan kijk ik het morgen wel.
Ik doe zelden mee aan SC, maar soms is het toch wel heel leukquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet meeposten en dat is nou net het leukst.
Ik snap dit topic ook niet zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het verschil met mijn topic? Kon daar ook...
James Franco is geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
James franco lijkt mij dus helemaal niets.
Anne![]()
![]()
![]()
Ja, dit topic gaat razendsnel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Nober het volgende:
We zaten verkeerd, vond het al zo langzaam gaan!
Precies, het lijkt wel alsof er een belangrijke nationale voetbalwedstrijd bezig is... even een paar pagina's terug, heb de helft gemist!quote:
heeft ze al iemand gesproken? kijk zelf naar E!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef Stranger het volgende:
Ik vind Bridget het zo slecht nog niet doen
Hailee stop!!! enzovoorts, zeg dan maar eens: Hey, I'm not your dog!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Die fotografen zijn erg irritant zeg.
Dat mag je niet zeggen!!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Best een mooi meisje, die Hailee. Had ik niet verwacht na True Grit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar je ziet ook beelden van ABC.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
heeft ze al iemand gesproken? kijk zelf naar E!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen!!Boeiend, ik mag het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt maar 4 jaar.![]()
ik zie 't. OTRC.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet ook beelden van ABC.
101 (film1) en 152 (E!) hier in zwollequote:Op maandag 28 februari 2011 00:20 schreef Deckard het volgende:
Waar kijken jullie dan? Op welk kanaal is het dan op ziggo?
same herequote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Stranger het volgende:
Ik zap tussen E! en film1, maar zoveel boeit de red carpet me ook niet
ziet er lekker uitquote:Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef lunapuella het volgende:
Florence Welch! <3
En dat decolleté van Mila Kunis, niet te zuinig zeg.
Bridget is suf als altijd en het camerawerk, jezus, wat ruk zeg. Constant zoomen en zwiepen, vreselijk.
Aangezien jij laat blijken 'het' niet te willen doen met Bridget, mag ik dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb geen E! dus ik moet het doen met Bridget.
jah, maar het alternatief om naar te kijken is bridget dus dan is de keuze snel gemaakt. En E! is gewoon erg groot op dit gebied.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ook zo leuk dat ze bij E! in de rij staan om wat vragen te beantwoorden
Als Bridget zelf wil hou ik je niet tegen!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Aangezien jij laat blijken 'het' niet te willen doen met Bridget, mag ik dan?
Inderdaad, bridgetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, maar het alternatief om naar te kijken is bridget dus dan is de keuze snel gemaakt. En E! is gewoon erg groot op dit gebied.
Ik kijk naar de live-stream van E!, maar dat wordt van bovenaf gefilmdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag al die jurken zienmaar ik heb geen digitale TV en de TV is sowieso in gebruik
Waar zou ik het fatsoenlijk online kunnen kijken? Ik heb die oscar.go.com sowieso aangezet
en ALS ze dan iemand voor de camera heeft weet ze niet wat ze moet vragen. omgquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, bridget_! Snap echt niet waarom ze haar steeds van stal halen
Online? Waar kan ik dat vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de live-stream van E!, maar dat wordt van bovenaf gefilmd. Andere opties heb ik nog niet. Het wordt wel een aantal maal herhaald deze week (iig dat was vorige jaren zo)
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Danny het volgende:
[..]
en ALS ze dan iemand voor de camera heeft weet ze niet wat ze moet vragen. omg
Is ze single? Ach ja, zo'n vrouw heb je niet voor jezelf, en geef d'r is ongelijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Als Bridget zelf wil hou ik je niet tegen!En ach, ze schijnt weer single te zijn, dus wie weet...
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraagquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Is toch een goede vraag, je zegt het zelf al... een model, wat doet die daar!!??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
best een logische vraag aan iemand die niks met film of tv doetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Woon je hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, het is een vraag waar je het antwoord wel van kan raden...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef Toad het volgende:
[..]
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.
Het is ook zo moeilijk om een lijstje interessante vragen in te studeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze haar husiwerk gedaan zou hebben
Nee, ze heette Dorith nogwat.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:37 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel dat model trouwens niet, Lara Stone was het volgens mij niet.
inderdaad gooi die VOC-mentaliteit erinquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
'ik heb maar één vraag'quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
http://www.livestream.com/aplive
kan ik hier zo ook de awards zien?
Ja, Anne is een goede keus denk ik. Haar bijdrage aan de show toen Hugh Jackman hostte was ook erg leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat Anne Hathaway wel een leuke show neer kan zetten. Die heeft wel humorand looks.
http://www.ustream.tv/cha(...)-live-with-countdownquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Die True Grit actrice ziet er veel ouder uit dan ze is
Hehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ouders hebben die kinderen wijsgemaakt dat de kat zeer gevaarlijk is.
Shit die ik heb dus gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef Maisnon het volgende:
die jurk van Mandy Moore is best tof!
Ja dat wel, maar als ze zeiden dat ze 17 of 18 was had ik het ook geloofd, 14 is echt nog kei-jongquote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
waar heeft die kelly osbourne haar briste accent ineens vandaan eigenlijk?
nog nooit gehoord tijdens de osbournes dus of ze verdrong het toen en te faket het nuquote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.
Het lijkt wel of ze bezoek heeft gehad van de chest-burster uit Alien.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef lunapuella het volgende:
Wow, de jurk van Cate Blanchett is erg bijzonder! Trek het wel, niet van dat standaard rodelopergedoe zonder te veel 'kijk mij eens excentriek zijn.'
Lol whutquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef lunapuella het volgende:
Hihi, ondertitelaar hernoemt Christian Bale even tot Christian Berger, wtf.
Ik hoorde het toen ook al dus misschien ligt het aan jou.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog nooit gehoord tijdens de osbournes dus of ze verdrong het toen en te faket het nu
Ja ik zag hetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef lunapuella het volgende:
Hihi, ondertitelaar hernoemt Christian Bale even tot Christian Berger, wtf.
jupquote:
hmmm what to do... let's cut these two in half and combine em!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft Marisa Tomei een draak van een jurk aan
de digitale decoder is geregeld, nu nog een scartkabelquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
Dat boeit niet meer als je zo lekker bent als haar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft Marisa Tomei een draak van een jurk aan
Het is Scarlett nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat boeit niet meer als je zo lekker bent als haar.
uitzetten die hap!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Rainesz het volgende:
Wat een slechte ondertitels op film1 zeg!
Daarom E!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Rainesz het volgende:
Wat een slechte ondertitels op film1 zeg!
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie opent de Awards?
Bridget is een eng vrouwtje, die wil je niet zien...
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef lunapuella het volgende:
'te skypen met iemand'??? Die iemand is Darren Arronofsky, de regisseur, faalhaas van een ondertitelaar!
lijkt wel zo jaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef CherryLips het volgende:
jesse eisenberg speelt ook gewoon zichzelf in the social network he?
Ik ga Wim Lex ff pinge...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor de show straks?
Hier wat aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor de show straks?
film1 is gratis dit weekendquote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Tommeh het volgende:
Film 1 doet het ineens bij mij, kan ik hier dan ook de show op zien of is dit gewoon een soort gratis demo?
Pics?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat heeft die vrouw een groot hoofd
Ja, ik dacht echt van, wtf, er klopt iets nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef lunapuella het volgende:
Zomaar een Nederlandse moeder, wat leuk.
Volgens mij alleen bij Ziggo. En dan ook niet alles,quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
film1 is gratis dit weekend
nee, iedereen met digitale tv.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij Ziggo. En dan ook niet alles,
vond ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef lunapuella het volgende:
Zomaar een Nederlandse moeder, wat leuk.
bij alle kabelaars hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ook bij UPCquote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Film1 zendt wel de Oscars uit, en ze hebben dit weekend een paar films ongecodeerd uitgezonden. Ik zit nu op Ziggo te kijken, maar UPC doet ook mee in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Yep! Hoop alleen dat de show er ook op komt! Bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hier wat aan?
http://www.tvpc.com/Channel.php?ChannelID=2119
UPC ook toch? Maar idd niet alles, alleen de speciale Oscarfilms en de awardshow.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
KPN niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij alle kabelaars hoor
Als goed is zend ABC het uitquote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep! Hoop alleen dat de show er ook op komt! Bedankt!
Allemaal behalve True Grit, Toy Story en the Fighter.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Hoeveel van de genomineerde films hebben jullie trouwens gezien?
Alles natuurlijk, zoals het een hoort voor een FTR mod.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Black Swan, True Grit, The Social Network, The King's Speech en Toy Story 3.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Ik vijf van Beste Film: King's Speech, Social Network, Toy Story 3, Black Swan, The Kids Are All Right.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
digitenne is dan ook alleen voor op de camping.quote:
Alleen True Grit en The Fighter niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Bijna niks. Ik kijk vandaag alleen voor de kermis er omheen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Vind ik nogsteeds best wel netjes. Ik heb noggeeneens alles gezien voor beste film en regiseurquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Alles natuurlijk, zoals het een hoort voor een FTR mod.
Voor best film: The social network, kings speech, toy story 3, inception, 127 hours, True grit en black swanquote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
AP live heeft de rechten nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:15 schreef N00dles het volgende:
Waarom zou de show niet op deze livestream worden uitgezonden? Bron?
Omdat AP daar helemaal geen rechten voor heeft. Da's alleen de red carpet, die zowat door iedereen uitgezonden wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:15 schreef N00dles het volgende:
Waarom zou de show niet op deze livestream worden uitgezonden? Bron?
Ik ook.quote:
Zet zometeen alleen ABC stream eerbij aan voor de Commercialsquote:
Nogal langdradigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
Is het eigenlijk wat de uitreiking? Het is de eerste keer dat ik 't ga proberen
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
Als je van USA Glamour houd is het leuk om te zienquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
die vond ik wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.
Ik vond ze echt pijnlijk niet grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die vond ik wel grappig eigenlijk
ach ik heb toch niet veel te doen morgenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.
Toen was het echt oudbollig, saai.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
PS22quote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Hey wat tof dat die kinderzanggroep dinges gaat optreden! Die maken echt gave covers, volg ze al heel lang op Youtube
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdhedenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Hey wat tof dat die kinderzanggroep dinges gaat optreden! Die maken echt gave covers, volg ze al heel lang op Youtube
vind dit leuker dan al die beroemdheden die komen vertellen welke jurk/pak ze dragenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdheden
Dat is toch supertof voor die kinderenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdheden
Dat zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch supertof voor die kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
nou ja, ze staan er in ieder geval. dat is rene mioch nog nooit gelukt toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,volgens mij staat Film1 Ecvht op een rot plek op de Carpet
Het is een nipplegate waiting to happen... Maar John staat bekend om zijn voorliefde voor Hawaii shirts, dus het verbaast me niet heel erg.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
met zulke tieten trek je toch niet zo;n jurk aan
Volgens mij wel,alleen geen zender die het uitzondquote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, ze staan er in ieder geval. dat is rene mioch nog nooit gelukt toch?
Ik wist dat ik haar gezicht ergens van kende!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef CherryLips het volgende:
Julia Ormond leeft ook nog en heeft een gordijn van de Xenos aangetrokken.
dat ene modelletje toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft Bridget eigenlijk al iemand belangrijks geinterviewd vanavond?
Ik lig sinds ik jouw post las in de slappe lach xDquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef CherryLips het volgende:
Julia Ormond leeft ook nog en heeft een gordijn van de Xenos aangetrokken.
En accent.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Cate Blanchetts kapsel. En bijpassend lijf.
John Lasseter! Baas van Disney en Pixar en regisseur van meerdere Pixarfilms, vind ik toch niet de minste. Maar ik ben dan ook een animatienerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft Bridget eigenlijk al iemand belangrijks geinterviewd vanavond?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Ik lig sinds ik jouw post las in de slappe lach xD
sunchaser zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgend jaar gaan we gewoon van FOK! heen.
en ze had net darren!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
John Lasseter! Baas van Disney en Pixar en regisseur van meerdere Pixarfilms, vind ik toch niet de minste. Maar ik ben dan ook een animatienerd.
dan mag vast alleen de filmcrew mee hequote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Ach, als Jennifer Lopez jaarlijks mag opdraven...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef beantherio het volgende:
Wat doet die gozer uit Grey's anatomy trouwens bij de Oscars.
Dat vraag ik me wel van meer mensen af...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef beantherio het volgende:
Wat doet die gozer uit Grey's anatomy trouwens bij de Oscars.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef zquing het volgende:
[..]
dan mag vast alleen de filmcrew mee he
yepquote:Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef lunapuella het volgende:
Heet die vrouw van Mark Ruffalo nou serieus Sunrise?!
naar de parkeergarage of zo dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef Beaudelaire het volgende:
hoeveel is 't?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef Rainesz het volgende:
Wel knap dat de vertraging bij Film1 Minimaal is!
Als Bridget mag, waarom wij niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
naar de parkeergarage of zo dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
Gwyneth Paltrow.Ik wil haar nooit meer op de Oscars zien nadat ze gruwelijk onverdiend won.
zak + geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Als Bridget mag, waarom wij niet?
van uit gaan dat Inet stream ook 30sec is...loopt Film1 30/45sec achter op Inet stream van ABC!quote:
geld heeft ie, een zak ook, neem ik aan.quote:
Helena.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |