Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
http://www.livestream.com/aplive
kan ik hier zo ook de awards zien?
Ja, Anne is een goede keus denk ik. Haar bijdrage aan de show toen Hugh Jackman hostte was ook erg leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat Anne Hathaway wel een leuke show neer kan zetten. Die heeft wel humorand looks.
http://www.ustream.tv/cha(...)-live-with-countdownquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Die True Grit actrice ziet er veel ouder uit dan ze is
Hehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ouders hebben die kinderen wijsgemaakt dat de kat zeer gevaarlijk is.
Shit die ik heb dus gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef Maisnon het volgende:
die jurk van Mandy Moore is best tof!
Ja dat wel, maar als ze zeiden dat ze 17 of 18 was had ik het ook geloofd, 14 is echt nog kei-jongquote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
waar heeft die kelly osbourne haar briste accent ineens vandaan eigenlijk?
nog nooit gehoord tijdens de osbournes dus of ze verdrong het toen en te faket het nuquote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.
Het lijkt wel of ze bezoek heeft gehad van de chest-burster uit Alien.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef lunapuella het volgende:
Wow, de jurk van Cate Blanchett is erg bijzonder! Trek het wel, niet van dat standaard rodelopergedoe zonder te veel 'kijk mij eens excentriek zijn.'
Lol whutquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef lunapuella het volgende:
Hihi, ondertitelaar hernoemt Christian Bale even tot Christian Berger, wtf.
Ik hoorde het toen ook al dus misschien ligt het aan jou.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog nooit gehoord tijdens de osbournes dus of ze verdrong het toen en te faket het nu
Ja ik zag hetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef lunapuella het volgende:
Hihi, ondertitelaar hernoemt Christian Bale even tot Christian Berger, wtf.
jupquote:
hmmm what to do... let's cut these two in half and combine em!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft Marisa Tomei een draak van een jurk aan
de digitale decoder is geregeld, nu nog een scartkabelquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
Dat boeit niet meer als je zo lekker bent als haar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft Marisa Tomei een draak van een jurk aan
Het is Scarlett nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat boeit niet meer als je zo lekker bent als haar.
uitzetten die hap!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Rainesz het volgende:
Wat een slechte ondertitels op film1 zeg!
Daarom E!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Rainesz het volgende:
Wat een slechte ondertitels op film1 zeg!
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie opent de Awards?
Bridget is een eng vrouwtje, die wil je niet zien...
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef lunapuella het volgende:
'te skypen met iemand'??? Die iemand is Darren Arronofsky, de regisseur, faalhaas van een ondertitelaar!
lijkt wel zo jaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef CherryLips het volgende:
jesse eisenberg speelt ook gewoon zichzelf in the social network he?
Ik ga Wim Lex ff pinge...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor de show straks?
Hier wat aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor de show straks?
film1 is gratis dit weekendquote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Tommeh het volgende:
Film 1 doet het ineens bij mij, kan ik hier dan ook de show op zien of is dit gewoon een soort gratis demo?
Pics?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat heeft die vrouw een groot hoofd
Ja, ik dacht echt van, wtf, er klopt iets nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef lunapuella het volgende:
Zomaar een Nederlandse moeder, wat leuk.
Volgens mij alleen bij Ziggo. En dan ook niet alles,quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
film1 is gratis dit weekend
nee, iedereen met digitale tv.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij Ziggo. En dan ook niet alles,
vond ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef lunapuella het volgende:
Zomaar een Nederlandse moeder, wat leuk.
bij alle kabelaars hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ook bij UPCquote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Film1 zendt wel de Oscars uit, en ze hebben dit weekend een paar films ongecodeerd uitgezonden. Ik zit nu op Ziggo te kijken, maar UPC doet ook mee in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Yep! Hoop alleen dat de show er ook op komt! Bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hier wat aan?
http://www.tvpc.com/Channel.php?ChannelID=2119
UPC ook toch? Maar idd niet alles, alleen de speciale Oscarfilms en de awardshow.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
KPN niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij alle kabelaars hoor
Als goed is zend ABC het uitquote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep! Hoop alleen dat de show er ook op komt! Bedankt!
Allemaal behalve True Grit, Toy Story en the Fighter.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Hoeveel van de genomineerde films hebben jullie trouwens gezien?
Alles natuurlijk, zoals het een hoort voor een FTR mod.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Black Swan, True Grit, The Social Network, The King's Speech en Toy Story 3.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Ik vijf van Beste Film: King's Speech, Social Network, Toy Story 3, Black Swan, The Kids Are All Right.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
digitenne is dan ook alleen voor op de camping.quote:
Alleen True Grit en The Fighter niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |