Nah niet echt,, maar dat is meestal zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Horen we eigenlijk nog wel iets van de films die voorgaande jaren wonnen?
http://oscar.go.com/quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Jhonny44 het volgende:
Iemand die al een goede streaming site gevonden heeft?
Ik ben van plan van te kijken, maar heb geen digitale televisie.
Tot 6:00 uur dus. Auw.quote:
James Franco en Anne Hathawayquote:
Maar dan kun je niet meeposten idd en dat is nou net het leukst.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Zo niet, dan kijk ik het morgen wel.
Ik doe zelden mee aan SC, maar soms is het toch wel heel leukquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet meeposten en dat is nou net het leukst.
Ik snap dit topic ook niet zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het verschil met mijn topic? Kon daar ook...
James Franco is geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
James franco lijkt mij dus helemaal niets.
Anne![]()
![]()
![]()
Ja, dit topic gaat razendsnel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Nober het volgende:
We zaten verkeerd, vond het al zo langzaam gaan!
Precies, het lijkt wel alsof er een belangrijke nationale voetbalwedstrijd bezig is... even een paar pagina's terug, heb de helft gemist!quote:
heeft ze al iemand gesproken? kijk zelf naar E!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef Stranger het volgende:
Ik vind Bridget het zo slecht nog niet doen
Hailee stop!!! enzovoorts, zeg dan maar eens: Hey, I'm not your dog!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Die fotografen zijn erg irritant zeg.
Dat mag je niet zeggen!!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Best een mooi meisje, die Hailee. Had ik niet verwacht na True Grit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar je ziet ook beelden van ABC.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
heeft ze al iemand gesproken? kijk zelf naar E!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen!!Boeiend, ik mag het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt maar 4 jaar.![]()
ik zie 't. OTRC.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet ook beelden van ABC.
101 (film1) en 152 (E!) hier in zwollequote:Op maandag 28 februari 2011 00:20 schreef Deckard het volgende:
Waar kijken jullie dan? Op welk kanaal is het dan op ziggo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |